Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین نوبت عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور پرتعداد هواداران این تیم برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (دوشنبه) تیم پرسپولیس از ساعت 18:45 در حضور خبرنگاران و جمعی از هواداران این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* حدود یک هزار هوادار پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخپوشان حاضر بودند و یک به یک بازیکنان پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* علیرضا بیرانوند، احمد گوهری و امیرمحمد یوسفی در طول تمرین زیر نظر ولسلی ننکا مربی دوازه‌بانان برزیلی سرخپوشان به تمرینات تخصصی و مهار توپ از فاصله نزدیک پرداختند.

* بازیکنان نیز در مراحل ابتدایی تمرین زیر نظر پپه لوسادا به کار با توپ و پاسکاری روی آوردند.

* در ادامه تمرین نیز بازیکنان به چند گروه تقسیم شدند و تمرین حفظ توپ و آقاوسط در حالی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی، سیدجلال حسینی و کریم باقری در گروه‌های مختلف همراه بازیکنان این تمرین را انجام دادند. در این بخش از تمرین کری شدیدی بین بازیکنان و مربیان حاکم بود.

* هواداران پرسپولیس در میان تشویق‌های خود به شدت از یحیی گل‌محمدی حمایت کردند.

* فوتبال درون تیمی بخش دیگری از تمرین پرسپولیسی‌ها بود. در این بخش شاگردان گل‌محمدی به سه گروه سفید، زرد و سبز تقسیم شدند و حدود 30 دقیقه به نوبت به فوتبال درون تیمی در بخش کوچکی از زمین پرداختند. نکته جالب در این بخش این بود که سیدجلال حسینی در این قسمت نیز همانند بازیکنان در یک گروه به فوتبال درون تیمی مشغول شد.

* در بخش پایانی نیز پرسپولیسی‌ها به دو گروه تقسیم شده و فوتبال درون تیمی در یک نیمه از زمین بازی کردند. گل‌محمدی در این بخش در میانه زمین نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌‌کرد.

* میلاد سرلک در بخش‌های زیادی از تمرین امروز به دلیل مصدومیت به‌صورت اختصاصی تمرین کرد.

آغاز به کار مربی دروازه‌بانان پرسپولیس و حضور محمدی/ خوش‌وبش سرخپوشان با مطهری + عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس فوتبال درون تیمی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس