Web Analytics Made Easy - Statcounter
2024-04-30@18:12:59 GMT

راهنمای تعمیر دستگاه تصفیه آب

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۴۶۰۸

آشنایی با معروف ترین دستگاه تصفیه آب 

می دانید که جهت تعمیر دستگاه تصفیه آب بایستی از کجا اقدام کرد ؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین دستگاه تصفیه آب هستید ؟

جالب است بدانید که انواع دستگاه تصفیه آب موجود در ایران طبق استانداردهای مدرن طراحی شده اند . این دستگاه ها مجهز به سیستم اسمز معکوس هستند و می توانند آب آشامیدنی را در شش تا ده مرحله به شکل کامل مورد تصفیه قرار دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه آب آشامیدنی بسیاری از شهرهای کشورمان از درجه سختی بالایی برخوردار است . بدون شک آشامیدن چنین آب هایی نیز می تواند بیماری های متعددی را برای مردم به وجود آورد . به همین دلیل توصیه می شود که بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب را تهیه نموده و آن را مورد استفاده قرار دهید .

همچنین شما می توانید جهت بررسی بهترین انواع دستگاه تصفیه آب با همکاران ما در شرکت آبگونه در ارتباط باشید . همکاران ما با طرز کار و ویژگی های برجسته ی تمام دستگاه های تصفیه آب بصورت تخصصی آشنا هستند ، بنابراین می توانند توصیه های خوبی را در زمینه خرید بهترین انواع این دستگاه ها ارائه دهند .

دستگاه تصفیه آب می تواند تمام عناصر مضر موجود در آب را از بین برده و آب سالمی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . سختی آب آشامیدنی بایستی در حدود 30 الی 70 درجه پی پی ام باشد . شما می توانید دستگاه های تصفیه آب مختلف را با یکدیگر مورد مقایسه قرار داده و سپس جهت خرید دستگاه تصفیه آب اقدام نمایید . برخی از افراد و کارشناسان بر این باورند که دستگاه های تصفیه آب تایوانی جزو بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب هستند . در سایر قسمت های مقاله می خواهیم در خصوص هزینه های مربوط به تعمیر دستگاه های تصفیه آب بیشتر صحبت کنیم ، با ما همراه باشید .

در خرید دستگاه تصفیه آب به چه آیتم هایی بایستی توجه کرد ؟

دستگاه تصفیه آب همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد امروزه جزو اصلی ترین و ضروری ترین تجهیزات مورد استفاده در منزل ، دفاتر و ادارات می باشد . بسیاری از افراد جهت نوشیدن آب سالم به دنبال راهنمایی و اخذ مشاوره بابت انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب اوریجینال و با کیفیت هستند . برای این منظور نیز زمان زیادی را صرف کرده و مشخصات مربوط به دستگاه های تصفیه آب را با یکدیگر مقایسه می کنند . توجه نمایید که جهت خرید بهترین دستگاه یاد شده بایستی به برخی از موارد توجه و دقت لازم را داشته باشید .

مهمترین نکات مورد توجه در حین خرید بهترین مدل دستگاه های تصفیه آب :

  • دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهید . برای این منظور می توانید در وبسایت آبگونه به قسمت اطلاعات تخصصی دستگاه مدنظرتان مراجعه نموده و اطلاعات درج شده در توضیحات محصول را با دقت مطالعه نمایید .
  • در خصوص فیلترها و نوع آنها اطلاعاتی کاملی را به دست آورید . توجه داشته باشید که بهترین و با کیفیت ترین آب آشامیدنی را دستگاه های تصفیه آب 11 فیلتر تولید می کنند .
  • حتما مدت زمان گارانتی و ضمانت دستگاه تصفیه آب مدنظر خود و اعتبار شرکت فروشنده را بررسی نمایید . سعی کنید دستگاهی را در اولویت خرید خود قرار دهید که مدت زمان گارانتی بیشتر و خدمات پس از فروش مادام العمر داشته باشد .
  • سعی کنید از شرکتهایی که خود تولید کننده و وارد کننده ی دستگاه تصفیه آب هستند خرید کنید ، زیرا شرکتهای واسطه خدمات خوبی را به شما ارائه نخواهند نمود .

همچنین شما می توانید در حین خرید بهترین دستگاه تصفیه آب به آیتم های متعددی نیز توجه کنید . مهمترین آیتم های مورد توجه در حین خرید بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب :

  • به کیفیت پمپ آب ، ترانس برق و سنسورهای دستگاه توجه کنید
  • درباره کیفیت و کارایی فیلترهای دستگاه مخصوصا فیلتر ممبران تحقیق کنید
  • به میزان حجم و کیفیت مخزن آب توجه لازم را داشته باشید
  • به کیفیت شاسی و پایه دار بودن دستگاه دقت کنید
  • کیفیت شیر برداشت مهم است ، شیر اهرمی و تمام استیل ( ضد زنگ ) را مدنظر داشته باشید
  • قیمت دستگاه مدنظرتان را مورد بررسی قرار دهید
  • روش استفاده از دستگاه را به خوبی یاد گرفته و جهت نصب آن از افراد کاربلد کمک بخواهید
  • محصولات برندهای مختلف را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید
  • سعی کنید بهترین دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید

تعمیر دستگاه تصفیه آب با کمترین هزینه های ممکن

دستگاه تصفیه آب پس از گذشت مدتی دچار یکسری از ایرادها و خرابی ها می شود . بنابراین کاربران بایستی در اسرع وقت اقدام به تعمیر دستگاه تصفیه آب یاد شده نمایند .

مهمترین و رایج ترین خرابی های دستگاه های تصفیه آب :

  • حجم و میزان آب تصفیه شده بسیار کم می باشد : چنانچه شما نیز متوجه چنین مشکلی در دستگاه تصفیه آب خود شدید می توانید با واحد خدمات پس از فروش آبگونه در ارتباط بوده و مشکل را رفع نمایید . معمولا علت اصلی چنین مشکلی را می توان در مخزن آب ، پمپ برقی ، سنسور فشار بالا و یا فیلتر اسمز معکوس دستگاه جستجو نمود .
  • طعم یا بوی آب تصفیه شده بد می باشد : یکی از رایج ترین مشکلات مربوط به دستگاه تصفیه آب را بو یا طعم بد مربوط به آب تصفیه شده شکل داده است . شما نیز در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی می توانید فیلترهای دستگاه را مورد بررسی قرار دهید . در صورتی که فیلترهای دستگاه مشکلی نداشته و به موقع تعویض شده اند ، می توانید با همکاران ما در واحد گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت آبگونه در ارتباط بوده و مشکل را شرح دهید .
  • آب از قسمت های مختلف دستگاه نشت پیدا می کند : فراموش نکنید که خرابی مربوط به برخی از قطعات دستگاه های تصفیه آب مانند پمپ برقی میتواند سبب نشتی آب شود . بنابراین توصیه می گردد جهت افزایش عمر مفید دستگاه یاد شده در اسرع وقت خرابی های مربوط به آن را تعمیر کنید .

هزینه های مربوط به تعمیر دستگاه های تصفیه آب

یکی از مهمترین دغدغه های ذهنی بسیاری از افراد را هزینه های تعمیر دستگاه تصفیه آب شکل داده است . توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع خرابی مربوط به دستگاه یاد شده تنها با تعمیر یا تعویض یک قطعه کوچک رفع شدنی است . بنابراین به هیچ وجه نگران هزینه های تعمیر دستگاه های تصفیه آب نباشید . از سوی دیگر جهت نصب و راه اندازی دستگاه های تصفیه آب با واحد خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید . چرا که در این صورت می توانید گارانتی دستگاه خریداری شده را فعال ساخته و از خدمات پس از فروش رایگان نیز بهره مند شوید .

تنوع مربوط به دستگاه تصفیه آب در بازار بسیار بالا می باشد . شما می توانید با توجه به میزان سختی آب آشامیدنی منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، مناسب ترین دستگاه مذکور را تهیه و خریداری کنید . همچنین می توانید با قدرت مالی در اختیار خود بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب را سفارش دهید .

خبر بعدی:

بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی

تلویزیون جزو آن دسته از لوازم الکترونیکی است که جزو ضروریات منزل به حساب می‌آید. برای خرید تلویزیون ای ای دی در بازار ایران گزینه‌های نسبتا زیادی وجود دارد. این گزینه‌ها را می‌توان به تلویزیون‌های ژاپنی و کره‌ای، چینی و ایرانی تقسیم کرد. امروزه، با قوانین وضع شده، تلویزیون‌های ژاپنی و کره‌ای کمترین سهم را از بازار تلویزیون ایران دارند. قیمت تلویزیون ال ای دی ساخت کشورهای مذکور بسیار بالا است. این موضوع در کنار نبود خدمات و قطعات باعث می‌شود انتخاب آن‌ها معقول و منطقی نباشد. تلویزیون‌های چینی مانند TCL نیز از نظر کیفیت تفاوت چندانی با تلویزیون های ساخت داخل ندارند. بنابراین، با در نظر گرفتن قیمت انواع تلویزیون می‌توان به این نتیجه رسید که خرید تلویزیون از یک برند معتبر داخلی بهترین گزینه پیش روی کاربر ایرانی است. در ادامه چند تولیدکننده‌ی معتبر و فعال تلویزیون در ایران را معرفی می‌کنیم.

شرکت انتخاب الکترونیک

شرکت انتخاب الکترونیک که کارخانه‌ی آن در اصفهان است یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون در ایران محسوب می‌شود. انتخاب الکترونیک در حال حاضر با دو برند اصلی دوو و اسنوا در بازار تلویزیون حضور دارد. قیمت تلویزیون دوو کمی از قیمت تلویزیون اسنوا بیشتر است. این شاید به دلیل قدیمی‌تر بودن برند دوو باشد. انتخاب الکترونیک در مزایده‌ای موفق به خرید امتیاز بخش لوازم خانگی دوو شد و از آن زمان محصولات بسیاری تحت برند اصالتا کره‌ای روانه‌ی بازار کرده است. چه تلویزیون دوو را خریداری کنید چه سراغ تلویزیون اسنوا بروید، شرکت انتخاب سرویس پشتیبانی محصول شما را بر عهده خواهد داشت. انتخاب سرویس برای هر دو برند تلویزیون اسنوا و دوو گارانتی ۲۴ ماهه را در نظر گرفته است.

شرکت مادیران و تلویزیون ایکس ویژن

شرکت با سابقه‌ی ماشین های اداری ایران، مادیران که مدت‌ها به عرضه و پشتیبانی برند ال‌جی در ایران مشغول بود از ۱۳۸۵ برند ایکس ویژن را به ثبت رساند. در سال ۱۳۹۷ کارخانه‌ی تولید محصولات خانگی مادیران در هشتگرد پایه‌گذاری شد و این شرکت تصمیم گرفت با برند ایکس ویژن در سطح گسترده‌ای فعالیت خود را ادامه دهد. امروزه لوازم الکترونیکی و خانگی بسیاری تحت این برند در بازار وجود دارد که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن یکی از این محصولات است که پشتیبانی بسیار قوی مادیران را دارد. مادیران نیز مانند انتخاب الکترونیک تلویزیون‌های خود را تا دو سال گارانتی می‌کند.

سام الکترونیک و تلویزیون‌های سام

سام الکترونیک که سال‌ها عرضه و پشتیبانی تلویزیون های سامسونگ را برعهده داشت، با اخراج برند کره‌ای، فعالیت خود را تحت برند سام ادامه داد. اگر قصد خرید تلویزیون ساخت داخل داشته باشید، انواع تلویزیون ال ای دی سام در ابعاد ۳۲ تا ۶۵ اینچ می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. تلویزیون SAM نیز به عنوان یک برند داخلی کیفیت مطلوبی داشته و با گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس عرضه می‌شود.

گلدیران و برند جی پلاس

جی پلاس نتیجه‌ی اخراج برند کره‌ای ال جی است. گلدیران با کوله باری از تجربه حاصل از سال‌ها عرضه و خدمات تلویزیون‌های ال‌جی، با ممنوعیت واردات رسمی این برند، دست به کار شد و برند جی پلاس را ثبت کرد. تلویزیون جی پلاس که ساخت ایران و محصول شرکت گلدیران محسوب می‌شود، در ابعاد ۳۲ تا ۷۵ اینچ در بازار وجود دارد. قیمت تلویزیون جی پلاس با در نظر گرفتن کیفیت آن معقول به نظر می‌رسد. ضمن اینکه تلویزیون ال ای دی جی پلاس از گارانتی رسمی ۲۴ ماهه‌ی گلدیران بهره می‌برد.

تلویزیون شهاب

شهاب یکی از اصیل‌ترین برندهای ایرانی در زمینه‌ی لوازم صوتی تصویری است که بیش ۶ دهه از شروع فعالیت آن می‌گذرد. این شرکت قدیمی به خوبی توانسته است خود را با پیشرفت‌های روز صنعت تلویزیون همگام کرده و تلویزیون‌های هوشمند 4K خود را با کمترین قیمت روانه‌ی بازار کند. اگر به دنبال ارزان ترین تلویزیون ایرانی هستید، شهاب برای شما گزینه‌های جذابی دارد. ارزانی شهاب البته به معنای بی‌کیفیت بودن آن نیست. برای نمونه، تلویزیون شهاب مدل SH1015K یک تلویزیون هوشمند ۸۶ اینچی است که در نوع خود کم‌نظیر است. شهاب نیز مانند سایر تلویزیون‌های ایرانی گارانتی رسمی دو ساله دارد.

خرید بهترین تلویزیون ساخت داخل

برای خرید بهترین تلویزیون ساخت داخل باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه ابعاد تلویزیونی که می‌خرید باید با فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار بگیرد هم‌خوانی داشته باشد. درست است که همیشه ابعاد بزرگتر جذاب‌تر است؛ اما قیمت تلویزیون بستگی زیادی به ابعاد آن دارد. اگر یک تلویزیون ۵۰ اینچ برای فضای شما کافی است، پیشنهاد می‌کنیم کمتر از۲۰ میلیون هزینه کنید و یک تلویزیون هوشمند ایرانی با رزولوشن 4K بخرید؛ چرا که همین تلویزیون در ابعاد ۷۵ اینچ حدود ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

نکته‌ی دیگر هوشمند بودن تلویزیون است. امروزه هوشمند بودن تلویزیون به یک ویژگی اساسی تبدیل شده است. انواع تلویزیون ال ای دی قابلیت دریافت شبکه‌های دیجیتال را دارند؛ اما همه‌ی آن‌ها به اینترنت وصل نمی‌شوند. برای این که بتوانید به اینترنت وصل شده و از برنامه‌های شبکه‌ی خانگی بهره ببرید باید سراغ تلویزیون اندرویدی بروید. قیمت تلویزیون اندرویدی کمی بیشتر از مدل‌های معمولی است؛ اما این تفاوت قیمت قطعا به کارایی بیشتر آن می‌ارزد.

با عرضه‌ی تلویزیون‌های 8K در حال حاضر رزولوشن 4K یک استاندارد محسوب می‌شود و خرید تلویزیون جدید با رزولوشنی پایین‌تر از آن منطقی به نظر نمی‌رسد. پس اگر به تماشای فیلم و فوتبال با کیفیت خیلی بالا علاقه‌مند هستید سعی کنید دست‌کم سراغ کیفیت UHD رفته و از خرید تلویزیون FHD خودداری کنید.

خرید تلویزیون ایرانی با کمک زومیت

برای خرید تلویزیون ایرانی می‌توانید از سایت زومیت کمک بگیرید. بخش محصول زومیت دیتابیس عظیمی از انواع تلویزیون را در خود جای داده است. شما در این بخش می‌توانید اطلاعات جامعی از مشخصات فنی، تصاویر و نظرات کاربران در مورد انواع تلویزیون را مشاهده کرده و با چشم باز نسبت به خرید تلویزیون ایرانی اقدام کنید.

لیست قیمت تلویزیون در زومیت بر اساس پایین ترین قیمت تلویزیون در فروشگاه‌های آنلاین ساخته می‌شود. اگر برند خاصی مد نظرتان است می توانید از فیلترها، برند محبوبتان را انتخاب کنید تا تنها لیست قیمت تلویزیون همان برند به نمایش در بیاید. همچنین برای خلاصه‌تر کردن لیست می‌توانید سقف بودجه‌ی خود را نیز از همان بخش تعیین کنید تا تنها گزینه‌هایی که از نظر قیمت در بازه‌ی قیمتی مورد نظرتان هستند نمایش داده شوند.

پس از مقایسه انواع تلویزیون اگر تصمیم به خرید آنلاین تلویزیون گرفتید، کافی است وارد صفحه‌ی اختصاصی تلویزیون مورد نظرتان شوید و نمودار تغییرات قیمت آن را مشاهده کنید. اگر تشخیص دادید که وقت مناسبی را برای خرید انتخاب کرده‌اید، به زبانه‌ی فروشندگان و قیمت بروید. در آنجا فهرستی از قیمت‌ها و فروشندگان معتبر وجود دارند. کلیک روی هر فروشگاه شما را به صفحه‌ی رسمی محصول محبوبتان در همان فروشگاه هدایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504