Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تکرار ثبت روزهای صفر کرونایی با تقویت مصون سازی و تزریق دزهای یادآور میسر است.

دکتر علی خواجه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در شبانه روز منتهی به دوشنبه 13 تیرماه 1401 هیچ بیمار بستری و فوت کرونایی در سیستان و بلوچستان ثبت نشده است گفت: از این فرصت مناسب بایستی نهایت استفاده را ببریم و با تزریق دزهای یادآور مصون سازی را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صفر شدن آمار کرونا به منزله اتمام کرونا نیست، این ویروس در هر لحظه ممکن است در گوشه ای از جهان جهش پیدا کند کما اینکه شاهد وقوع این جهش ها نیز تاکنون بوده ایم و در همین راستا لازم است تا با تکمیل فرآیند واکسیناسیون خود، بدن خودمان در مقابل انواع جهش های این ویروس مصون سازیم

به گفته دکتر خواجه  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 169 هزار و 733 نفر مبتلا به کرونا در سطح استان و سیستان و بلوچستان شناسایی شده اند.

وی ادامه داد:  تعداد جان باختگان کرونایی در سیستان و بلوچستان 2 و 809 است و در این مدت خوشبختانه هیچ فردی به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست نداده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با هشدار به کاهش قابل توجه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح جامعه گفت: متاسفانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح جامعه به پایین ترین میزان خود از ابتدای اپیدمی رسیده است.

وی یادآور شد: در اماکن پرتردد و سربسته و وسایل نقلیه عمومی کمافی السابق بایستی از ماسک استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده شهید والامقام «کرم نارویی» و شهید معزز «ابراهیم شهرکی نسب» دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری در ایرندگان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا