Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:37:17 GMT

رونالدو در بایرن مونیخ؟ بسیار جذاب است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۷۵۰۹

رونالدو در بایرن مونیخ؟ بسیار جذاب است

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، در یادداشتی برای اسکای آلمان به شایعات اخیر درباره احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن مونیخ پرداخته و می‌گوید احتمال بازی کردن ابرستاره‌ای مثل او در باواریا بسیار جذاب است.

ماتئوس در این یادداشت می‌گوید در این شکی نیست که اگر بایرن موفق شود رونالدو را به باواریا بیاورد، انتقال او خریدی با هدف بلندمدت نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که بایرن می‌داند رونالدو این روزها 37ساله است و با ستاره‌ای جوان که باشگاه به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت جذب می‌کند فرق دارد. اما رونالدو کسی است که دائم در سرخط اخبار قرار می‌گیرد.

اسطوره بایرن مونیخ در ادامه می‌گوید شک دارد که رونالدو بتواند در سیستم بایرن مونیخ جا بیفتد. اما او یکی از بهترین مهاجمین تاریخ فوتبال است و بدون شک با پیراهن بایرن مونیخ هم چیزی نزدیک به 30 گل در فصل به ثمر خواهد رساند. از این گذشته بایرن مطمئن است که با افزایش قابل توجه فروش کیت‌های باشگاه و سایر درآمدهای تبلیغاتی، از این معامله سود قابل توجهی خواهد کرد.

ماتئوس معتقد است حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، تا این لحظه در نقل و انتقالات عالی کار کرده و سیاست او در خرید و فروش بازیکن بی‌نظیر بوده. ماتئوس می‌گوید او تا این لحظه سادیو مانه را از لیورپول خریده که ستاره‌ای در کلاس جهانی است. گراونبرخ و مزروعی هم دو ستاره جوان و آینده‌دار هستند.

در ادامه یادداشت، ماتئوس اشاره می‌کند که بایرن با احتمال یک فروش بزرگ هم روبرو است و ممکن است رابرت لواندوفسکی را به بارسا واگذار کند. اسطوره بایرن از فروش لواندوفسکی حمایت کرده و می‌گوید این هم یکی دیگر از تصمیم‌های درست حمیدزیچ خواهد بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوتار ماتئوس بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی

بیانکونری موظف به پرداخت نزدیک به 10 میلیون یورو به علاوه سود به رونالدو است.

طرفداری | مدیران یوونتوس، موظف به بازپرداخت پول به کریستیانو رونالدو هستند، چراکه وکلای این بازیکن اکنون پرونده حقوقی خود را علیه این باشگاه با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید 19.5 میلیون یورویی را که به رونالدو از زمان حضورش در این باشگاه بابت دستمزد عقب افتاده تعلق دارد، پرداخت کند. این مبلغ مربوط به پرداخت‌های ماهانه‌ای است که در دوران قرنطینه توسط بانوی پیر به تعویق افتاده بود و ظاهراً این دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشده بود.

کریستیانو رونالدو در این پرونده از خدمات وکلای برجسته‌ای همچون جان شحاته، امانوئله گواستالا و فابیو یودیکا بهره می‌برد و آنها نقش کلیدی در کسب پیروزی موکل خود در این پرونده داشتند. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای را برای پرداخت این مبلغ در نظر نگرفته بود، چراکه آنها اساساً انتظار داشتند در این پرونده پیروز شوند.

پیش از این، پائولو دیبالا نیز به دلیل عدم دریافت دستمزدهای معوقه خود از یوونتوس به این باشگاه شکایت کرده بود تا بدین‌ترتیب رونالدو تنها بازیکنی نباشد که به این سرنوشت دچار شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • علاقه بایرن مونیخ به جذب فرنکی دی یونگ؛ بارسلونا مشکلی با فروش هافبک هلندی‌اش ندارد
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس