Web Analytics Made Easy - Statcounter
2024-03-19@11:56:59 GMT

راهنمای تعمیر دستگاه تصفیه آب

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۴۶۰۸

آشنایی با معروف ترین دستگاه تصفیه آب 

می دانید که جهت تعمیر دستگاه تصفیه آب بایستی از کجا اقدام کرد ؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین دستگاه تصفیه آب هستید ؟

جالب است بدانید که انواع دستگاه تصفیه آب موجود در ایران طبق استانداردهای مدرن طراحی شده اند . این دستگاه ها مجهز به سیستم اسمز معکوس هستند و می توانند آب آشامیدنی را در شش تا ده مرحله به شکل کامل مورد تصفیه قرار دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه آب آشامیدنی بسیاری از شهرهای کشورمان از درجه سختی بالایی برخوردار است . بدون شک آشامیدن چنین آب هایی نیز می تواند بیماری های متعددی را برای مردم به وجود آورد . به همین دلیل توصیه می شود که بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب را تهیه نموده و آن را مورد استفاده قرار دهید .

همچنین شما می توانید جهت بررسی بهترین انواع دستگاه تصفیه آب با همکاران ما در شرکت آبگونه در ارتباط باشید . همکاران ما با طرز کار و ویژگی های برجسته ی تمام دستگاه های تصفیه آب بصورت تخصصی آشنا هستند ، بنابراین می توانند توصیه های خوبی را در زمینه خرید بهترین انواع این دستگاه ها ارائه دهند .

دستگاه تصفیه آب می تواند تمام عناصر مضر موجود در آب را از بین برده و آب سالمی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . سختی آب آشامیدنی بایستی در حدود 30 الی 70 درجه پی پی ام باشد . شما می توانید دستگاه های تصفیه آب مختلف را با یکدیگر مورد مقایسه قرار داده و سپس جهت خرید دستگاه تصفیه آب اقدام نمایید . برخی از افراد و کارشناسان بر این باورند که دستگاه های تصفیه آب تایوانی جزو بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب هستند . در سایر قسمت های مقاله می خواهیم در خصوص هزینه های مربوط به تعمیر دستگاه های تصفیه آب بیشتر صحبت کنیم ، با ما همراه باشید .

در خرید دستگاه تصفیه آب به چه آیتم هایی بایستی توجه کرد ؟

دستگاه تصفیه آب همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد امروزه جزو اصلی ترین و ضروری ترین تجهیزات مورد استفاده در منزل ، دفاتر و ادارات می باشد . بسیاری از افراد جهت نوشیدن آب سالم به دنبال راهنمایی و اخذ مشاوره بابت انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب اوریجینال و با کیفیت هستند . برای این منظور نیز زمان زیادی را صرف کرده و مشخصات مربوط به دستگاه های تصفیه آب را با یکدیگر مقایسه می کنند . توجه نمایید که جهت خرید بهترین دستگاه یاد شده بایستی به برخی از موارد توجه و دقت لازم را داشته باشید .

مهمترین نکات مورد توجه در حین خرید بهترین مدل دستگاه های تصفیه آب :

  • دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهید . برای این منظور می توانید در وبسایت آبگونه به قسمت اطلاعات تخصصی دستگاه مدنظرتان مراجعه نموده و اطلاعات درج شده در توضیحات محصول را با دقت مطالعه نمایید .
  • در خصوص فیلترها و نوع آنها اطلاعاتی کاملی را به دست آورید . توجه داشته باشید که بهترین و با کیفیت ترین آب آشامیدنی را دستگاه های تصفیه آب 11 فیلتر تولید می کنند .
  • حتما مدت زمان گارانتی و ضمانت دستگاه تصفیه آب مدنظر خود و اعتبار شرکت فروشنده را بررسی نمایید . سعی کنید دستگاهی را در اولویت خرید خود قرار دهید که مدت زمان گارانتی بیشتر و خدمات پس از فروش مادام العمر داشته باشد .
  • سعی کنید از شرکتهایی که خود تولید کننده و وارد کننده ی دستگاه تصفیه آب هستند خرید کنید ، زیرا شرکتهای واسطه خدمات خوبی را به شما ارائه نخواهند نمود .

همچنین شما می توانید در حین خرید بهترین دستگاه تصفیه آب به آیتم های متعددی نیز توجه کنید . مهمترین آیتم های مورد توجه در حین خرید بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب :

  • به کیفیت پمپ آب ، ترانس برق و سنسورهای دستگاه توجه کنید
  • درباره کیفیت و کارایی فیلترهای دستگاه مخصوصا فیلتر ممبران تحقیق کنید
  • به میزان حجم و کیفیت مخزن آب توجه لازم را داشته باشید
  • به کیفیت شاسی و پایه دار بودن دستگاه دقت کنید
  • کیفیت شیر برداشت مهم است ، شیر اهرمی و تمام استیل ( ضد زنگ ) را مدنظر داشته باشید
  • قیمت دستگاه مدنظرتان را مورد بررسی قرار دهید
  • روش استفاده از دستگاه را به خوبی یاد گرفته و جهت نصب آن از افراد کاربلد کمک بخواهید
  • محصولات برندهای مختلف را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید
  • سعی کنید بهترین دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید

تعمیر دستگاه تصفیه آب با کمترین هزینه های ممکن

دستگاه تصفیه آب پس از گذشت مدتی دچار یکسری از ایرادها و خرابی ها می شود . بنابراین کاربران بایستی در اسرع وقت اقدام به تعمیر دستگاه تصفیه آب یاد شده نمایند .

مهمترین و رایج ترین خرابی های دستگاه های تصفیه آب :

  • حجم و میزان آب تصفیه شده بسیار کم می باشد : چنانچه شما نیز متوجه چنین مشکلی در دستگاه تصفیه آب خود شدید می توانید با واحد خدمات پس از فروش آبگونه در ارتباط بوده و مشکل را رفع نمایید . معمولا علت اصلی چنین مشکلی را می توان در مخزن آب ، پمپ برقی ، سنسور فشار بالا و یا فیلتر اسمز معکوس دستگاه جستجو نمود .
  • طعم یا بوی آب تصفیه شده بد می باشد : یکی از رایج ترین مشکلات مربوط به دستگاه تصفیه آب را بو یا طعم بد مربوط به آب تصفیه شده شکل داده است . شما نیز در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی می توانید فیلترهای دستگاه را مورد بررسی قرار دهید . در صورتی که فیلترهای دستگاه مشکلی نداشته و به موقع تعویض شده اند ، می توانید با همکاران ما در واحد گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت آبگونه در ارتباط بوده و مشکل را شرح دهید .
  • آب از قسمت های مختلف دستگاه نشت پیدا می کند : فراموش نکنید که خرابی مربوط به برخی از قطعات دستگاه های تصفیه آب مانند پمپ برقی میتواند سبب نشتی آب شود . بنابراین توصیه می گردد جهت افزایش عمر مفید دستگاه یاد شده در اسرع وقت خرابی های مربوط به آن را تعمیر کنید .

هزینه های مربوط به تعمیر دستگاه های تصفیه آب

یکی از مهمترین دغدغه های ذهنی بسیاری از افراد را هزینه های تعمیر دستگاه تصفیه آب شکل داده است . توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع خرابی مربوط به دستگاه یاد شده تنها با تعمیر یا تعویض یک قطعه کوچک رفع شدنی است . بنابراین به هیچ وجه نگران هزینه های تعمیر دستگاه های تصفیه آب نباشید . از سوی دیگر جهت نصب و راه اندازی دستگاه های تصفیه آب با واحد خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید . چرا که در این صورت می توانید گارانتی دستگاه خریداری شده را فعال ساخته و از خدمات پس از فروش رایگان نیز بهره مند شوید .

تنوع مربوط به دستگاه تصفیه آب در بازار بسیار بالا می باشد . شما می توانید با توجه به میزان سختی آب آشامیدنی منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، مناسب ترین دستگاه مذکور را تهیه و خریداری کنید . همچنین می توانید با قدرت مالی در اختیار خود بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب را سفارش دهید .

خبر بعدی:

بهترین زمان سفر به قشم چه فصلی است؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهترین زمان سفر به قشم چه زمانی است؟ جزیره قشم یکی از زیباترین جزیره‌های استان هرمزگان است که شما با رفتن به آن می‌توانید آب‌های زیبای خلیج فارس را مشاهده کنید. این جزیره نه‌تنها بسیار زیبا بوده و هرساله پذیرای هزاران گردشگر است، بلکه از لحاظ موقعیت تجاری و خرید کالاهای گوناگون نیز اهمیت زیادی دارد. مهمترین سوالی که ذهن افراد را در هنگام سفر به این جزیره به خود مشغول می‌کند این است که کی به قشم سفر کنیم؟ در ادامه به بررسی بهترین زمان‌های سفر و معرفی هتل ارم قشم یکی از بهترین هتل های جزیره می‌پردازیم.

بهترین زمان سفر به قشم از لحاظ فصل

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که افراد در سفر به جزیره قشم می‌پرسند این است که کدام فصل برای سفر به قشم مناسب‌تر است؟ بهترین زمان برای سفر به این جزیره زیبا فصل پاییز، زمستان و بهار به‌شمار می‌روند. این جزیره در استان هرمزگان واقع شده و به همین دلیل، دمای هوا در آن در فصل‌های تابستان و اواخر بهار به‌شدت افزایش می‌یابد. این افزایش دما به قدری زیاد است که بسیاری از افراد تحمل آن را نداشته و دچار گرمازدگی می‌شوند.

در پاییز و زمستان معمولاً هزینه سفر به قشم مناسب‌تر بوده و اگر بودجه زیادی برای سفر ندارید، در این فصل‌ها به جزیره قشم سفر کنید. در عید نوروز و فصل بهار، جزیره قشم بسیار شلوغ شده ولی آب و هوایی بسیار عالی دارد. همچنین، در این زمان می‌توانید بیرون آمدن لاک‌پشت‌ها از تخم‌های زیر خاک را مشاهده کنید. تنها عیب سفر به جزیره قشم در ایام نوروز، هزینه بالای سفر است.

بهترین زمان سفر به قشم از نظر حراجی

جزیره زیبای قشم از آن دسته مکان‌هایی است که به حراجی‌های خود معروف است. بندردرگهان در این جزیره از مهمترین جاهایی است که شما به‌راحتی می‌توانید انواع لباس‌ و بسیاری از وسایل دیگر را با قیمتی بسیار ارزان نسبت به سایر جاهای ایران خریداری کنید. در فصل تابستان جزیره قشم دمای بسیار بالایی دارد.

همین موضوع باعث شده تا افراد کمی در این فصل به جزیره سفر کرده و در نتیجه قیمت کلیه کالاها در بازارهای این جزیره به حداقل خود خواهد رسید. حتی حراجی‌هایی برگزار می‌شود که شما در این حراجی‌ها می‌توانید اجناس مختلفی را با کف قیمت خریداری کنید. به همین دلیل، بیشتر افراد فصل تابستان را بهترین فصل برای خرید و استفاده از حراجی‌های جزیره قشم می‌دانند.

بهترین زمان سفر به قشم از لحاظ جاذبه‌های گردشگری

پاییز و زمستان بهترین فصل‌ها برای سفر به قشم به‌شمار می‌روند. درواقع، در پاییز دمای هوا بیشتر از 25 درجه نشده و در زمستان حتی این دما بیشتر نیز کاهش پیدا خواهد کرد. در این فصل‌ها دیگر بیش از حد عرق نمی‌کنید و گرمای هوا نیز شما را بی‌حوصله نمی‌کند. همین موضوع باعث شده تا مسافران بتوانند به مکان‌های مختلف این جزیره سفر کرده و از جاذبه‌های آن بدون احساس گرما لذت ببرند.

همچنین، در این فصل‌ها در روز نیز می‌توانید در آب دریا، آب تنی کنید ولی هنگام شب آب سرد شده و دیگر برای آب تنی مناسب نیست. در اطراف جزیره کیش، جزیره‌های دیگری مانند لاوان نیز وجود دارند که دمای هوا در این جزیره‌ها نیز بسیار مناسب بوده و شما به‌راحتی می‌توانید به این جزیره‌ها سفر و از آن‌ها بازدید کنید.

رزرو هتل ارم قشم

هتل ارم قشم هتلی ۴ ستاره است که در سال ۱۳۹۵ در بلوار آزادگان قشم افتتاح شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به مراکز خرید، ساحل خلیج فارس و جاذبه های گردشگری قشم را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

هتل ارم قشم در مرکز شهر قشم واقع شده است و دسترسی آسان به مراکز خرید، ساحل خلیج فارس و جاذبه های گردشگری قشم را برای مهمانان خود فراهم کرده است. هتل ارم قشم دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده است که با خوشرویی و گشاده رویی از مهمانان استقبال می کنند.

هتل ارم قشم برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان و برای کودکان 2 تا 6 سال با 50 درصد تخفیف محاسبه می شود. فلای تودی یک پلتفرم جامع و قدرتمند خدمات سفر با پوشش بیش از 900 خط هوایی است. این شرکت در سال 1393 با هدف ارائه خدمات نوین و آسان در زمینه سفر تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین مراجع خدمات سفر در ایران شناخته می شود. فلای تودی امکان رزرو هتل در سراسر ایران و جهان را برای کاربران خود فراهم کرده است. این شرکت با همکاری با هتل های معتبر، بهترین قیمت ها و شرایط را برای رزرو هتل به کاربران خود ارائه می دهد.

سخن آخر

بهترین زمان سفر به قشم بسته به هدف شما از سفر متفاوت است. اگر قصد خرید از بازارهای این جزیره را دارید، بهترین زمان فصل تابستان محسوب می‌شود. برای تفریح و گردش نیز بهتر است در فصل‌های پاییز، زمستان و اوایل بهار بروید تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره بهترین زمان سفر به قشم را به دست آورید و در زمان مناسب به این جزیره زیبا سفر کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید دستگاه تسمه کش مناسب
  • بهترین زمان سفر به قشم چه فصلی است؟
  • بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا
  • راهنمای خرید چراغ حیاطی
  • نکات مهم درباره تولید وخرید انواع لوله ها و دستگاه های آزمایشگاهی
  • مدیریت خرید عید در طول سال
  • نکات اساسی در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی؛ راهنمایی برای انتخاب بهترین تجهیزات
  • راهنمای کامل خرید کتیبه مذهبی و نکات مهم آن
  • سفر به اصفهان + بهترین زمان، راهنمای راه های دسترسی و معرفی
  • برای خرید هر دسته از کالاها کجای بازار برویم؟ | راهنمای اصناف بازار تهران