Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@23:27:26 GMT

دستور تازه پوتین به وزیردفاع روسیه

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۰۵۳۵

دستور تازه پوتین به وزیردفاع روسیه

به گزارش ان‌دی‌ تی‌وی، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به سرگئی شویگو، وزیر دفاع این کشور گفت: «واحدهای نظامی از جمله گروه شرق و گروه غرب باید به برنامه‌های از پیش تعیین شده خود در اوکراین ادامه دهند. امیدوارم که همه چیز در مسیر خود همانگونه که تاکنون در لوهاسنک اتفاق افتاده، ادامه یابد.»

وزیر دفاع روسیه روز یکشنبه ولادیمیر پوتین را درباره آزادسازی کامل قلمرو جمهوری خلق لوهانسک مطلع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین روز دوشنبه گفت که نیروهایی که در عملیات لوهانسک شرکت داشتند، "باید تجدید قوا کنند."

پوتین در تاریخ ۲۴ فوریه حمله به اوکراین را با هدف "نازی زدایی" و جلوگیری از پیوستن این کشور به ناتو آغاز کرد؛ حمله‌ای که روسیه خود آن را "عملیات ویژه نظامی" نامیده است و باعث شده که غرب واکنش‌های مختلفی نسبت به این مسئله نشان دهد و "شدیدترین تحریم‌ها" را علیه روسیه اعمال کند.

311311

کد خبر 1648096

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه، ضمن تبریک اعتماد دوباره مردم روسیه به وی و انتخاب مجدد برای این سمت، اظهار امیدواری کرد آغاز فعالیت دولت جدید روسیه، زمینه‌ای مناسب برای گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های سازنده ایران و روسیه در عرصه‌های مختلف باشد.

بنابر روایت پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس دولت حضور دو کشور در سازمان‌های منطقه‌ای مهم نظیر شانگهای و بریکس و همچنین تلاش برای عملی شدن توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله احداث خط‌آهن رشت-آستارا را زمینه‌های مناسبی برای تقویت همکاری‌های فیمابین به ویژه ارتقای روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.

رئیسی در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر غزه، بر ضرورت اقدام موثر بین‌المللی برای توقف حملات جنایت‌بار صهیونیست‌ها و رفع محاصره و امدادرسانی گسترده به مردم غزه تاکید کرد.

روسای دولت دو کشور همچنین منافع مشترک منطقه‌ای از جمله در قفقاز را مورد توجه قرار دادند.

رئیس دولت با حساس خواندن روند تحولات و تحرکات موجود در منطقه قفقاز جنوبی، بر اراده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای حفظ ثبات منطقه و منافع راهبردی کشورمان تاکید کرد.

رئیس جمهور روسیه نیز در این مکالمه تلفنی ضمن سپاسگزاری از پیام کتبی و تماس تلفنی رئیسی برای تبریک انتخاب مجدد وی به ریاست جمهوری فدراسیون روسیه و تبریک متقابل فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیز آغاز سال نو خورشیدی، به نهایی شدن قریب‌الوقوع پیش‌نویس موافقتنامه جامع همکاری‌های ایران و روسیه اشاره کرد و افزود: برگزاری موفق نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در تهران و نیز رشد ۷۷ درصدی تجارت کالا میان ایران و روسیه از نشانه‌های مثبت ارتقای همکاری‌های تهران-مسکو است.

ولادیمیر پوتین حضور جمهوری اسلامی ایران و روسیه در سازمان‌های بریکس و شانگهای را فرصتی ارزنده برای تعمیق تعاملات دو طرف دانست و تصریح کرد: دو کشور در موضوع حملات اسرائیل به غزه نیز مواضع مشابهی دارند و روسیه آماده است در این زمینه با ایران همکاری موثرتر و بیشتری داشته باشد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895965

دیگر خبرها

  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
  • گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل
  • عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت