Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ امروز ویدئویی از فوت یک شهروند تفتی در برابر چشم خانواده‌اش در فضای مجازی منتشر شده که در آن پدر و دو پسر یک خانواده دیده می‌شوند که با بیرون آوردن لباس‌های خود قصد شنا در استخر وسط میدان امام حسین تفت را دارند.

این ویدئو که توسط مادر خانواده گرفته شده، نشان می‌دهد که ابتدا پدر وارد استخر می‌شود و پس از آن دو پسر خانواده به قصد شنا وارد استخر می‌شوند و بعد چند دقیقه از بیرون آمدن دو پسر این خانواده‌ تصویر جسم بی جان پدر خانواده در وسط استخبر نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش پزشکی فوت این شهروند که در ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز در بیمارستان رخ داده، تروما و برق گرفتگی عنوان شده و این در حالی است که سازمان اورژانس اعلام کرد: در بررسی جسد این مرد هیچ اثر از سوختگی مشاهده نشده و دلیل اصلی مرگ در حال بررسی است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: برق گرفتگی شنا کردن غرق شدن استان یزد اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شهروند گمشده در سیرجان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده انتظامی سیرجان گفت :در پی خبر مفقودشدن یک مرد میانسال با خودروی شخصی‌اش در یکی از مناطق شهر سیرجان ، ماموران انتظامی با همراهی دستگاه‌های امدادی وارد عمل شدند.
سرهنگ جواد خواجه‌پو افزود : ماموران پاسگاه انتظامی بلورد موفق شدند پس از ۵ روز بر اساس گزارش‌های مردمی فرد مورد نظر را در محدوده یکی از جاده‌های فرعی و سختگذر  روستایی باحالی نامساعد در داخل خودرویش پیدا و این فرد را در حالی که توان حرکت نداشت به نزدیک‌ترین واحد درمانی منتقل کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران/ عامل اغفال بازداشت شد
  • نگرانی کشاورزان انگوت از خسارات وارد شده بر اثر آفت شته روسی در مزارع گندم
  • جمهوری اسلامی ایران جبهه‌ای بزرگ برابر استکبار جهانی
  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان