Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی نامه‌ای خطاب به رئیس این دانشگاه نسبت به حواشی برگزاری یک مراسم واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی نامه‌ای خطاب به زالی، رئیس این دانشگاه نسبت به حواشی برگزاری یک مراسم واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این نامه به شرح زیر است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر زالی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

سلام علیکم
احتراما به استحضار میرساند نظر به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت‌های فرهنگی (]در زمینه‌ی فرهنگ]راه صحیح این است که برنامه‌ریزی کنیم، هدایت کنیم، کمک کنیم به رویش‌های خوب، و جلوی ضربه‌ها و حملات و مانند این‌ها را بگیریم؛ یعنی هم آفند، هم پدآفند. ۰۳/۰۶/۱۳۹۵) و برنامه اخیر معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه بر خود لازم دانستیم نکاتی را در این خصوص خدمتتان عارض شویم.

باتوجه به گذشت شش ماه از روی کار آمدن تیم جدید معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، شفافیت و هدفمندی برنامه‌های فرهنگی یکی از دغدغه‌های جدی دانشجویان و جریان‌های دانشجویی می‌باشد.

همانطور که مستحضرید یکی از مطالبات اخیر انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ تدوین برنامه‌ی جامع و شفاف برای فعالیت‌های فرهنگی بوده است، اما تا کنون هیچ گونه پاسخ شفافی در این خصوص دریافت نکرده ایم.


جامعه‌ی دانشجویی امروز، نیازمند یک پشتوانه مستحکم برای اقدامات فرهنگی است. اما گمان می‌رود هدف معاونت مذکور به عنوان پشتوانه دانشجویی، ایفای نقش دخالتی به جای نقش هدایتی و نظارتی در برنامه‌های فرهنگی دانشجویان می‌باشد.

برنامه اخیر این معاونت به جریان دانشجویی ثابت کرد که فعالیت‌های دانشجویی‌ترین معاونت دانشگاه، رنگ و بوی کارمندی گرفته است.

با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانات خود مکررا جوانان را به ترویج ازدواج ساده و آسان تشویق کرده‌اند، امروز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که باید در عقلانیت، فرهنگ سازی و ارزش گذاری نمونه باشد اقدام به برگزاری مراسم‌هایی با هزینه‌های گزاف میشود.
فارغ از اینکه تامین هزینه از طرق مختلف اتفاق می‌افتد، هدف از این همه اسراف چیست؟

لذا با توجه به موارد فوق، انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ خواهشمند است رویکرد‌های کلی معاونت مربوطه در خصوص بهره گیری از افکار و تجارب مجموعه‌های دانشجویی در تصمیمات و برنامه‌ها را شفاف نمایید؛ چرا که مشخص است مجموعه ها، تشکل‌ها و شورا‌های دانشجویی به بدنه دانشجویی نزدیک‌تر و مانوس‌تر از کسانی هستند که مدت‌ها وقت کافی برای جلسه، همفکری و دیدار با این مجموعه‌ها را ندارند.

در پایان خاطر نشان می‌کنیم انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ از تمام توان خود در جهت تعالی و رشد فضای فرهنگی دانشگاه استفاده خواهد کرد و از هیچگونه همفکری و همکاری در زمینه فرهنگی دریغ نخواهد کرد چرا که معتقدیم سابقه‌ی علوم پزشکی شهید بهشتی، همچون اسمش، بهشتی بوده برای دانشجویانی که دغدغه‌ی فرهنگی داشته‌اند؛ و من الله توفیق

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت های فرهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ی دانشجویی ی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کلاه‌دوزان ظهر دوشنبه در آئین اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی زمینه ساز ارائه خدمات به مردم مناطق محروم روستایی و دورافتاده است امروز اعزام این اردو در استان آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی که ویژه دانشجویان دانشگاه‌های کردستان است ۲۵۰ دانشجو به منطقه محروم ژاورود در سروآباد اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: اردوی جهادی با محوریت بسیج دانشجویی برگزار شده و به روستاهایی به دسترسی به امکانات برای آنها دشوار است انجام می‌شود.

کلاه‌دوزان اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان در دورترین نقاط روستایی استان نیز به مردم خدمات ارائه داده و در قالب این اردوها زمینه خدمت بیش از پیش به مردم را فراهم می‌آورد.

گفتنی است؛ ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان کردستان امروز ۲۷ فروردین در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و نماینده ولی فقیه در استان به اردوی یک هفته‌ای سروآباد برای ارائه خدمت به مناطق محروم این شهرستان در حوزه‌های مختلف اعزام شدند.

دانشجویان علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز این اردوی جهادی هستند.

کد خبر 6078859

دیگر خبرها

  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد