Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر دریایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آستانه سفر کاروان دولت به استان میز ارتباطات مردمی وزارت ارشاد متشکل از دستگاه هایی چون امور کتابخانه های عمومی، اوقاف و امور خیریه و حج و زیارت  در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برپا می شود.

وی اضافه کرد: این میز خدمت با حضور اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ارشاد و مسوولان استانی دستگاه های مربوطه تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: با این اقدام شرایط مطلوبی فراهم می شود که اقشار مختلف مردم به ویژه هنرمندان مشکلات و دغدغه هایشان را با مسوولان کشوری مطرح کنند.

دریایی با اشاره به اینکه افرادی که قادر به مراجعه حضوری نیستند می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ و وب سایت سامانه ۱۱۱ مشکلات خود را بیان کنندف گفت: امید می رود بعد از این سفر شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان باشیم.

وی یادآور شد: این میز خدمت روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ پذیرای دریافت درخواست ها و مطالبات هنرمندان، اهالی رسانه و دیگر اقشاری است که در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه مسائل و مشکلاتی دارند و می خواهند به گوش مسوولان کشوری برسانند تا راهکاری برای برطرف کردن آن بیابند.

بیست و ششمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان خراسان شمالی بود که دوم تیر انجام شد و کردستان بیست و هفتمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده و قرار است روز جمعه ۱۷ تیر انجام شود.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت است و این استان از شمال به استان آذربایجان غربی و قسمتی از زنجان، از جنوب به کرمانشاه و از شرق به همدان و از غرب با کشور عراق همسایه است.

استان کردستان دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ آبادی دارای سکنه و ۱۸۷ آبادی خالی از سکنه است

برچسب‌ها کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سفر استانی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سفر استانی کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سفر استانی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها

دادستان مرکز استان کردستان گفت: کارشناسان علوم قضایی بیش از ۲۵۰ وظیفه را برای دادستان احصاء کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، محمد جباری در آیین تکریم و معارفه دادستان کامیاران که در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار شد، با تبریک حمله افتخارآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر خداوند متعال و اراده جمعی مردم، مدلی از نظام سیاسی-دینی را در جهان ارائه داده که آثار آن را در سرتاسر جهان مشاهده می‌کنیم. 

وی افزود: براساس اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی، دادستان وظایف متعددی از قبیل احقاق حق، تشخیص حق و اجرای حق را بر عهده دارد و کارشناسان علوم قضایی بیش از 250 وظیفه را برای دادستان احصاء کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: دادسرا از حساس‌ترین ارکان قوه قضاییه به شمار می‌رود که رسیدگی به تظلمات، احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرم و اجرای حکم از جمله این وظایف است. 

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری، لازمه جهش تولید را جلب مشارکت‌های مردمی دانست و تصریح کرد: این مهم توسط مسئولان 3 قوه باید صورت گیرد.

جباری اضافه کرد: در همین راستا کمیته‌ای با مشارکت مردم در استان تشکیل شده تا راهکارهای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی را با توجه به اقتضائات، ظرفیت‌ها‌ و توانمندی هر شهرستان رصد کنند. 

وی اظهار کرد: یکی از خدمات دستگاه قضایی، تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با مخلان امنیت در جامعه است که استفاده از ظرفیت‌های مردمی با تکیه بر قانون و ابداعات مدیریتی می‌تواند بسیار راهگشا باشد. 

دادستان مرکز استان کردستان همچنین بر ضرورت آسیب‌شناسی جرایم و تبادل نظر مسئولان این شهرستان و سازمان‌های مردم نهاد در جهت کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در شهرشتان کامیاران تاکید کرد. 

در پایان این مراسم، میلاد کفراشی به عنوان دادستان جدید شهرستان کامیاران معرفی و از زحمات چندین ساله کورش مرادی تقدیر شد.

انتهای پیام/486/.

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • شعر قیصر بر ظرفیت و توانمندی زبان فارسی افزود