Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا سیدی روز سه شنبه با استقبال محمدیان، معاون عمرانی فرمانداری سقز وارد فرودگاه سقز شد و آخرین وضعیت این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

سیدی در این سفر، اظهار داشت: گزارش نهایی نتیجه بازدید و نشست تخصصی درباره این پروژه را به رئیس جمهور تقدیم خواهیم کرد.

کلنگ احداث فرودگاه سقز سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار به زمین زده شد و بعد از مدت طولانی وقفه، در سال ۱۳۹۸ دوباره عملیات ساخت آن شروع شد که با تأمین اعتبارات لازم در سال ۱۳۹۹ سرعت ساخت آن تسریع یافت و در نهایت در تیرماه ۱۴۰۰ فاز اول آن با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید اما هنوز امکان پرواز در این فرودگاه مهیا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5531738

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سقز فرودگاه بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا زلزله مجلس شورای اسلامی خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا آلودگی هوا جهرم مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با موضوع فلسطین به نیویورک سفر کرد.

به گزارش مشرق، امیر عبداللهیان در روز چهارشنبه در ابتدا به استانبول رفت و بعد از دیدار از سرکنسولگری ایران در این شهر، از استانبول راهی نیویورک شد.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد موضوع فلسطین راهی نیویورک شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد
  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت