Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره پرتغالی حاضر است به هر نحوی، بازی در لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست ندهد.

کریستیانو رونالدو به جدایی از منچستر یونایتد اصرار دارد.

طرفداری| به گزارش ایندیپندنت، کریستیانو رونالدو مایل است برای پیوستن به تیمی که در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور دارد، مقدار قابل توجهی از دستمزدش را کاهش دهد. او در حال حاضر بیش از 500 هزار پوند دستمزد می گیرد که به گفته برخی منابع، این مبلغ به بیش از 700 هزار پوند نیز می رسد؛ رونالدو مایل است این مبلغ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، به خصوص پس از اینکه پس از تلا‌ش‌های اولیه او برای جدایی، تیمی برای جذب او دست‌به کار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر باشگاه‌هایی که نیم‌نگاهی به جذب رونالدو دارند، توانایی پرداخت دستمزد و هزینه‌های جذب فوق‌ستاره پرتغالی را نداشته و علاوه بر آن، در سازش رونالدو با سبک بازی تیمشان نیز تردید دارند، با این حال، تمایل این بازیکن 37 ساله برای به چالش کشیدن لیگ قهرمانان در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای‌اش، به قدری است که حاضر است برای رفتن به باشگاهی که این شانس را به او می‌دهد، سازش‌های مهمی انجام دهد. با وجود تمام بحث‌هایی که در مورد رابطه با منچستریونایتد وجود دارد، رونالدو نمی‌خواهد به سراغ رقبای این تیم برود، اگرچه باید دید در صورت تبدیل شدن به یک گزینه، باشگاه چگونه احتمال انتقال او به چلسی را در نظر خواهد گرفت.

اخبار داغ 

گابریل پین دستیار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا شد + عکس حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات پیکان + عکس پیشنهاد شدن کریستیانو رونالدو و نیمار به چلسی / استاندارد چشم امید بارسلونا به پینی زهاوی برای جذب لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

 

 

 

منبع : طرفداری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) ۱۷ سال از سریع‌ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا گذشت (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!