Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری«۲۴I» مقامات رژیم صهیونیستی، امروز (سه شنبه) به دنبال حمله پهپاد‌های حزب الله لبنان، به میدان گازی کاریش، جلسه‌ای محرمانه با محوریت این حمله و نگرانی از حملات دیگر برگزار کردند. صهیونیست‌ها در این جلسه مدعی شدند که این حملات پهپادی نه تنها خطری امنیتی برای  صهیونیست‌ها بلکه خطری برای کل جهان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گفتگو‌های کاملا محرمانه با ریاست کارین الحرار، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و با حضور تمام سرویس‌های امنیتی این رژیم از جمله موساد، شورای امنیت داخلی و ارتش برگزار شده است. مقامات امنیتی در این جلسه تاکید کردند که آماده پاسخگویی به هرگونه حملات بعدی پهپاد‌های حزب الله هستند.

در این جلسه همچنین از عملکرد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد شد و گفتند که پیام‌های مقامات به حضور پهپاد‌های لبنانی  یکسان نبوده و با همدیگر تطابق ندارد.

چالش صهیونیست‌ها پس از حملات پهپادی حزب الله

همچنین پایگاه خبری الاخبار در گزارشی نوشت که عملیات پهپاد‌های مقاومت لبنان بر فراز میدان گازی مورد مناقشه کاریش، نشان دهنده خلاء و نقص امنیتی بزرگ صهیونیست‌ها بود. در پی این عملیات صهیونیست‌ها برای برطرف کردن نقص‌های داخلی به تکاپو افتاده اند.

شرط موفقیت عملیات اکتشاف و استخراج نفت و گاز، ایجاد فضای امن و آرام است و به همین علت در طول دوره گذشته اکثر تمرکز و توجه خود را به تضمین امنیت عملیات اکتشاف و دریانوردی اختصاص داده است. همچنین طرح‌های امنیتی را برای جذب شرکت‌ها به منظور فعالیت در محیطی که معمولا در ردیف پروژه‌های پر خطر برای سرمایه گذاری قرار دارد در دستور کار قرار داده است.

آنچه رژیم صهیونیستی و سران آن را از شنبه شب گذشته رنجور و خواب زده کرده، دستاورد‌هایی است که عملیات پهپاد‌های سه گانه مقاومت لبنان محقق کرد و خسارت‌های زیادی را به بخش دفاعی و بازدارندگی طرف اسرائیلی وارد کرد.

اول این که این عملیات پهپادی بر فراز میدان گازی کاریش همه تبلیغات امنیتی صهیونیست‌ها را نقش برآب کرد. مشخص شد که سطح حمایت از سکو‌های گازی و تاسیسات نفتی در مقایسه با چالش‌ها و مخاطرات موجود بسیار شکننده و ناچیز و توخالی است. صحبت از موفقیت در سرنگونی این پهپاد‌ها نیست بلکه سران رژیم صهیونیستی در حال تبادل نظر در خصوص علل ناکامی در تعامل فوری با آن‌ها است. بدتر این که صحبت از فرار و گریز این پهپاد‌ها از دستگاه‌ها و تجهیزات راداری و رصد و احتمال ورود آن‌ها به سطح نزدیکی از سکوی کاریش است.

دومین دستاورد عملیات پهپادی مقاومت، بازتاب آن بر تصمیم شرکت‌هایی است که قصد دارند در این میدان احتمالا سرمایه گذاری کنند و طرف صهیونیستی بیم دارد این عملیات تاثیر منفی بر توان و قدرت تل آویو در جذب شرکت‌های سرمایه گذار برای فعالیت در بلوکات شمالی گذارد.

چالش بسیار مهم دیگری نیز وجود دارد که باعث می‌شود شرکت‌ها برای سرمایه گذاری در میدان‌های نفتی و گازی رژیم صهیونیستی در منطقه مورد مناقشه با لبنان تعلل و درنگ کنند و این چالش افزایش بهای قرارداد‌های بیمه‌ای برای شرکت‌های بین المللی است و این به افزایش مخاطرات سرمایه گذاری مربوط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان حمله پهپادی رژیم صهیونیستی عملیات پهپاد سرمایه گذاری صهیونیست ها میدان گازی حزب الله پهپاد ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

دیگر خبرها

  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان