Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@20:33:29 GMT

سلامت کنکور ۱۴۰۱ تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۸۳۴۲

سلامت کنکور ۱۴۰۱ تایید شد

آفتاب‌‌نیوز :

هیئت منتخب رئیس جمهور برای تحقیق و بررسی ابعاد برخی شبهات مطرح شده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: سلامت کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته‌ها و گروه‌ها مورد تأیید قطعی است.

در گزارش این هیئت منتخب آمده است: پس از بررسی دقیق تمامی گزارشات و مستندات ارائه شده از سوی دستگاه‌های مذکور صحت برگزاری این آزمون در بخشهای مختلف شامل طراحی سؤالات، چاپ، قرنطینه، توزیع و دیگر مراحل فرایند اجرایی، هیچ گونه شائبه و کمبودی نداشته و با توجه به اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و همکاری تمامی دستگاه‌های دست‌اندرکار در امر برگزاری این آزمون، سلامت کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته‌ها و گروه‌ها مورد تأیید قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این گزارش تصریح شده است : با توجه به پیش‌بینی‌های چند لایه کنترلی و امنیتی و اشراف کامل دستگاه‌های نظارتی و شناسایی تجهیزات الکترونیکی که بکار گیری آنها در جهت ارتکاب تخلف و تقلب متصور بوده و نیز برخورد قاطع با این گروه محدود از داوطلبان به هنگام ورود به حوزه‌ها و همچنین در ساعات بعدی برگزاری آزمون، با اطمینان ابراز می‌دارد که هیچ حقی از هیچ یک از داوطلبان تضییع نشده و سازمان سنجش آموزش کشور و برگزار کنندگان کنکور در جهت حفظ حقوق داوطلبان و رعایت عدالت آموزشی تمامی تلاش خود را بکار گرفته‌اند.

در این راستا لازم است از تلاش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان که طی ماه‌های گذشته با بکارگیری فناوری‌های نوین و دستیابی به آخرین تکنولوژی‌های امنیت آزمون در اجرای این مهم نقش بسزایی ایفا کرده‌اند تشکر و قدردانی نماییم.

در پایان این گزارش لازم است از تلاش‌های تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی به ویژه وزارت کشور، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، وزارت نیرو، قوه قضائیه و ضابطان قضایی که در سلامتی برگزاری آزمون تلاش مجدانه‌ای داشته‌اند کمال تشکر را ابراز دارد.

گفتنی است رئیس جمهور گروهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور را مأمور تحقیق و بررسی دقیق ابعاد و برخی شبهات مطرح شده درباره کنکور ۱۴۰۱ کرده بود که در پی بررسی‌های صورت گرفته گزارش بررسی‌های هیئت منتخب اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کنکور ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبایی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۲ نوبت نخست، با رقابت ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، علوم ارتباطات، مدیریت و حسابداری، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اقتصاد و روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در صبح نخستین روز آزمون، پنج هزار و ۸۹ داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و در بعدازظهر همان روز، چهار هزار و ۳۶۹ داوطلب گروه‌های آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر در بزرگترین ماراتن علمی کشور به رقابت می‌پردازند. همچنین در صبح دومین روز از برگزاری آزمون سراسری، پنج هزار و ۸۴۷ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت می کنند.

فاضلی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون سراسری، گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی، درهای حوزه امتحانی از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح باز است و آماده پذیرش داوطلبان هستیم. همچنین هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، اداره برق و پلیس راهور جهت تسهیل در عبور و مرور داوطلبان و برقراری نظم و آرامش انجام شده است. تدابیر لازم نیز برای پذیرایی و اسکان خانواده‌ها در مسجد امام علی (ع) و طبقه اول رستوران دانشجویی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده در حوزه امتحانی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: مرکز بهداشت و درمان و دو پزشک دانشگاه در تمام طول مدت آزمون، آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری افزود: برگه‌های راهنمایی نیز تهیه شده است تا داوطلبان با کمک آن‌ها به راحتی حوزه امتحانی و صندلی خود را پیدا کنند و افرادی هم برای راهنمایی مشخص شده‌اند تا اگر داوطلبی به مشکل برخورد کرد، بتواند با راهنمایی این افراد، مشکل خود را سریع حل کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فضایی برای دریافت امانات و نگهداری کیف، موبایل، ساعت هوشمند و اشیاء قیمتی داوطلبان در نظر گرفته نشده است، از داوطلبان تقاضا داریم به غیر از همراه داشتن مداد، پاک‌کن، تراش، ساعت غیرهوشمند و کارت ورود به جلسه، از آوردن هرگونه وسیله اضافی خودداری کنند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تک تک داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا آزمون در آرامش و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. همراهی داوطلبان نیز می تواند ما را در انجام مطلوب تر وظایف کمک کند.

کد خبر 6086805

دیگر خبرها

  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد