Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولاف شولتز صدراعظم آلمان در اظهاراتی با بیان اینکه تصمیم روسیه برای حمله به اوکراین ماه‌ها پیش از آغاز تهاجم گرفته شده بود، نسبت به طولانی شدن این جنگ هشدار داد.   به گزارش دویچه وله، «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان گفت تصمیم روسیه برای حمله به اوکراین یک سال قبل از شروع تهاجم و یا شاید پیش‌تر از آن گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی هشدار داد مسکو احتمالا این جنگ را برای مدت طولانی ادامه می‌دهد.   شولتز ضمن دفاع از عملکرد دولتش مبنی بر تاخیر در ارسال تسلیحات به اوکراین گفت که این امر به دلیل نیاز به آموزش سربازان اوکراینی در خاک آلمان بوده است.   وی با بیان اینکه آلمان یکی از کشورهایی است که بیشترین اقدامات را در قبال اوکراین انجام می‌دهد، تسلیحات ارسالی برای دولت کی‌یف را دارای پیچیده ترین فناوری ارزیابی کرد.   صدراعظم آلمان با پذیرفتن این موضوع که وابستگی اروپا به منابع انرژی روسیه اشتباه بوده‌است، افزود: «ما باید در سراسر اروپا سرمایه گذاری در بخش زیرساخت‌ها را انجام می‌دادیم تا توانایی خود را در تغییر منابع عرضه افزایش دهیم. این تجربه ای است که آموخته ایم».   وی درحالی به متحدان غربی اوکراین گفته است «برای چنین موقعیتی آماده باشید» که پیش از این نیز مقامات آمریکایی نسبت به طولانی شدن جنگ در اوکراین اظهارنظر کرده بودند.   «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا در ماه مه سالجاری میلادی در سخنانی ضمن تائید طولانی شدن جنگ در اوکراین گفت که این درگیری احتمالا ماه‌ها به طول می انجامد. تماشاخانه ببینید| استفاده از موی انسان در جایی که باورتان نمی‌شود/ کشف توسط،یک آرایشگر ببینید| صحنه ای که همه را شگفت زده کرد: سرقت دستبند طلا توسط مورچه ها ! فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صدراعظم آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • روسیه نگرانی از مواضع چین در قبال اوکراین ندارد
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)
  • آشکار شدن وابستگی بالای آلمان به چین در سفر شولتز به پکن
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • پیشنهاد رسمی رییس جمهور چین برای حل‌وفصل جنگ اوکراین
  • درخواست آلمان از چین برای کمک به پایان جنگ اوکراین