Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:15:47 GMT

سرپرست گروه اجتماعی شبکه دو منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۲۹۲۷

سرپرست گروه اجتماعی شبکه دو منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، حامد بامروت‌نژاد مدیر شبکه دو سیما طی احکامی سید مجتبی موسوی بیوکی را به سمت سرپرست گروه اجتماعی، علیرضا گلباز خانیان مدیر پیشین گروه اجتماعی را به عنوان عضو شورای راهبردی- مشورتی شبکه دو و مسعود ملکی را به عنوان مشاور مدیر شبکه منصوب کرد.

در بخشی از حکم سید مجتبی موسوی بیوکی به عنوان سرپرست جدید گروه اجتماعی شبکه دو آمده است: «رویکرد این شبکه در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به مثابه شبکه عمومی با عنوان شبکه خانواده‌محور، کارآمدی گروه‌های تخصصی برنامه‌ساز را اقتضا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید برنامه‌هایی فاخر با محوریت موضوعات الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت، سبک زندگی، الگوی مصرف، جمعیت، رفتارهای اجتماعی، اخلاقیات، هویت و چالش‌هایش، آسیب‌های اجتماعی، تنوع قومی و سیاست وحدت در کثرت از هم انتظارات اینجانب است.»

در حکم مسعود ملکی به عنوان «مشاور مدیر شبکه» نیز بر سعه صدر، حسن تدبیر و تلاش وافر در افزایش سرعت، کارایی و اثربخشی اقدامات در جهت تحقق اهداف رسانه، تاکید شده است.

در حکم جدید علیرضا گلباز خانیان به عنوان عضو شورای راهبردی-مشورتی شبکه دو سیما نیز بر ارائه راهکارهایی برای انجام هر چه بهتر ماموریت اصلی شبکه در حوزه خانواده تاکید شده و بررسی و ارزیابی مستمر وضعیت کیفی و ارائه راهکار برای بهبود برنامه‌های شبکه، ارائه پیشنهادهای عملیاتی با ایده‌های نو و خلاقانه در موضوعات خاص برنامه‌سازی، بررسی راهکارهای لازم برای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی نهادهای مختلف در حوزه خانواده به منظور مهندسی فرهنگی فعالیت‌ها، ارائه راهکارهای مناسب در خصوص کاهش آسیب‌های محیط زیست با توجه به محوریت شبکه دو در این حوزه، بررسی راهکارهای مدیریت پیام برنامه‌ها با استفاده از قالب‌های مختلف برنامه‌سازی و با استفاده از ابزارهای همچون تامین برنامه‌های لازم و تدوین کنداکتور اثربخش، بررسی و پیشنهاد راه‌های ارتقا جذابیت برنامه‌ها از دید مخاطبان، بررسی و ارائه راهکارهایی در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، کمک به تقویت پشتوانه کارشناسی شبکه در حوزه زن و خانواده، آینده‌نگری و پیشنهاد مسیر آتی شبکه را به عنوان اهم وظایف ایشان برشمرده است.

کد خبر 5531217 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه دو سیما حامد بامروت نژاد انتصاب در صداوسیما تئاتر ایران خانه هنرمندان ایران حوزه هنری آلبوم موسیقی فیلم کوتاه تئاتر شهر کارگردان تئاتر فیلم سینمایی شبکه مستند سیما هنرمندان تئاتر نقاشی شبکه دو سیما کارگردان سینما موسیقی ایرانی گروه اجتماعی شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم

رئیس سازمان صداوسیما پوشش عملیات وعده صادق و اقدام فوری صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیمان جبلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی اظهار کرد: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرایندهای اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرایندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند، گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد.

جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتاً خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آئین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

وی در خصوص عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» یادآور شد: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.

رئیس رسانه ملی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و اظهار کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تا کنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد.

جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

منبع: فارس

کد خبر 747545

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور