Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن بازسازی شده ژیمناستیک برادران آذرپی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، مراسم افتتاحیه سالن نوسازی شده ژیمناستیک برادران شهید آذرپی ظهر امروز با حضور مریم کاظمی‌پور، معاون زنان وزارت ورزش و جوانان، حمید احمدی، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، علی جوادی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و تعدادی از مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مریم کاظمی پور ، معاون زنان وزیر ورزش در این مراسم گفت : اعتقاد دارم که اگر به ژیمناستیک و دوومیدانی و شنا رسیدگی شود و توجه ویژه‌ای به آنها صورت بگیرد ، کمک زیادی به ورزش کشور خواهد شد و در آینده رشته‌های دیگر تأثیرگذار است. ما به دنبال هستیم که این رشته‌های پایه را با یک مدیریت ویژه پیش ببریم، چرا که نتایج آن برای همه رشته‌ها است. این یکی از دغدغه‌های وزیر ورزش است و سجادی تقریباً در همه جلسات با معاونان، بر اهمیت و رسیدگی به ژیمناستیک و دوومیدانی تاکید دارد.

وی افزود: در حوزه ژیمناستیک زنان، ما کارگروه فرهنگی اجتماعی داریم که رشته‌هایی که تمایل به فعالیت در عرصه بین‌المللی دارند، مورد بررسی قرار می‌گیرند. اگر درخواستی به این کارگروه ارسال شود، بررسی خواهد شد. اگر فکر می‌کنید که نیاز به مطرح شدن شاخه های ژیمناستیک در این کارگروه است، از این مسئله استقبال می کنیم.

حمید احمدی، سرپرست فدراسیون در این مراسم گفت: ما 85 درصد از بودجه سال قبل را دریافت کردیم و کارهای زیادی با آنها انجام دادیم که بازسازی این سالن یکی از اصلی‌ترین آنها بود. همچنین یازده اردو برای تیم‌های ملی به منظور شرکت در رقابت‌های مختلف برگزار کردیم. ما سعی کردیم این اردوها به لحاظ امکانات و شرایط ، متفاوت از اردوهای قبلی باشد.

وی افزود : وسایل ژیمناستیک قیمت زیادی دارند، ولی مجبور به تهیه آنها شدیم. در مجموع نیز بیش از یک میلیارد تومان صرف بازسازی این سال شد. البته این مسئله باعث افزایش مراجعه کنندگان شد که اتفاق خوبی بود. چهارده نفر را به قطر برای مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا اعزام کردیم که هزینه‌اش 900 میلیون تومان شد.همچنین دو اعزام برای ترامپولین داشتیم که سفر به پرتغال 500 میلیون هزینه داشت. 

سرپرست فدراسیون گفت : قرار است 7 ملی‌پوش در دو شاخه هنری و ایروبیک در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند که امیدوار به موفقیت آنها هستیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ژیمناستیک ، مریم کاظمی‌پور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ژیمناستیک مریم کاظمی پور کاظمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

رئیس فدراسیون جهانی کوراش از وزیر ورزش به سبب حمایت در راستای برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش پوریا ولی قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش طی نامه‌ای به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛ از وی به سبب حمایت از کوراش و برگزاری مسابقات جام پوریا ولی تشکر و قدردانی کرد.

فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین




در متن نامه حیدر فرمان خطاب به کیومرث‌ هاشمی آمده است:

«جناب آقای دکتر کیومرث هاشمی
وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

امیدوارم حال شما خوب باشد، می‌خواهم صمیمانه از حمایت‌های ارزشمند شما از مسابقات بین‌المللی پوریای ولی در اسفراین ایران تشکر کنم. تعهد پایدار شما به ترویج ورزش و ایجاد فرصت برای ورزشکاران نه تنها الهام بخش بوده، بلکه تغییرات مثبت و قابل توجهی در زندگی این ورزشکاران ایجاد کرده است، که گواهی بر رهبری تأثیرگذار شما است.

مدیریت فوق العاده شما نقش اساسی در تضمین موفقیت چشمگیر این مسابقه قهرمانی ایفا کرده است. این یک بستر جهانی برای نشان دادن استعدادهای ورزشکاران ما فراهم کرده و فدراسیون بین‌المللی کوراش واقعاً از این بابت سپاسگزار است.

یک بار دیگر از تعهد شما نسبت به ورزش تشکر می‌کنم. رهبری مستمر شما باعث تاثیر مثبت می‌شود و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در مسابقات بعدی قهرمانی کوراش بزرگسالان آسیا در ایران در ماه ژوئن 2024 هستیم.

در پایان جا دارد از جناب آقای دکتر امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران بابت سختکوشی و زمانی که نسبت به این رویداد تاریخی صرف کردند، تشکر کنم. از استاندار خراسان شمالی جناب آقای دکتر حسین نژاد و مدیر کل ورزش استان خراسان شمالی جناب آقای دکتر شاکری بابت ایجاد امکانات مناسب در مکان تاریخی زینل خان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

امیدوارم پوریای ولی تبدیل به یک رویداد سالانه شود که هر ساله بهترین بازیکنان کوراش در سراسر جهان را جذب کند.

با احترام
حیدر فرمان
رئیس فدراسیون جهانی کوراش»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است