Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:32:57 GMT

۱۲۶ رأس دام در کشتارگاه کرمانشاه ضبط و امحا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۳۱۲۲

۱۲۶ رأس دام در کشتارگاه کرمانشاه ضبط و امحا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تورج کرمیان رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در راستای طرح برخورد با کشتار غیرمجاز دام در شهرستان، اظهار کرد: تیم مشترک از روز شنبه هفته جاری با همکاری دامپزشکی، بهداشت، اجراییات شهرداری، خدمات شهری، محیط زیست، اصناف و نیروی انتظامی در دو نوبت صبح و ظهر اقدام به برخورد با کشتار غیرمجاز دام در سطح شهر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از روز شنبه تا به امروز بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع گوشت از کشتار غیرمجاز جمع‌آوری و تعداد سه پرونده تشکیل و نسبت به دستگیری افراد متخلف هم مطمئنا با توجه به بحرانی شدن موضوع اقدام خواهد شد.

رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۶۰ تُن انواع فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در سطح شهر جمع‌آوری، نزدیک به ۲۶ پرونده در این خصوص تشکیل و ۱۲ واحد متخلف پلمب و همچنین ۱۴ دستگاه خودرو متخلف هم توقیف شد.

وی موفقیت در طرح را منوط به همکاری مردم در عدم استقبال از خرید گوشت کشتار غیرمجاز دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۲۱ رأس دام سنگین و ۱۰۵ رأس دام سبک از کشتارگاه‌ها ضبط و امحا شده در حالی که در کشتار غیرمجاز دام هیچگونه نظارتی بر سلامت لاشه دام ذبح شده صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس کشتار غیرمجاز دام انواع فرآورده های خام دامی کشتار غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۳۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در مناطق مختلف استان نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی مرادی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه کمیته راهبری طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب‌های زیرزمینی استان که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۴۰۱، حدود ۵۳۷۵ چاه غیرمجاز و در سال ۱۴۰۲ نیز ۳۹۶ چاه غیرمجاز و در مجموع با حجم ذخیره ۱۵۶.۷ میلیون مترمکعب مسدود شده است.

وی با اشاره به وضعیت نصب کنتور هوشمند چاه‌های استان، افزود: تعداد کنتورهای نصب شده از اول برنامه تا پایان ۱۴۰۱ حدود ۲۶۴۱ دستگاه بوده و سال گذشته نیز با نصب ۵۵۹ دستگاه مجموع کنتورهای نصب شده چاره‌های استان به ۳۲۰۰ دستگاه رسید.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای با صنایع پیشرفته رضوی قرار شده است که در دو محدوده شاخص استان به صورت ویژه ماهیدشت کرمانشاه روی چاه‌های آب ۲۴۰۰ کنتور نصب شود که برنامه همچنان ادامه دارد.

مرادی اضافه کرد: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با بانک کشاورزی در راستای ارائه تسهیلات به کشاورزان که وُسع مالی ندارند، منعقد شد.

رسول فرهادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه نیز تاکید کرد: امسال مجموعه همکاران با توان و برنامه‌ریزی بهتر کارها را در حوزه حفاظت و صیانت از منابع‌آب پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: کاستی‌ها و نواقصی وجود دارد که باید همکاران با انگیزه کافی با تقسیم و تشریح وظایف با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌فزاری و سخت‌افزاری، خلاءها را جبران کنند.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای استان کرمانشاه از گشت‌های بازرسی خواست تا با جدیت براساس برنامه زمان‌بندی در فصول کم‌آبی و پرآبی از تمام دشت‌ها و منابع آبی تحت نظارت شرکت، بازدیدهای در راستای پر کردن چاه‌های غیرمجاز و مبارزه با حفر چاه‌های غیرمجاز داشته باشند.

کد خبر 747588

دیگر خبرها

  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است