Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:13:08 GMT

واکنش عجیب مهران مدیری به دریافت یک جایزه هنری!

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۰۴۲۴

واکنش عجیب مهران مدیری به دریافت یک جایزه هنری!

 

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

 

تصویری حیرت انگیز از زیباترین کرم جهان + عکس مشارکت جالب حجاج در دوخت پرده جدید کعبه + فیلم از کجا بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا نه؟ رنگ چشم درباره اجدادمان چه می‌گوید؟ شوک عاطفی ناشی از طلاق را چگونه پشت سر بگذاریم؟ تاثیر بوی بدن بر جذب حشرات موذی! ترفندهای سفید کردن قابلمه روحی چیست؟ این افراد هرگز زردچوبه نخورند! ترفندی برای پر شدن موهای ابرو واکنش مهران مدیری به دریافت جایزه پرمخاطب‌ترین بازیگر  + فیلم

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه کنکور زلزله هرمزگان فائزه هاشمی دوخت پرده کعبه عشق واقعی رنگ چشم طلاق پشه زردچوبه ابرو مهران مدیری مذاکرات دوحه کنکور زلزله هرمزگان فائزه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری و رونمایی از پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت، در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این نشست سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، احمد نوری رییس این جایزه و رییس حوزه هنری اصفهان و حبیب احمدزاده دبیر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی،  میلاد عرفان پور مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، دکتر عباسی مشاوره علمی جایزه بازافرینی و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه احمد نوری در صحبت هایی گفت: موضوع داستان انقدری برای ما اهمیت داشت که برایش جایزه ملی طراحی شد. امیدواریم در این مسیر جایزه ملی به جایگاه خوبی برای گفتمان سازی برسد.

سعید لشگری  نیز در صحبت هایی گفت: توجه به هنر انقلاب در سراسر کشور  برای ما اهمیت داشت. امروز حوزه هنری اصفهان پایگاه جدی برای ما است ، هنر در اصفهان به کاربرد رسیده از موسیقی و معماری تا دیگر هنرها مثل تجسمی که خودش را محدود نکرده است. مفتخریم اصفهان پایگاه این اتفاق مهم است.

وی با اشاره به ایده فراتهران و مسئله روایت گفت: حوزه هنری خود را مکلف به روایت می داند ، روایتی که چند قید دارد نخست روایت هویت انقلاب اسلامی که تفاوت با سایر روایت ها دارد. ما پایگاه تاریخ شفاهی هستیم و حوزه و سوره مهر افتخارش این است که سعی کردیم روایت را علاوه بر تاریخ شفاهی، پیش ببریم. در نهایت در فراتر تهران دنبال ضرب مسئله روایت در  عرصه داستان هستیم. 

میلاد عرفانپور نیز در صحبت هایی گفت: در دوره اخیر شاهد تحولات زیادی در هنرهای مختلف و مراکز در حوزه هنری هستیم. تحولات عرصه ادبی نگاه به تولید و ترویج ادبیات داستانی و توجه به نویسندگان این عرصه است و دوشنبه اتی نیز نشست افتتاحیه مدرسه روایت ما در سمنان است  .

وی با اشاره به اینکه استان ها بار هنر انقلاب را به دوش می کشند و تهران تنها یکی از این استانها است، گفت: این اتفاق ملی بازآفرینی داستان انقلاب است و تلاش داریم اتفاق نوآورانه ای در این رویداد بیافتد. 

علی عباسی استاد دانشگاه و مشاور علمی جایزه داستان انقلاب با اشاره به قرابت خوب پوستر با موضوع جایزه ، عنوان کرد: همه چیز روایت است، مظلومیت کودکان غزه را جز اینکه هنرمند به روایت تبدیل کند، نمیتواند نشان دهید.

وی با ارائه تعاریفی از روایت گفت:  یک ایرانی حتما باید هویت را در روایتش مشخص کند، اگر در یک اثر هنری در هر قالبی ردپای هویت ملی ایرانی اسلامی نباشد، نمیتوان آن را شاهکار ادبی نامید چرا که نویسنده باید تجربه زیسته خود و خرد جمعی جامعه را در اثرش نشان دهد.  

همچنین الهام زارع زاده دبیر اجرایی جایزه گفت:  تمام انواع هنرهای ما می توانند زمینه داستان بازافرینی ما باشند امیدواریم هنرمندان بتوانند جریان سازی درستی در این زمینه کنند.

وی افزود: دو دسته فعالیت طراحی شده، نخست فعالیت های رقابتی و دوم ترویجی  . بخش رقابتی تمرکزش بر تولید داستان در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، کوتاه کوتاه، جستارنویسی  و طرح داستان است که امروز شروع این بخش را شاهدیم و تا تیرماه فرصت دارد و اختتامیه پاییز امسال برگزار می شود، یک بخش حمایت از طرح های داستانی داریم که معمولا در راستای حمایت و تولید اثر است. 

وی افزود: بخش ترویجی دو گروه کارگاه دارد کارگاه های داستانی که در استان ها برگزار می شود و‌ کارگاه های علمی هم در اصفهان برپا می شود. هر کارگاه با هدایت یکی از داستان نویسان مطرح برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست حدود ۳۰ سال پیش (فیلم)
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم)
  • (ویدئو) خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش!
  • طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)