Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:25:15 GMT

رسمی؛ اولین خرید منچستریونایتد هلندی است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۶۴۷۸

رسمی؛ اولین خرید منچستریونایتد هلندی است

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت منچستریونایتد در بازار تابستانی آغاز شده و حالا آنها یک مدافع جوان و آینده دار را به لیست خود اضافه کرده اند. تایرل مالاسیا، ستاره فاینورد با قراردادی چهار ساله و با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر، با رقم 15 میلیون یورو به اضافه دو میلیون پاداش راهی اولدترافورد شد تا از ابتدای فصل بعد زیر نظر اریک تن هاخ بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع هلندی 136 بازی برای فاینورد انجام داد و در تمامی سطوح از زیر 16 سال تا تیم بزرگسالان برای تیم ملی هلند بازی کرده است.

منچستریونایتد در سال های اخیر مشکلات فراوانی را در خط دفاعی تجربه کرده و علیرغم درخشش داوید دخیا درون دروازه، گل های متعددی را دریافت کرده است. همچنین به نظر می رسد انتقال لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس و کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی برنتفورد نیز به یونایتد قطعی شده و بعد از تایرل مالاسیا، انتقال این دو بازیکن نیز رسما اعلام خواهد شد.

جان مورتاگ، مدیر فوتبال منچستریونایتد در رابطه با این انتقال گفت: "تایرل مالاسیا یک بازیکن جوان و هیجان انگیز و البته با تجربه ای فوق العاده در این سن و سال است. او پنج فصل حضور در لیگ هلند، یک فینال اروپایی و افتخارات ملی برای تیم ملی هلند را در کارنامه خود دارد. ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد ادامه پیشرفت تایرل مالاسیا تحت هدایت اریک تن هاگ و کادر فنی او در سال های آینده در لباس منچستریونایتد باشیم."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا تایرل مالاسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ

آژاکس در تکاپوی همکاری دوباره با اریک تن هاخ است. 

طرفدرای | با توجه به فصل دوم ناامیدکننده اریک تن هاخ در منچستریونایتد، گزارش‌ها حاکی از قطع همکاری این باشگاه با مرد هلندی است. 

مایک فروای، خبرنگار مشهور تلگراف هلند، از اریک تن هاخ به عنوان گزینه رویایی آژاکس برای هدایت این تیم در فصل آینده نام برد. در حقیقت، باشگاه هلندی که لحظات خوبی را با تن هاخ سپری کرده، تمامی توانش را به کار گرفته تا در صورت اخراج این سرمربی در منچستریونایتد، او را جانشین یانت فنت شیپ کند. فروای پیرامون این موضوع گفته است:

آژاکس هنوز هم در مورد بازگشت اریک تن هاخ رویاپردازی می‌کند. آن‌ها تن هاخ را می‌خواهند اما اگر پاسخ سرمربی سابق باشگاه «نه» باشد، گزینه‌های جایگزین نیز وجود دارند. مذاکراتی با کاندیدهای خارجی نیز صورت گرفته است.

با توجه به عملکرد و نتایج هفته‌های اخیر، اریک تن هاخ حمایت سابق را در منچستریونایتد دریافت نمی‌کند.  تضمینی از سوی سر جیم رتکلیف برای ادامه همکاری وجود ندارد. با وجود برنامه بازی مناسب، جایی که شیاطین سرخ به مصاف کاونتری سیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و کریستال پالاس می‌روند، مطابق یافته‌های اتلتیک، پیروزی در این بازی‌ها و روزنه‌های امید نیز شاید نتواند تاثیر چندانی در آینده سرمربی منچستریونایتد داشته باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • قرارداد دونی فن ده بیک با آینتراخت فرانکفورت دائمی نمی‌شود
  • رقابت آیندهوون با آژاکس برای جذب سرجینیو دست
  • اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!
  • آغاز اولین حراج انواع سکه در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز | خریداران برای دریافت سکه به تارنمای رسمی مرکز مبادله مراجعه کنند