Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکل پیش آمده برای مسافران پرواز بیرجند به تهران در دوشنبه شب و گلایه‌های آنان در مورد تأخیر پرواز اظهار کرد: شب گذشته وقتی که هواپیما بر باند فرودگاه شهید کاوه بیرجند نشست، وزش باد شدیدی را شاهد بودیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قرار بود پرواز ساعت ۲۲:۳۰ شب به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران حرکت کند، بیان‌کرد: اما به علت شرایط جوی امکان پرواز همه مسافران و با بارهایشان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی گفت: چند ساعتی را منتظر ماندیم تا شرایط جوی بهبود یابد ولی در نهایت با نظر کادر فنی پرواز و خلبان تصمیم گرفته شد این پرواز با تعداد کمتری از مسافران در صبح امروز سه شنبه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۴۱ مسافر تعداد ۲۳ مسافر نتوانستند به ناچار همراه این پرواز باشند، اظهار کرد: در نهایت در ساعت ۴:۵۷ مسافران از بیرجند به تهران پرواز کردند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان‌کرد: البته بارهای مسافران مجزا برای آنان ارسال می‌شود.

طهماسبی یادآور شد: ما همه تلاش خود را برای انجام سفر به موقع و ایمن مسافران انجام می‌دهیم ولی متأسفانه به واسطه شرایط جوی نتوانستیم این پرواز را به موقع انجام دهیم.

کد خبر 5530938

منبع: مهر

کلیدواژه: تاخیر پرواز پروازهای داخلی بیرجند بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا زلزله اردبیل مشهد شیراز بیرجند کنکور شرایط جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرکل فرودگا‌های مازندران با اشاره به اینکه در بازده زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین ۱۴۰۳ در سه فرودگاه استان ۱۳۱ پرواز جابجایی و۱۳ هزار و۴۱۸ مسافر پذیرش شد، گفت:حسنی افزود: امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد در پرواز و ۲۷ درصد درپذیرش مسافرافزایش داشتیم.

اکبرحسنی به به تقارن ایام نوروزی با آغازماه مبارک رمضان اشاره کردو افزود: در نوروز۱۴۰۳، فرودگاه‌های سه‌گانه استان با انجام و اجرای برنامه‌های متنوع عیدانه و فرهنگی و ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران، متفاوت از بهار و مسافران نوروزی استقبال کردند.

حسنی خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و آئینی از قبیل برپایی سفره هفت سین، نوروزخوانی، ایجاد نمایشگاه فرهنگی و کتاب، استقرار میز نقاشی ویژه کودکان، حضور چشمگیر شرکت‌های هواپیمایی در ترمینال‌ها، برنامه پذیرایی از مردم در وعده افطار، آراستگی نمازخانه‌ها، برپایی نماز جماعت و جزءخوانی قرآن در ماه بهار قرآن نیزبرنامه‌هایی است که ارائه می‌شود.


وی همچنین به افزایش پرواز در مسیر تهران- رامسر – تهران در ایام نوروز اشاره کردو گفت: در این ایام فرودگاه شهدای ساری پرواز به تهران، مشهد، بندرعباس، عسلویه، شیراز، مشهد، کیش، قشم، اهواز و سفر‌های خارجی به آکتائو و نجف، فرودگاه شهدای رامسر هم در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران - رامسر – تهران پرواز دارد و فرودگاه شهدای نوشهر نیزهفته‌ای یک پرواز به مشهد مقدس دارد.

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران