Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه کان رژیم صهیونیستی، مقامات تل آویو امروز سه شنبه حمله سایبری به یکی از وب‌سایت‌های شرکت های وابسته به سازمان راه آهن خود را تأیید کرد.

بر اساس این گزارش، شبکه صهیونیستی کان اعلام کرده است که وبسایت مذکور در واقع وابسته به سازمان راه آهن این رژیم بوده است. این شبکه اذعان کرده که پس از حمله سایبری، وبسایت وابسته به سازمان سازنده راه آهن از دسترس خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرده است که حمله سایبری به وبسایت مذکور هیچ آسیبی به آن وارد نکرده است. این درحالی است که روز گذشته نیز اخباری تأییدنشده و غیر رسمی در این زمینه منتشر شده بود.

گفتنی است در ماه‌های اخیر، شدت جنگ سایبری علیه رژیم صهیونیستی به طور جدی افزایش یافته تا جایی که می‌توان گفت حملات سایبری که در گذشته به صورت چراغ خاموش انجام می‌شد، در شرایط کنونی فاز علنی به خود گرفته است. در برخی موارد نیز گروه‌های هکری وابسته به محور مقاومت به طور علنی وابستگی خود را ابراز داشته و از اعلام وجود هیچ هراسی به دل راه نمی‌دهند.

کد خبر 5531290 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تل آویو حمله سایبری روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین عراق ناتو مسکو سوریه ترکیه ایران جنگ اوکراین لبنان عربستان سعودی حمله سایبری راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در رابطه با عملیات «وعده صادق» در حمله به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم.

وی افزود: در این مرحله از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: در این مرحله به اذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

به گزارش ایمنا، سپاه پاسداران روز یکشنبه، بیست و ششم فروردین، در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در کشور سوریه که منجر به شهادت ۷ تن از فرماندهان و نیروهای نظامی کشورمان شد، عملیات ترکیبی پهپادی و موشکی «وعده صادق» را از خاک کشورمان علیه رژیم غاصب اسرائیل بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل اجرایی کرد. در این عملیات پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه «نواتیم» که پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت ایران از آن انجام شده بود، هدف حمله موشکی سپاه پاسداران قرار گرفت و متحمل خسارات جدی شد، صهیونیست‌ها تا این لحظه از انتشار هرگونه فیلم و تصویر از خسارات وارده به این پایگاه‌ها خودداری کرده‌اند.

منبع: تسنیم

کد خبر 745812

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • شوک صهیونیست‌ها از حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر سری اسرائیل
  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد