Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@03:20:50 GMT

ماجرای صدای انفجار در تهران/علت انفجار در پردیس

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۸۰۷۹

ماجرای صدای انفجار در تهران/علت انفجار در پردیس

پلیس فتا پردیس طی اطلاعیه ای علت انفجار کنترل شده امروز سه شنبه در پردیس را خاکبرداری در فاز ۱۱ این شهرستان اعلام کرد.

عصر امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه فیلمی از انفجار در فاز ۱۱ پردیس در فضای مجازی منتشر شد و حول این فیلم اخبار ضد و نقیضی به گوش می‌رسید که پلیس فتا در این زمینه شفاف سازی کرد.

بر اساس این گزارش پلیس فتا پردیس طی اطلاعیه ای علت این انفجار کنترل شده در پردیس را خاکبرداری در فاز ۱۱ این شهرستان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی پلیس فتا پردیس، عملیات آتش کاری جهت راه‌سازی فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس «کوزو» بوده و دیگر اخبار در این خصوص کذب است.

منبع: فردا

کلیدواژه: پردیس انفجار کنترل شده پلیس فتا فاز ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: «هدف از به کارگیری خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مجهز به دوربین، اعمال قانون به‌منظور کاهش ترافیک و ایجاد نظم بیشتر است.»   به گزارش مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: «در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخورد‌ها به صورت جدی انجام شده است و کار‌های جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.»   وی افزود: به‌زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودرو‌هایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این تردد‌ها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.   معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جا‌هایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوری| انفجار در مناطق مرکزی ایران | ادعای حمله سرائیل به ایران، عراق و سوریه
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است