Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:37:56 GMT

سورپرایز تمرینات پرسپولیس از همدان می‌آید!

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۳۱۸

سورپرایز تمرینات پرسپولیس از همدان می‌آید!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز شنبه آغاز شده و شاگردان یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه شهید کاظمی خود را آماده حضور در لیگ برتر بیست  و دوم می‌کنند.

در  تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس بازیکنان جدید این تیم هم حضور دارند اما برخی از بازیکنان که هنوز وضعیت آنها روشن نشده در این تمرینات غایب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه قرار است یک بازیکن تستی در تمرینات پرسپولیس حاضر شود تا در صورت تأیید کادر فنی، به عضویت سرخ‌پوشان دربیاید. 

این بازیکن که سابقه بازی در پاس همدان در لیگ دسته دوم را در کارنامه دارد به عنوان بازیکن تستی در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود تا  اگر کادر فنی در چند روز آینده او را از نظر فنی تأیید کنند این بازیکن بتواند به عضویت پرسپولیس دربیاید.

این بازیکن که در پست هافبک دفاعی توپ می‌زند با هماهنگی‌های صورت گرفته در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود. در خصوص این بازیکن اما گفتنی است که او فصل گذشته در همه بازی‌های پاس همدان به میدان رفته است و از این بابت عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و باید دید می‌تواند نظر کادرفنی پرسپولیس را جلب کند یا نه.

این بازیکن طبق برنامه قرار است از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس بازیکن تستی لیگ دسته دوم تمرینات پرسپولیس پرسپولیس حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)