Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی را به نقض آشکار ارزش‌ها و استفاده از پیکر شهدای فلسطین در آزمایشگاه‌های پزشکی متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، محمد اشتیه، نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در جریان نشست کابینه خود اظهار کرد: تروریسم اشغالگر دست از ارتکاب جنایات علیه ملت ما برنمی‌دارد، طوری که شمار فلسطینی‌هایی که از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسیده‌اند به ۷۸ تن از جمله ۱۵ کودک رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقامات رژیم اشغالگر با عدم تحویل پیکرهای شهدا، درد و رنج خانواده‌هایشان را بیشتر می‌کنند و اطلاعاتی به دست آورده‌ایم که نشان می‌دهد از این اجساد در آزمایشگاه‌های دانشکده‌های پزشکی در دانشگاه‌های اسرائیل استفاده می‌شود.

اشتیه همچنین تاکید کرد که این اقدام نقض آشکار حقوق بشر و ارزش‌ها، اصول و اخلاق علمی است.

وی در ادامه خواستار تحریم و عدم همکاری دانشگاه‌های سراسر جهان با دانشگاه‌های صهیونیستی مذکور شد.

اشتیه همچنین خواستار اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای تحویل پیکرهای شهدای فلسطین به خانواده‌هایشان شد

طبق گفته "حسین شجاعیه"،هماهنگ کننده ستاد ملی استرداد پیکرهای شهدای فلسطین، رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۵ تاکنون پیکر ۱۰۴ شهید فلسطینی را گروگان گرفته و علاوه بر آن ۲۵۶ جسد را نیز طی سال‌های اخیر در گورستان‌های خاص موسوم به " مقابر الأرقام" دفن کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد آشتیه رژيم صهيونيستي شهدای فلسطینی تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی شهدای فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به مناسبت شهادت بهروز واحدی دانشجوی رزمنده و مدافع حرم پیامی صادر کرد.

در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی آمده است: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا، شهادت افتخارآمیز شهید والامقام، بهروز واحدی را در جبهه‌های دفاع از حریم آل‌الله به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت عزیز ایران، جامعه دانشگاهی آزاد اسلامی و خانواده گرامی ایشان و همرزمان مجاهدش تبریک و تسلیت می‌گویم.

در پیام رنجبران اضافه شده است: شهید روح تاریخ و گواه انسانیت بوده و اجر شهیدان نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از شهدای دفاع مقدس است چون آنها بر جنگ نرم و عقیدتی دشمن نیز فائق آمدند.

در این پیام مطرح شده است: شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع می‌کنند و خون این شهدا گواهی است بر این حقیقت که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار به‌زودی به نقطه پایانی و افول نزدیک خواهند شد.

در این پیام عنوان شده است: بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید. در پایان اجر الهی و علو درجات در محضر ایزد متعال و همنشینی با سالار شهیدان را برای آن شهید گرانقدر مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • شمار شهدای غزه از ۳۲ هزار و ۵۵۰ تن فراتر رفت
  • ۳۲ هزار و ۵۵۲ شهید؛ نتیجه ۱۷۴ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن
  • شکستی دیگر بر پیکر رژیم صهیونیستی
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • ۳۲ هزار و ۴۱۴ شهید؛ نتیجه ۱۷۲ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • افزایش تعداد شهدای حمله‌های رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۴۱۴ تن