Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، دو هفته قبل بود که یک مواجهه اتفاقی در فرودگاه مهرآباد تهران زمینه ساز اتفاقی شیرین و ماندگار شد. جوان تهرانی در فرودگاه حضور یافته بود و با مسافرانی که عازم مشهدالرضا(ع) بودند، گفت و گو می کرد. نیتش این بود که یک امانتی را به یکی از مسافران بسپارد تا به نیابت از او در ضریح حرم مطهر رضوی بیاندازد و اتفاق جالب وقتی رقم خورد که، یکی از خادمان حضرت رضا(ع) مخاطب گفت و گوی آن جوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن جوان تهرانی، به طور اتفاقی با امین بهنام معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی هم کلام شده بود که در بازگشت از سفر کاری خود به فرودگاه مهرآباد آمده بود و انگار خود حضرت اینگونه مقرر کرده بود که یکی از خادمانش واسطه انجام این نیت زیبا و حال خوب زوج تهرانی باشد.  

فردای آن روز، وقتی بهنام به حرم مطهر مشرف می‌شود، امانتی آن جوان تهرانی را برای انداختن در ضریح با خود می‌آورد اما قبل از انجام این کار، داستان به گونه دیگری رقم می‌خورد. امانت که باز می‌شود، معاون خدمات زائرین حرم، کارت عروسی آن زوج جوان را می‌بیند که به طور اختصاصی برای حضرت رضا(ع) ارسال شده و از ایشان دعوت شده است تا در جشن شروع زندگی آنها حضور یابند؛ دعوتی شیرین و زیبا که هرچند یک رویا و آرزوست اما نیتی دلنشین و آسمانی پشت آن است و برکتی است برای هر شروع زندگی.

امین بهنام پس از مطلع شدن از ماجرا، موضوع را با حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی، در میان می‌گذارد و تصمیم این می‌شود که خادمان حضرت رضا(ع)، این رویای شیرین زوج جوان تهرانی را تا آنجا که در توانشان است محقق کنند.

تاریخ مراسم عروسی که روی کارت دعوت نوشته شده بود، اول ماه ذی‌الحجه بود؛ سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) که در تقویم به نام روز ازدواج ثبت شده است و زیبایی تقارن این اتفاقات را بیشتر می‌کرد. در شب عروسی، وقتی زوج جوان تهرانی میزبان مدعوین بودند، به ناگاه جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت رضا(ع) نیز میهمان آن شدند و شبی به یادماندنی را رقم زدند.

خادمان آقا با همراه داشتن پرچم سبز بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در جشن ازدواج آنها حضور پیدا کردند و شمیم صحن و سرای رضوی را به جمع مهمانان این جشن بردند. دو انگشتری متبرک نیز از سوی تولیت آستان قدس رضوی به نوعروس و داماد هدیه شد. همچنین یک جلد کلام الله مجید، یک جلد کتاب عیون اخبار الرضا(ع)، شاخه نبات متبرک، بسته‌ای از گل‌های فوق ضریح مطهر به همراه سجاده نماز به این زوج جوان تقدیم شد. به غیر از این هدایای ارسالی از حرم مطهر رضوی، خادمان حضرت یک دعوت نامه ویژه هم به این دو جوان تقدیم کردند تا اولین سفر زندگی مشترکشان، سفر به مشهدالرضا(ع) و حضور در بارگاه آسمانی امام رئوف باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی ایران جوان تهرانی حضرت رضا ع حرم مطهر زوج جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی

(تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی

دیگر خبرها

  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • (تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود