Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیر عامل مخابرات منطقه ایلام از سرمایه‌گذاری ۱۳۲٠ میلیارد تومان برای نصب سایت تلفن همراه در استان ایلام خبر داد.

«حشمت اسدی»  در گفت‌وگو با ایسنا، از نصب ۲۹۹ سایت تلفن همراه در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۴۳۹ تکنولوژی ۴g و ۳۵۶ تکنولوژی ۳g و ۲۹۹ تکنولوژی ۲g در استان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه  از سال ۹۳ و با برنامه ریزی های انجام شده سایت تلفن همراه (۳g) و (۴g) در سطح استان فعال و قبل از آنها تنها (۲g) بوده است، گفت: بر اساس اخرین گزارش فصلی ارسال شده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۰ وضعیت پوششی اپراتور همراه اول در استان ایلام اعلام شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه در این راستا پوشش جمعیت شهری ایلام با ۴۳۷ هزار و ۶۸۷ نفر معادل صد درصد و جمعیت روستایی با ۱۷۰ هزار و ۶۷۳ نفر نیز ۸۲٫۲ درصد است،
تصریح کرد:  پوشش جمعیتی به تفکیک تکنولوژی در استان  (۲g ) ۹۳.۸ درصد، (۳g ) ۸۱ درصد و (۴g ) ۷۷ درصد است.
وی ادامه داد: وضعیت پوششی جاده ای به تفکیک اصلی و فرعی در استان ایلام (۲g ) ۱۳۹۱ کیلومتر، (۳g ) ۸۰۵ کیلومتر و (۴g ) ۳۵۶ کیلومتر است و هم اکنون وضعیت پوشش روستایی در ایلام  (۲g ) ۷۱۲ درصد، (۳g ) ۵۱۲ درصد و (۴g ) ۲۸۳ درصد است.
وی با بیان اینکه  حجم سرمایه گذاری انجام شده که عمده آن از منابع خارج از استان بوده حدود ۱۳۲۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: به طور میانگین برای نصب هر سایت ۳g و ۴g حدود ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام سایت تلفن همراه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند

 سید حسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، با اشاره به آمار تسهیلات تولید گوشی موبایل در سال ۱۴۰۲و عدم هماهنگی تسهیلات ارائه شده با اهداف تعریف شده در این بخش، از اعمال دقت بیشتر در صدور مجوز ساخت تلفن همراه خبر داد.

تولید گوشی موبایل با اعمال ضوابط جدید

به گزارش گجت نیوز، سید حسین سادات حسینی در این‌باره گفت:

در سال گذشته، بیش از ۱۰۰ شرکت درخواست خود را برای صدور مجوز تولید گوشی تلفن همراه ارائه کردند. پس از طی مراحل مشخص شده و دریافت برخی حمایت‌ها و تسهیلات، این شرکت‌ها فعالیت خود را آغاز کردند و مقرر شد وزارت صمت و وزارت ارتباطات، شرکت‌های درخواست‌کننده صدور مجوز را مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار دهند تا مشخص شود آیا امکانات و اعتبارات اختصاص‌یافته در جهت راه‌اندازی خط تولید و بهره‌برداری از آن استفاده شده است یا خیر.

به‌گفته رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، این راستی‌آزمایی‌ها منجر به آن خواهد شد که صدور مجوزهای جدید برای تولید تلفن همراه، مشمول دقت، بررسی‌ و زمان بیشتری شود.

همچنین طبق اعلام برخی از خبرگزاری‌های داخلی، اعطای تسهیلات به شرکت‌های تولیدکننده موبایل، گامی مهم در جهت حمایت از تولید داخلی و کاهش وابستگی به واردات در این حوزه محسوب می‌شود. با این حال، نظارت دقیق بر نحوه استفاده از این تسهیلات و اطمینان از به‌کارگیری آنها در مسیر تولید، امری ضروری است تا از هدررفت منابع و سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان