Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن امیدیان روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن کرامت استانداری، با تاکید بر منابع قابل توجه بانکهای خصوصی قم یادآور شد: لازم است تا این بانکها جهت تامین مالی طرح های صنعتی، کشاورزی و گردشگری ورود نمایند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت استان هیچ علاقه ای برای ادامه حمایت از برخی تصمیمات اشتباه در استقرار صنایع آلاینده و پرآب‌بر ندارد، گفت: صنایع آلاینده آورده خاصی برای قم ندارد و از طرفی مشکلات شدید زیست محیطی برای استان بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدیان با اشاره به وضعیت واحدهای تملیکی استان تصریح کرد: از ۲۴ رقبه واحد تملیکی مورد بررسی شده طی ماه های گذشته برای ۷ مورد حکم اقاله اعمال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در ادامه، بیان کرد: حذف ارز ترجیحی و تغییر نرخ تعرفه از ابتدای سالجاری هزینه تامین و خرید ماشین آلات خرید تولید را بشدت افزایش داده است.

اکبر ابدالی بیان داشت:  طی یک هفته گذشته ۴ طرح و واحد برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش به ارزش ۷۰۹ به بانک های عامل معرفی شده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به ضرورت ورود بانکهای خصوصی به تامین مالی بخش های مختلف اقتصادی استان، گفت: طبق تصمیمات استانی لازم است تا این بانکها به شورای هماهنگی بانکهای استان اضافه و سازوکار مطلوبی جهت استفاده از منابع آنها صورت بگیرد.

مشکلات صنایع آلاینده و آب‌بر برای قم

سیدرضا موسوی مشکینی مدیرکل محیط زیست قم نیز در بخشی از این جلسه، بیان کرد: فولاد یکی از صنایع آلاینده است که لازم است اصلاحات و فیلتراسیون محیط زیستی در برخی واحدهای آلاینده و پرخطر کنونی نصب شود.

 حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم نیز در بخش پایانی این جلسه، گفت: وضعیت استان قم هیچ تناسبی با فعالیت صنایع پرآب‌بر مانند فولاد ندارد و هم اکنون تامین آب و میزان مصرف این صنایع مشکلات زیادی را برای قم بوجود آورده است.

در بخش صنعت قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد./

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست سلفچگان رونق تولید قم اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست سلفچگان رونق تولید سازمان حفاظت محیط زیست سلفچگان رونق تولید قم اشتغال زایی صنایع آلاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روز چهارشنبه‌ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ علی رزازی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی  از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰   با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهد بود.

این برنامه در اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی برای تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران  اجرا می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • برای جهش تولید مسیر مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد را هموار کنید