Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «روایت ناتمام» با تنظیم و تدوین سمیه عظیمی ستوده به‌تازگی توسط انتشارات موسسه ایران منتشر و راهی بازار نشر شده که به خاطرات سردار شهید مدافع حرم، سیدحمید تقوی‌فر می‌پردازد.

محتوای این کتاب بر اساس مصاحبه و گفت‌وگوهای نویسنده کتاب در زمان حیات سردار شهید سیدحمید تقوی‌فر جمع‌آوری گردیده و زندگی این شهید بزرگوار در دوران کودکی، نوجوانی، فعالیت‌های انقلابی و سال‌های نخست دفاع مقدس از زبان خود او بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سیدحمید تقوی‌فر در ۶ دی ماه ۱۳۹۳ در جریان عملیات «محمد رسول‌الله» مورد اصابت گلوله تک تیرانداز داعشی قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد. پس از شهادت او، مصاحبه‌های او با نویسنده کتاب ناتمام ماند. با این حال، خاطرات نیمه‌تمام او، به عنوان بخشی از اسناد ماندگار فرمانده ارشد جبهه مقاومت، به صورت مکتوب، ثبت، تدوین و منتشر شده است.

«روایت ناتمام» با ۳۲۸ صفحه و قیمت ۹۸ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5530502 فاطمه ترکاشوند

منبع: مهر

کلیدواژه: جبهه مقاومت دفاع مقدس زندگی نامه شهدای مدافع حرم شهدا کونیکو یامامورا سبا بابایی دفاع مقدس معرفی کتاب تازه های نشر کتاب و کتابخوانی انتشارات سوره مهر حوزه هنری دفاع مقدس جنگ تحمیلی ترجمه انتشارات معین نشست هفتگی شهر کتاب بازی های رایانه ای محمد مهدی اسماعیلی تقوی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی