Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مجتمع درمانی صحرایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده هرمزگان تجهیز و راه اندازی شد.

مسئول امداد و عملیات مرکز بهداری جنوب نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این مجتمع درمانی دارای ۱۱ تختخواب و دو واحد تفکیک شده خواهران و برداران دارد.

یوسفی با بیان اینکه ویزیت، تزریقات، سرم درمانی و دارو در این مرکز بصورت رایگان تجویز می‌شود، تصریح کرد: روزانه به ۵۰ تا ۱۰۰ بیمار در این مرکز خدمات پزکی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امداد و عملیات مرکز بهداری جنوب نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار کرد: در این درمانگاه امکان حمل مصدوم و بیمار تا اولین مرکز درمانی هم وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد نهادها، فرد و نفتکش‌هایی را که تسهیل‌کننده منابع مالی و تجاری گروه‌های مقاومت بوده‌اند، تحریم کرده است.

دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خرانه‌داری آمریکا می‌گوید ۶ نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش را که مستقر و یا ثبت‌شده در لیبریا، هند، ویتنام، لبنان و کویت بوده و انتقال کالا و یا تراکنش‌های مالی برای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انصارالله یمن و حزب‌الله را تسهیل می‌کرده‌اند، هدف قرار داده است.

خزانه‌داری آمریکا خبر داده این ششمین دور تحریم‌هاست که شبکه «سعید الجمال»، فردی که واشنگتن مدعی است تسهیل‌کننده مالی انصارالله یمن است را هدف قرار می‌دهد.

واشنگتن ادعا کرده این گام دیگری برای «مختل‌کردن کارزار منابع مالی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و حمایت آن از گروه‌های مقاومت از جمله انصارالله یمن است.

تحریم‌های آمریکا در حالی اعمال شده‌اند که تهران بار‌ها اعلام کرده نیروی نیابتی در منطقه ندارد و گروه‌های مقاومت بر اساس منافع کشور‌های خود علیه رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • ناپایداری شدید دریایی در مناطق دریایی جنوب کشور و هرمزگان