Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه مسئله باعث شده تا فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال به ترک الدترافورد نزدیک شود.

کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته است پس از یک فصل حضور در اولدترافورد، بار دیگر منچستریونایتد را ترک کند. به نظر می‌رسد، پشت این تصمیم دلایلی نیز وجود داشته باشد.

طرفداری | به گزارش ساموئل لوکهارست فعالیت کم مدیران منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات و کاهش دستمزد بازیکنان از جمله دلایلی است که کریستیانو رونالدو را به ترک منچستریونایتد مایل ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظر می‌رسد مورد دوم در تصمیم رونالدو برای آینده‌اش، تأثیر بیشتری دارد.

رونالدو از واکنش مدیران منچستریونایتد به فصل فاجعه باری که گذشت، به ستوه آمده است. فصلی که شیاطین سرخ هیچ جامی کسب نکردند و نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند.

ناکامی منچستریونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا دستمزد تمامی بازیکنان این تیم 25 درصد کاهش یابد. منابع نزدیک به کریستیانو رونالدو می گویند که این بازیکن از کاهش دستمزدش در منچستریونایتد ناراحت است.

رونالدو که طبق قراردادش 480 هزار پوند در هفته می‌گرفت، با کاهش 25 درصدی، فصل آینده 360 هزار پوند در هفته از منچستریونایتد دریافت می‌کند.

 برخی منابع نزدیک به رختکن منچستریونایتد معتقدند که رونالدو در باشگاه خواهد ماند. با این حال چهره های بزرگ رختکن یونایتد به این مسئله شک دارند.

یونایتد چندی پیش اعلام کرده بود که رونالدو فروشی نیست، اما در هر صورت باید گفت که ایجنت رونالدو، CR7 را به چلسی و بایرن مونیخ پیشنهاد داده است.

رونالدو 37 ساله تنها بازیکن ملی پوشی بود که روز دوشنبه در مجموعه تمرینی کارینگتون برای آغاز پیش فصل حاضر نشد. رسانه ها ادعا کردند که رونالدو به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی غایب بود و باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که توضیحات رونالدو درمورد غیبتش در تمرینات را پذیرفته است.

رونالدو تا سال آینده با منچستریونایتد قرارداد دارد؛ این قرارداد گزینه‌ای دارد که می‌تواند تا سال 2024 نیز تمدید شود. رونالدو در 19 فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و آخرین بار در 17 سالگی در اکتبر 2002 با اسپورتینگ لیسبون در لیگ اروپا، که آن زمان جام یوفا نام داشت، حضور یافت.

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر

منچستریونایتد مخالف قانون «سقف دستمزد» در لیگ برتر است و قصد دارد مانع از اجرای این قانون محدودکننده شود. 

طرفداری | باشگاه‌های بزرگ انگلیسی به رهبری منچستریونایتد با قوانین محدودیت‌کننده مخالفت خواهند کرد. 

به گزارش تایمز؛ منچستریونایتد در جلسه سالانه لیگ برتر که در آن موضوع کنترل هزینه‌های تیم‌ها مطرح می‌شود، به شدت با اعمال اولین «سقف هزینه» در لیگ برتر مخالفت خواهد کرد. محدودیت یاد شده به این معنا است که تیم‌های بزگ تنها می‌توانند با توجه به درآمد تیم‌های انتهای جدول از محل حق پخش برای خرید بازیکنان، دستمزد آن‌ها و ایجنت‌ها بودجه تعیین کنند. مشخص نیست که این محدودیت چقدر خواهد بود، اما آمار رسمی فصل گذشته نشان می‌دهد که ساوتهمپتون - تیم انتهای جدول - ۱۰۳.۶ میلیون پوند درآمد از حق پخش تلویزیونی دریافت کرده است. باشگاهی که در آن فصل بالاترین رقم دستمزد را پرداخت کرده است، منچسترسیتی با ۴۲۲.۹ میلیون پوند بوده که بیش از چهار برابر ساوتهمپتون است.

موضع یونایتد این است که نباید سقف بزرگی برای دستمزد در لیگ برتر وجود داشته باشد، زیرا این امر باشگاه‌های انگلیسی را نسبت به سایر تیم‌های اروپایی در موقعیت پایین‌تری قرار می‌دهد. لیگ برتر پیش‌تر تایید کرده بود که قوانین سود و پایداری مالی از فصل 26-2025 کنار گذاشته می‌شوند و تیم‌ها 85% از درآمدشان را می‌توانند هزینه کنند. با این حال، برخی از روسای باشگاه‌ها خواستار اعمال کنترل‌های بیشتر برای افزایش رقابت در لیگ هستند، زیرا انتظار می‌رود شکاف مالی بین باشگاه‌های انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان جدید با سایر تیم‌های لیگ برتر افزایش یابد.

گروه اینئوس که کنترل منچستریونایتد را در دست گرفته، با وجود موافق اولیه این باشگاه، با قوانین تعریف سقف دستمزد مخالف است. یونایتد یکی از بزرگترین برندهای تجاری در فوتبال جهان را دارد و افراد مطلع از این باشگاه اعتقاد دارند که سقف دستمزد، توانایی آن‌ها برای رقابت با تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ را محدود کند. همچنین گفته می‌شود که منچسترسیتی نیز با سقف دستمزد مخالف است.

لیگ برتر انگلیس به دنبال افزایش رقابت؛ ایجاد سقف هزینه برای تیم‌های بزرگ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا