Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:45:46 GMT

بانوی رکابزن لژیونر قهرمان تایم تریل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۲۷۹۴

بانوی رکابزن لژیونر قهرمان تایم تریل شد

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز و در دومین روز مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی کشور در بخش بانوان 16 رکابزن از 15 استان در ماده تایم تریل انفرادی به رقابت پرداختند.

در مسابقه امروز که به مسافت حدود 20 کیلومتر و در بوستان چیتگر برگزار شد ماندانا دهقان ملی پوش کشورمان توانست بهترین زمان را کسب کند و صاحب مدال طلا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه ریحانه خاتونی دوم شد و سمیه یزدانی نیز به مدال برنز دست یافت.

روز گذشته سمیه یزدانی نیز توانسته بود در استقامت جاده بانوان به مدال طلا برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوی لژیونر تایم تریل دوچرخه سواری ماندانا دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیلور باخت؛ گربه سیاه حسن یزدانی در حال حذف از المپیک ۲۰۲۴ + فیلم

قهرمان سه دوره مسابقات جهانی کشتی آزاد و همچنین قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک توکیو که گربه سیاه حسن یزدانی، قهرمان بزرگ کشتی ایران محسوب می‌شود، با قوانینی که فدراسیون کشتی آمریکا وضع کرده، فقط باید در فینال ایکس یا همان فینال انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک مبارزه می‌کرد.

شب گذشته در مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم چند کشتی‌گیر به رقابت پرداختند و در نهایت حتی زاهید والنسیا که در جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلوگرم کشتی گرفته بود، شکست خورد و آرون بروکس به فینال رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اما دیوید تیلور که مستقیما در فینال حاضر بود، عصر امروز برابر این رقیب نه چندان شناخته شده و تقریبا بدون عنوان قرار گرفت. در حالی که به نظر می‌رسید تیلور کار راحتی برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته باشد، در مبارزه اول اتفاق عجیب و دور از انتظاری رخ داد. در این مبارزه تیلور ۴ بر یک شکست خورد و شوک بزرگی را متحمل شد!

تیلور باید دو بار حریف خود را در فینال شکست دهد تا حضور خود در پاریس را نهایی کند، اما حالا بروکس فقط یک گام تا ملی پوش شدن فاصله دارد.

tags # دیوید تیلور ، حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • تیلور باخت؛ گربه سیاه حسن یزدانی در حال حذف از المپیک ۲۰۲۴ + فیلم