Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تولید بیش از ۲۰ درصد نفت و گاز کشور در این استان گفت: سهم مردم این دیار از نفت تنها آتش و دود است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم این استان خود را مدیون انقلاب اسلامی می‌دانند و شکر گزار خدمات انجام شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دیار در دوران طاغوت مورد تحقیر و ظلم قرار گرفت، عنوان کرد: همه ملت این تحقیر را مشاهده کردند اما به برکت انقلاب اسلامی عزت و توسعه و پیشرفت حاصل شد.

حسینی با بیان اینکه اثرات مهمی از خدمت در قبل از انقلاب نبود، ابراز کرد: به برکت انقلاب خدمات در دورترین مناطق مشاهده می‌شود اما خدمات در شأن این مردم نیست.

وی ادامه داد: در این راستا پروژه ملی پاتاوه به دهدشت عمر 20 ساله دارد که در سال جاری به صورت غیر رسمی و به شکل نیمه تمام مورد بهره برداری قرار گرفته است.

حسینی خاطرنشان کرد،: نمونه دیگر سد تنگ سرخ کلنگ زنی شده است و سایر طرح‌ها که انتظار حمایت وجود دارد هر چند در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی اختصاص یافته است اما امیدواریم این پروژه‌ها ادامه پیدا کند.

وی افزود: دو بانده کردن جاده یاسوج به سمیرم، یاسوج به شیراز، سد آبریز و ...از مطالبات به حق مردم استان بوده که انتظار پیگیری و تعیین تکلیف توسط مجلس شورای اسلامی دارند.

حسینی با بیان اینکه سهم این استان محروم از نفت، دود و آلودگی است، گفت: مردم ما نگران و ناراحت هستند و انتظار دارند سهم مهمی از نفت به ما اختصاص پیدا کند.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس: قوانین حوزه معدن اصلاح می‌شود نایب رییس مجلس: مشکل مسکن را با تامین زمین و تسهیلات برطرف می‌کنیم رئیس سازمان بسیج رسانه‌: خبرنگاران مورد بی‌توجهی واقع شده‌اند/نظام رسانه‌ای در مجلس اصلاح شود

نماینده ولی فقیه به توجه به طرح های نیمه کاره فرهنگی که از سال 90 تا امروز وجود دارد و باید مورد توجه باشد اشاره کرد و گفت: پتروشیمی‌های دهدشت ، گچساران و دیگر پروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/544/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فضل‌الله آذرفر، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: توزیع پنل‌های خورشیدی یکی از کارهای شاخص ماست که در راستای کاهش سوخت‌های فسیلی و کمک به روشنایی مورد نیاز عشایر در شب در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از دو هزار و ۴۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده‌است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌جاری نیز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، یک‌هزار و ۲۰۰ پنل خورشیدی دیگر بین عشایر استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است در سازمان امور عشایر نیز یک تفاهم‌نامه با وزارت نیرو منعقد و سهم استان ما ویژه دیده شود.

آذرفر خاطرنشان کرد: سهم آورده هر عشایر در این مدت برای هر پنل خورشیدی یک میلیون تومان است، در صورتی که امور عشایر برای هر پنل ۱۲ الی ۱۳ میلیون تومان هزینه کرده است و تلاش شده کمترین مبلغ از عشایر دریافت شود.

کد خبر 746606

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد