Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر استفاده از بخش خصوصی افزود: امروز یکی از سیاست های مهم دولت استفاده از بخش خصوصی داری صلاحیت است.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز دوشنبه در سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تاکید بر اینکه سخت‌ترین کار ممکن بر عهده فرمانداران است خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی ما رفع محرومیت، بهبود شاخص‌های توسعه و ایجاد اشتغال است لذا همه ما باید بر این اساس به صورت جهادی کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: نوع نگاه مدیران و مطالبات فرمانداران این استان به سمت توسعه شاخص‌های اقتصادی و جهش تولید تغییر کرده است.

وی بیان کرد: همه از کالاهای تولیدی این استان استفاده و هر جا کالایی کم داریم آن را تولید کنیم.

وی تاکید کرد:  همه موضوعات استان در سه محور اصلی آب، راه و مرز و ۲ موضوع و مطالبه مهم شامل سلامت و آموزش خلاصه می‌شود که اگر بتوانیم این مهم را تامین کنیم شاهد توسعه روز افزون استان خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه حواسمان باید باشد تا این اصول را گم نکنیم، خاطرنشان کرد: امروز با فهرست بلند بالایی از مشکلات دست به گریبانیم لذا باید تلاش کنیم تا در مدت مسوولیت خود این مشکلات را با تعیین اولویت‌ها حل کنیم.

وی افزود: راه حل رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی در این استان است.

مدرس خیابانی با تاکید بر اجرای طرح های کوتاه مدت و بلند مدت در کنار هم و توصیه به اینکه در اجرای پروژه‌ها نگاه دو قطبی صورت نگیرد تصریح کرد: در کنار  طرح های زود بازده، پروژه های معادن بزرگ از جمله معدن مس جانجا، معدن سیاسترگی و پروژه فولاد جزو طرح‌های بلند مدت و پیشران هستند که به محض راه اندازی، تعداد زیادی در این پروژه ها نیز مشغول بکار خواهند شد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت های داخلی هر شهرستان اهمیت زیادی دارد و بر این اساس باید در همگرایی مشکلات را حل کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مشکلات امروز استان، با کار اداری و پشت میز نشینی حل نمی‌شود بلکه تلاش مستمر و روحیه جهادی می‌طلبد لذا کار جهادی و ۲۴ ساعته رمز موفقیت ما برای عبور از بحران ها است.

وی با اشاره به لزوم امید آفرینی در بین مردم افزود: همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم سیستان و بلوچستان را بسازیم بنابراین نیاز به همراهی مردم داریم.

مدرس خیابانی با تاکید بر کار بی امان و خستگی ناپذیر تصریح کرد: باید کار؛ بی منت، خالصانه و برای مردم باشد چرا که ما نوکر مردم هستیم.

وی اذعان کرد: کار عالمانه و هوشمندانه اهمیت فراوانی دارد لذا باید در کنار اقدامات خود کار علمی را رواج دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: کار باید هوشمندانه، اثر گذار و مساله محور باشد تا بتوانیم اثربخشی آن را در استان ببینیم.

وی با تاکید بر کار به موقع و پرسرعت افزود: پروژه ها در سیستان و بلوچستان باید با سرعت بیشتری انجام شود چراکه وقتی زمان اجرای پروژه‌ها طولانی می‌شود دیگر هزینه ابتدایی در نظر گرفته شده کافی نیست و باید بودجه بیشتری صرف همان پروژه کنیم.

مدرس خیابانی گفت: کار باید واقعی و غیر نمایشی باشد چراکه کسی که باید ببیند؛ می‌بیند و مردم تاثیر آن را در زندگی خود احساس خواهد کرد.

وی ادامه داد: درخواست داریم تا با توجه به اولویت ها، پاسخ به مکاتبات، حضور میدانی دستگاه های اجرایی و تنفیذ اختیارات بتوانیم شاهد توسعه هر چه بیشتر استان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید توجه داشت که در سخت ترین شرایط اقتصادی مدیریت می‌کنیم لذا در ارزیابی تصمیمات باید بر اساس زمان، مکان، ابزار و روش باشد.

وی با اشاره به انتصابات انجام شده افزود: ما هیچ تصمیمی را تحت فشار نگرفته و به فرمانداران در این حوزه هیچ توصیه ای نکرده‌ایم.

وی اذعان کرد: هر شهر یک محصول و هر روستا کالا را ترویج دهیم تا بتوانیم برند ‌سازی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان مدرس خیابانی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان

حسنعلی کریمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی و استفاده از روش‌های نوین پلیسی از دپوی کالا‌های اساسی فاقد مدارک مطلع شدند.

ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در بازرسی از انبار این واحد صنعتی مقدار ۱۴ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دلیل رد صلاحیت حسن روحانی مشخص شد؟ | خلجی: آقای روحانی؛ لطفا با مردم صادق باشید!
  • اولین واکنش دولت رئیسی به سخنان روحانی در مورد بنزین و اعتراضات 98: همین دروغگویی‌هاست که باعث رد صلاحیت می‌شود!
  • اولویت امسال دولت واگذاری پروژه‌های مسکونی به مردم است
  • طرح‌های آبخیزداری می‌توانند معجزه کنند/ بیشتر آب‌های سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به دریا ریخته شد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • آذر ۱۴۰۲؛ مبارزه با فساد با طعم چای دبش/ پروژه آخر: تطهیر ساواک جهنمی
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور