Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در بحبوحه آشفتگی سیاسی، امنیتی در تل‌آویو، نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی در حالی فردا عازم پاریس می‌شود که انتظار می‌رود یکی از اهداف مهم سفر او به فرانسه گفت‌‌وگو درباره ایران باشد.

به گزارش شماره دوشنبه روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم اسرائیل روز سه‌شنبه برای گفت‌وگو با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه به «پاریس» سفر می‌کند و انتظار می‌رود یکی از محورهای این دیدار گفت‌‌وگو درباره ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین سفر رسمی وی به خارج از فلسطین اشغالی به عنوان نخست وزیر خواهد بود و طبق برنامه‌ای که توسط سلف وی «نفتالی بنت» ترتیب داده شده است.

 به گفته منابع آگاه، نخست وزیر رژیم تل آویو نگرانی ها در مورد از سرگیری احتمالی توافق هسته‌ای ایران و رفع تحریم‌ها و همچنین تلاش‌های تهران برای حذف سپاه پاسداران از فهرست سیاه ایالات متحده را بیان خواهد کرد.

گفته می‌شود لاپید و ماکرون روابط عالی دارند و نخست وزیر رژیم اسرائیل رئیس جمهور فرانسه را بین سران اروپایی نزدیک‌ترین فرد به خود می‌داند.

«یائیر لاپید و در حالی جایگزین «نفتالی بنت»  به عنوان نخست‌وزیر پیشبرد امور انتخاب شده که رژیم صهیونیستی با چالش‌ها و بی‌ثباتی‌هایی مواجه است. لاپید باید تلاش کند تا  چهار ماه دیگر که موعد انتخابات کنست است،

به پرونده‌هایی نظیر پیگیری وضعیت اسرای صهیونیست، مهار تورم و گرانی در سرزمین‌های اشغالی، رسیدگی به تنش‌های سیاسی با مخالفان، در راس آن‌ها «بنیامین نتانیاهو» و مدیریت مسائل مربوط به سفر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی است. 

یک مقام ارشد پلیس رژیم موقت صهیونیستی روز یکشنبه گفت که تل‌ آویوبرای حملات احتمالی حین سفر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی آماده می‌شود. «کوبی شبتای» کمیسر پلیس در یک نشست توجیهی به مقامات ارشد امنیتی  این رژیم گفته که تعداد نیروها را در خیابان‌ها افزایش دهند و سطح هوشیاری خود را حفظ کنند. وی از خنثی شدن ده‌ها حمله تروریستی در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی خبر داد.

گفته می‌شود که رژیم موقت صهیونیستی برای موجی از حملات احتمالی در جریان سفر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در روزهای آینده خود را آماده می‌کند.

منبع: فارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یائیر لاپید نخست وزیر رژیم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور

دریافت 24 MB کد خبر 6085145

دیگر خبرها

  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • نخست وزیر پاکستان: چشم ما را روشن و دلمان را شاد کردید
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور