Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران، بازوبند این تیم را برای خودش یک مسئولیت سخت دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سارا ظهرابی در آستانه سفر اعضای تیم ملی فوتبال بانوان ایران به تاجیکستان، درباره اینکه با غیبت بهناز طاهرخانی به کاپیتان اول تیم ملی تبدیل شده است، گفت: کاش طاهرخانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او و قنبری از بزرگان ایران هستند و کاپیتانی تنها یک مسئولیت است. امیدوارم از عهده آن بربیایم و به تیم کمک کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود لیست اعلام شده تیم ملی بانوان (و تغییر کاپیتان تیم) برای داشتن رأی او در مجمع فدراسیون فوتبال است، تصریح کرد: بله! امیدوارم انتخاب خیلی خوبی انجام شود و به فوتبال آقایان و خانم‌ها کمک کند.

مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال بانوان شد

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص شرایط این تیم در تورنمنت کافا گفت: همه تیم‌ها قدرتمند هستند و شرایطی رو به رشد داشته‌اند. نمی‌توان گفت رقیب اصلی، اما سرسخت‌ترین بازی ما برابر ازبکستان است؛ چه در رده جوانان و چه بزرگسالان. هیچ دیداری را دست کم نمی‌گیریم و پُرقدرت وارد مسابقات می‌شویم. چهار فینال پیش‌رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران ورزش بانوان ورزش بانوان فوتبال بانوان ایران فدراسیون فوتبال ایران ورزش بانوان ورزش بانوان فوتبال بانوان ایران فوتبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد

 کاپیتان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، هر اقدامی که در اراک انجام داده فقط در راستای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بوده است.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی واکنش کاپیتان آبی‌پوشان را به همراه داشت.

سیدحسین حسینی در مورد اتفاقات رخ داده در بازی آلومینیوم اراک - استقلال، اظهار داشت: اتفاق غیرمتعارف و غیرمنتظره‌ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می‌دود و مأموران حراست ورزشگاه به سمت او می‌روند، احساس کردم به‌عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هر حال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت‌های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می‌دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و مأموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: قطعاً اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می‌کردم. رفتار جیمی‌جامپ‌ها را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم، ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می‌دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار مأموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

وی با اشاره به هدف خود و تابعیت از قانون، تصریح کرد: در تمام این سال‌ها که به شکل حرفه‌ای فوتبال بازی کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ‌کس هنجارشکنی و بی‌قانونی از من ندیده است. در این ماجرا هم احساس می‌کنم سوءبرداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی مقابل شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جریمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سوءبرداشت شده لازم می‌دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه با رفتارم در اراک و نه با حرف‌هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار مأموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. هیچ وقت در کار مأموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می‌آیند دخالت نکردم و نمی‌کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی‌های استقلال فکر می‌کنم. ما شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلاً دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئناً از امروز برای هدف‌مان تلاش مضاعف خواهیم کرد تا هواداران را خوشحال کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود

دیگر خبرها

  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان