Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر دوشنبه در نشست با داوران استان اردبیل اظهار کرد: با همکاری فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال استان اردبیل استعدادیابی داوران فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان با حضور بیش از ۱۶۰ نفر در اردبیل آغاز شده است که علاوه بر استان اردبیل از چند استان دیگر هم در این دوره شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این استعدادیابی در قالب ۴ کلاس دوره درجه سه داوری فوتبال زیر ۲۱ سال در استان در مدت بیست روز برگزار می‌شود و به نفراتی که آزمون عملی و شفاهی را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرک درجه سه داوری اعطا می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با همکاری هیأت فوتبال استان و آموزش و پرورش این نفرات از تمام شهرستان‌های استان که استعداد داوری داشته شناسایی شده و به دوره درجه سه داوری فراخوانده شدند.

نوتاش با بیان اینکه یکی از این کلاس‌ها در مشگین شهر برگزار می‌شود، افزود: تمهیدات لازم برای این دوره‌ها انجام شده است و همچنین یک دوره داوری نیز مختص رده‌های سنی آزاد هم از ۱۱ تیرماه در اردبیل برگزاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تست آمادگی از تمام داوران استان هم تیرماه انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها شناسایی استعدادهای داوری فوتبال استان است تا شاهد رشد و توسعه داوری استان اردبیل و تداوم حضور داوران فوتبال و فوتسال اردبیل در میادین ملی و بین المللی باشیم.

کد خبر 5530734

منبع: مهر

کلیدواژه: صمد نوتاش فوتبال فدراسیون فوتبال مهر اردبیل استعدادیابی فوتسال بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا زلزله اردبیل مشهد شیراز جهرم مدیریت بحران فوتبال استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز میشود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطر نشان میگردد مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز میباشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898306

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سوت سرنوشت
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان