Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی آزاد نونهالان ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان نایب قهرمانی رقابت های آسیایی بحرین دست یافت.

به گزارش ایسنا، رقابتهای کشتی آزاد نونهالان قهرمانی آسیا روز ۱۳ تیرماه در شهر منامه کشور بحرین برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط رضا افشار در وزن ۶۸ کیلوگرم و رامتین خدابخش در وزن ۸۵ کیلوگرم به مدال طلا، آرین مهرعلیزاده در وزن ۴۴ کیلوگرم، حسین آرین در وزن ۴۸ کیلوگرم، ماهان کاووسی در وزن ۶۲ کیلوگرم، امیرمحمد رحیمی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مدال نقره و امیرعباس علیزاد در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیرحسین محمدی مقدم در وزن ۴۱ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده بندی تیمی ایران با ۱۸۴ امتیاز و با ۲ مدال طلا کمتر نسبت به تیم اول، بعنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم های هند با ۱۸۴ امتیاز و قزاقستان با ۱۴۷ امتیاز اول و سوم شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۳۸ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، امیرعباس علیزاده در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۸ و ضربه فنی دیپانشو از هند را مغلوب کرد، وی در کشتی بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب نورمحمد توردالی از قزاقستان شد و بعنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. علیزاده در این مرحله مقابل یوکی مائدا از ژاپن با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ سادیر کایپبنوف از قرقیزستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۴۱ کیلوگرم امیرحسین محمدی مقدم در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۴ داشرات از هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل یاماتو فروساوا از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۲ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی مقدم در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۲ بویانخیشیگ اوگانبایار از مغولستان را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

در وزن ۴۴ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۷ کشتی گیر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، آرین مهرعلیزاده در دور اول با نتیجه ۱۶ بر ۴ مقابل مارلان آبدرایموف از قرقیزستان به برتری دست یافت. وی در کشتی بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ساگادات ژومابک از قزاقستان گذشت و بعنوان نفر اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مهرعلیزاده در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر یون نوزاکی از ژاپن را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱ مقابل ایشوار از هند مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۷ نفر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، حسین آرین در دو مبارزه و با نتایج ۹ بر ۴ و ۱۱ بر صفر به ترتیب مقابل البی توردوبکوف از قرقیزستان و یوسوکه یاماموتو از ژاپن به پیرزوی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آرین در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ کارتیک از هند را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل بکاسیل آسامبک از قزاقستان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۵۲ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۶ کشتی گیر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، ابوالفضل کوشکی در مبارزه نخست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل عبدالعزیز الحیدری از عراق به پیروزی رسید. وی در دیدار بعدی با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ مغلوب سالم از هند شد و بعنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کوشکی در این مرحله مقابل عمربک آسان اولو از قرقیزستان با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد به به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدرا با نتیجه ۵ بر ۱ مقابل هاروتو کیتامورا از ژاپن مغلوب و چهارم شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۷ نفر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، مبین گردشی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر عبداله الحلو از بحرین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر مقابل رستم جان کاخاروف از قرقیزستان به پیروزی رسید و در دور سوم با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب آست کازبای از قزاقستان شد و بعنوان نفر دوم گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی شد. گردشی در این مرحله در مصاف با آنکوش از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل سومیا بازار میاگمارسورن از مغلوستان شکست خورد و چهارم شد.

در وزن ۶۲ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۷ کشتی گیر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود،  ماهان کاووسی در دو مبارزه به ترتیب با نتایج ۶ بر ۴  و ۶ بر صفر ژاناریس بختیجان از قزاقستان و شینخو دلگرجارگال از مغولستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رفت. کاووسی در این مرحله مقابل کاری ایتو از ژاپن با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ کشتی را به تانیش کادام از هند واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

۶۸ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۷ نفر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، رضا افشار در کشتی نخست با نتیجه ۸ بر ۲ ریکو تاناکا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر آنخبایار گانتولگا از مغولستان را شکست داد و در مبارزه بعدی با نتیجه ۳ بر صفر نیشانت راحول از هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. افشار در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر مقابل الخان ارمکوف از قرقیزستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ از سد علیرضا بهرام اف از تاجیکستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۵ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۶ کشتی گیر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود  امیر محمد رحیمی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد بیامبادورج انخبات از مغولستان گذشت. وی در مبازه بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر یاسوکی یانو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رحیمی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر و ضربه فنی منصور علیخان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۳ مغلوب ویویک از هند شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۵ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۷ کشتی گیر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود،  رامتین روانبخش در مبارزه نخست با نتیجه ۱۱ بر ۳ اویاتولوخ روزیف از قرقیزستان را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب بادال چادهاری از هند شد و بعنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. روانبخش در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد نوردولت امانژول از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۵ بر ۲ از سد بادال چادهاری از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.

مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا برگزار شد

همچنین رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر منامه بحرین آغاز می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر حضور دارند، سید آرش نگهداری در دور اول به مصاف پورین از هند می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با حسن از عراق کشتی می گیرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۹ نفر برگزار می شود احمدرضا محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف موری از ژاپن می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه هایی با برنده کشتی گیران کره و قزاقستان پیکار می کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۸ نفر شرکت کننده دارد، ایمان محمدی در دور نخست با ساباز از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران عربستان سعودی و ازبکستان می رود.

در وزن ۶۷کیلوگرم که با حضور ۱۰ نفر برگزار می شود، دانیال سهرابی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف تمیربکوف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۷۲کیلوگرم که ۹ شرکت کننده دارد،  امیرعبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تونگ از چین تایپه کشتی می گیرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، مسعود کاووسی به مصاف ساچین از هند، ریکو شیگنو از ژاپن و عبدی باکیر مولدوگاریف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۸۲کیلوگرم که ۹ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با داهیا از هند مبارزه می کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۸ کشتی گیر حضور دارند، علیرضا عابدی درزی در دور نخست به مصاف سایلاو از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برندگان کشتی میان نمایندگان قرقیزستان و اردن مبارزه می کند.

در وزن ۹۷کیلوگرم که با حضور ۹ نفر برگزار می شود، امیررضا اکبری پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران چین تایپه و عربستان سعودی می رود.

در وزن ۱۳۰کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، فردین هدایتی به مصاف تموربک نسیم اف از ازبکستان و پاروش از هند می رود.

بر اساس برنامه رقابت ها، مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روز سه شنبه و مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شو

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی آزاد نونهالان آسیا گروه خود به مرحله نیمه نهایی مرحله نیمه نهایی راه یافت راهی مرحله نیمه نهایی شد پس از استراحت در دور اول دیدار با نتیجه مرحله با نتیجه پیش رو برداشت مرحله مقابل کیلوگرم که با حضور دور دوم به مصاف حضور ۷ کشتی گیر نتیجه ۱۰ بر صفر نتیجه ۳ بر صفر دیدار رده بندی دور نخست نتیجه ۱۱ نخست با نتیجه نتیجه ۵ حضور ۷ نفر بعد با نتیجه مدال نقره راهی دیدار دیدار فینال کشتی گیران دور بعد کشتی آزاد مدال برنز شکست خورد مدال طلا دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم:، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.
در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب ۲۰۰ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با ۱۴۴ امتیاز و ژاپن با ۱۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفرمغلوب یو چول از کره شمالی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار در مقابل بهرام اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر هادونگ تان از چین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر ۱ رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست داد و طلایی شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد و با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.
در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف نورسلطان تورسینوف از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر برابر این حریف به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر یوسوف ماتسی اف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت. میرزازاده در دیدار نهایی مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و طلایی شد.

رده بندی نفرات برتر به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱- یو چول رو (کره شمالی) ۲- پویا دادمرز (ایران) ۳- یولان موراتبک اولو (قرقیزستان) و سجاد علی البیدهان (عراق)
۶۰ کیلوگرم: ۱- ژولامان شارشنبیکوف (قرقیزسستان) ۲- کایتو اینابا (ژاپن) ۳- لیگیو کائو (چین) و امیررضا ده بزرگی (ایران)
۶۳ کیلوگرم: ۱- یرژت ژارلیکاسین (قزاقستان) ۲- آیاتا سوزوکی (ژاپن) ۳- ایمان محمدی (ایران) و چان کیم (کره شمالی)
۶۷ کیلوگرم: ۱- سعید اسماعیلی (ایران) ۲- رازاک بیشیکیف (قرقیزستان) ۳- لی لی (چین) و هانجائه چونگ (کره جنوبی)
۷۲ کیلوگرم: ۱- شینگو هارادا (ژاپن) ۲- محمدرضا رستمی (ایران) ۳- عبداله علی اف (ازبکستان) و جی لنگ (چین)
۷۷ کیلوگرم: ۱- نائو کوساکا (ژاپن) ۲- آکژول محموداف (قرقیزستان) ۳- ابراگیم ماگومادوف (قزاقستان) و دونیورخان ناکیبوف (ازبکستان) ۵- امیر عبدی (ایران)
۸۲ کیلوگرم: ۱- تایزو یوشیدا (ژاپن) ۲- رسول گرمسیری (ایران) ۳- موخامدکودیر رسول اف (ازبکستان) و بکزات اورانکول اولو (قرقیزستان)
۸۷ کیلوگرم: ۱- ناصر علیزاده (ایران) ۲- نورسلطان تورسینوف (قزاقستان) ۳- رحیم جان اوزوکوف (ازبکستان) و ماساتو سومی (ژاپن)
۹۷ کیلوگرم: ۱- محمدهادی ساروی (ایران) ۲- یوسوف ماتسی اف (قزاقستان) ۳- جئونگ یئول وونگ (کره جنوبی) و هوژی هائو (چین)
۱۳۰ کیلوگرم: ۱- امین میرزازاده (ایران) ۲- مین سئوک کیم (کره جنوبی) ۳- لینگژی منگ (چین) و ارلان مناتبیکوف (قرقیزستان)

رده بندی تیمی: ۱- ایران ۲۰۰ امتیاز ۲- قرقیزستان ۱۴۴ امتیاز ۳- ژاپن ۱۴۲ امتیاز ۴- قزاقستان ۱۳۰ امتیاز ۵- کره جنوبی ۱۱۲ امتیاز ۶- ازبکستان ۱۰۶ امتیاز ۷- چین ۹۷ امتیاز ۸- کره شمالی ۵۴ امتیاز ۹- عراق ۳۱ امتیاز ۱۰- مغولستان ۲۸ امتیاز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند