Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست مسابقات قهرمانی جهان در اسلوونی به میدان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال برنامه و فرمت جدید برگزاری مسابقات قهرمانی جهان 2022 به میزبانی لهستان و اسلوونی را اعلام کرد که بر این اساس، دیدارهای تیم ملی ایران از گروه F در شهر لیوبلیانا در کشور اسلوونی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 تیم حاضر در مسابقات، در 6 گروه 4 تیمی به صورت دوره‌ای دیدارهای خود را آغاز می‌کنند که 2 تیم برتر هر گروه به همراه 4 تیم برتر که در گروه خود سوم شده‌اند به مرحله دوم صعود می‌کنند.

گروه بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه A، کاتوویسه: اوکراین، صربستان، تونس، پورتوریکو
گروه B، لیوبلیانا: برزیل، ژاپن، کوبا، قطر
گروه C، کاتوویسه: لهستان، آمریکا، مکزیک، بلغارستان
گروه D، لیوبلیانا: فرانسه، اسلوونی، آلمان، کامرون
گروه E، لیوبلیانا: ایتالیا، کانادا، ترکیه، چین
گروه F، لیوبلیانا: آرژانتین، ایران، هلند، مصر

برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان به وقت تهران به شرح زیر است:

پنجم شهریور: ایران – آرژانتین ساعت 20
هفتم شهریور: ایران – مصر ساعت 20
نهم شهریور: ایران – هلند ساعت 20

ادامه مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال 2022 شامل مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال پیکار خواهد بود و در مجموع با برگزاری 52 مسابقه (گروهی و حذفی)، قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی بر اساس عملکرد در مرحله گروهی در یک جدول قرار می‌گیرند تا حریفان این مرحله مشخص شوند. بنابر این در مرحله یک هشتم نهایی تیم اول با شانزدهم، دوم با پانزدهم، سوم با چهاردهم، چهارم با سیزدهم، پنجم با دوازدهم، ششم با یازدهم، هفتم با دهم و تیم هشتم جدول با نهم مسابقه خواهد داد.

این مرحله به مدت چهار روز از روز شنبه 12 شهریورماه آغاز می‌شود و با هشت دیدار در دو شهر گلیویسه (لهستان) و لیوبلیانا (اسلوونی) پیگیری خواهد شد.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان سال 2022 جهان نیز روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 16 و 17 شهریور با چهار مسابقه در دو شهر گلیویسه و لیوبلیانا برگزار می‌شود تا چهره چهار تیم برتر این مسابقات مشخص شود.

مراحل نیمه نهایی و نهایی این رقابت‌ها روزهای شنبه و یکشنبه 19 و 20 شهریورماه به میزبانی شهر کاتویتسه لهستان برگزار خواهد شد.

آخرین تلاش‌های تیم ملی والیبال ایران برای رسیدن به مرحله نهایی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال قهرمانی جهان خواهد شد مرحله یک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین وفایی بعد از باخت مقابل جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و علاقه‌مندان برای حضور در این سالن اشتیاق زیادی دارند.

وفایی در خصوص محل تمرین این سالن گفته بود: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

البته حسین تنها شخصی نیست که از این سالن انتقاد کرده است و رونی اُسالیوان، برترین اسطوره اسنوکر جهان نیز در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران در خصوص تغییر سالن میزبانی، گفته است که اتفاق بدی نیست و موافق است که این میزبانی در نقاط مختلف جهان انجام شود.

جیمی وایت از چهره‌های مطرح اسنوکر دنیا به خاطر شیوه بازی‌ تهاجمی، معروف به گردباد است. او 6 دوره به فینال مسابقات جهانی راه یافت اما در کسب قهرمانی ناکام بود با این حال به خاطر محبوبیت فراوانش به او «قهرمان مردم» گفته می‌شود. وی پس از انتقادهای وفایی از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل، در استودیو یورو اسپورت گفت: اگر وفایی برنده بازی با ترامپ می‌شد، باز این حرف‌ها را می‌زد؟؟ به نظرم او به جز حذف شدن، هیچ کاری نکرده است.

وی با اشاره به حواشی حسین با سالیوان در قهرمانی جهان سال گذشته عنوان کرد: او سال گذشته در بازی با سالیوان حرف های نادرست زیادی زد. حسین در این مرحله و این سالن حذف می‌شود و این برخوردها احمقانه‌ است. قطعا او از اینکارها پشیمان خواهد شد.

آلن مک مانوس از پیشکسوتان دنیای اسنوکر در ادامه صحبت‌های جیمی وایت گفت: اینجا همه چیز بوی بدی ندارد و همه چیز در اینجا اشتباه نیست و به نظرم نظر حسین درست نیست.

کد خبر 846715 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد