Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرای کابینه دولت سیزدهم به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد.

‌به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، مراسم بزرگداشت روز ملّی صنعت و معدن و گرامیداشت دهه تولید و تجارت، با حضور رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن اجلاس سران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را «افسران میدان تولید و خلق قدرت ملی» دانست و اظهار کرد: دشمن برای عقب نگاه داشتن کشور و ضعیف کردن مولفه‌های خلق قدرت که تولید جزو مهمترین آنهاست، تلاش می‌کند روند تولید را مختل و ضعیف کند. وظیفه ما در برابر این تلاش‌ها حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به عنوان افسران این میدان است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان با هدف ایجاد مشاغل و محصولات دانش پایه خاطرنشان کرد: تولیدات دانش‌بنیان توانایی و ظرفیت رقابت‌پذیری بالاتری در بازارهای جهانی و داخلی دارند.

همچنین سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم گفت: در هر صنعتی که ورود کردیم بعد از چند سال توانستیم در آن صنعت به بلوغ برسیم و بزرگترین داشته‌های ما در مسیر توسعه، سرمایه انسانی ما بوده است.

در پایان این مراسم که همزمان با دهه تولید و تجارت و روز ملی صنعت و معدن، برگزار شد از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک برمبنای شاخص‌های عملکردی همچون اشتغالزایی، تحقیق و توسعه، صادرات، خدمات پس از فروش، سرمایه‌گذاری و تولید به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور و برتر در صنعت لوازم خانگی تقدیر و تندیس زرین روز ملی صنعت و معدن به مدیرعامل این گروه صنعتی تقدیم شد.

کد خبر 586168

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز صنعت و معدن رئیس جمهور فاطمی امین حمایت از کالای ایرانی لوازم خانگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتخاب الکترونیک صنعت و معدن گروه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر هیأت دولت به استان سمنان تاکید کرد: امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان برای دومین بار، شاهد حضور وزیر صنعت معدن و تجارت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سفر وزیر صمت در قالب سفر هیأت دولت دو روزه خواهد بود، تاکید کرد: وزیر صمت امروز و فردا در استان حضور یافته و از طرح‌های صنعتی مهم و همچنین بنگاه‌های اقتصادی استان سمنان بازدید خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح چهار پروژه اقتصادی و تولیدی با حضور وزیر صمت کابینه سیزدهم خبر داد و ادامه داد: این کارخانه‌ها در زمینه منسوجات، باطری، طرح‌های نیروگاهی و… خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه بازدید از خط انتقال پساب شهری و شهرک صنعتی سمنان از جمله دیگر برنامه‌های وزیر صمت در استان است، ابراز کرد: شرکت در جشن احیا واحدهای راکد با حضور رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صمت به استان سمنان است.

وی با بیان اینکه وزیر صمت امشب در سمنان نشست با کارآفرینان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاهیان خواهد داشت، گفت: افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری فردا پنجشنبه از دیگر برنامه‌های وزیر صمت است.

کد خبر 6080568

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد