Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر پروژه‌های انبوه‌سازی شرکت جهاد نصر استان زنجان گفت: عملیات اجرایی ساختمانی ۱۹۲ واحد مسکونی پروژه برکت واقع در کوی نصر تا پایان شهریورماه امسال تمام شده و فقط روند اداری باقی می‌ماند.

سعید شاه‌مرادی شامگاه روز گذشته (۱۴ تیرماه) در بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، در بخش پروژه برکت واقع در کوی نصر، با اشاره به جزئیات اجرایی این پروژه، عنوان کرد: این پروژه شامل ۷۴۴ واحد مسکونی با حدود ۹۶ مترمربع متراژ خالص و واحدهای عمدتاً دو خوابه و برخی سه خوابه در قالب ۹۳ بلوک ۸ واحدی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی همه پروژه، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه برکت حدود ۶۲ درصد است و فاز اول این پروژه شامل ۱۹۲ واحد مسکونی، حدود ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شاه‌مرادی با اشاره به روند عملیات اجرایی فاز اول پروژه، تصریح کرد: این بخش از پروژه پیشرفت زیادی داشته و سفیدکاری واحدها در حال انجام و کاشی‌کاری به اتمام رسیده است. همچنین پنجره‌های UPVC در حال نصب بوده و اقلام آسانسور نیز خریداری شده و همین‌طور تجهیزات مکانیکی ۲۴ بلوک به مرحله اتمام رسیده است.

این فعال حوزه مسکن افزود: برای اینکه متقاضیان بتوانند در فاز اول پروژه ساکن شوند، باید روند اخذ پایان‌کار و پروانه پروژه و استاندارد آسانسور انجام شود که پیش‌بینی می‌شود طی ۲ تا ۳ ماه پس از پایان عملیات عمرانی، این فرآیند نیز به پایان برسد.

شاه‌مرادی در مورد فاز M۶ پروژه‌های انبوه‌سازی شرکت جهاد نصر زنجان، گفت: این فاز شامل ۱۲۹۶ واحد مسکونی واقع در زمینی به مساحت ۷۳ هکتار بوده و در ۸۶ مترمربع مساحت خالص هر واحد مسکونی در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی و روند عملیات عمرانی این فاز، بیان کرد: پیشرفت فیزیکی همه پروژه حدود ۴۳.۵ درصد است که خوشبختانه بعد از افزایش مبلغ تسهیلات از ۱۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان که در اردیبهشت‌ماه امسال به روند اجرایی پروژه تزریق شد، این پیشرفت تسریع شده و طی دو ماه گذشته ۳۵ درصد در بخش دیوارچینی واحدها پیشرفت داشتیم.

این فعال حوزه مسکن با اشاره به فرآیند تکمیل فاز M۶ پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عملیات عمرانی این فاز تا پایان شش ماهه اول سال آینده تکمیل خواهد شد. البته پیشرفت فیزیکی پروژه ارتباط مستقیمی با تزریق نقدینگی و تامین منابع مالی دارد و خوشبختانه بانک مسکن مرکزی استان زنجان در زمینه تامین هزینه ساخت همکاری خوبی دارد.

وی افزود: روند اجرایی پروژه به عوامل مختلفی بستگی دارد که سال گذشته به دلیل قطعی گسترده برق و به دنبال آن تعطیلی کارخانه تولید سیمان و نیز شیوع بیماری کرونا، از سرعت اجرای پروژه اندکی کاسته شد اما خوشبختانه امسال این مشکلات رفع شده است.

شاه‌مرادی در مورد فاز M۵ پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، گفت: واحدهای این فاز مسکونی عمدتاً در قالب چند خانوار و حیاط‌های اختصاصی است که به صورت قطعات مجزا در حال ساخت است که این ویژگی امکان ساخت و تحویل را برای کارکنان تسهیل کرده و هر بلوک نیز به صورت واحدهایی برای ۸ خانوار تعریف شده که شامل پارکینگ، ۴ طبقه مسکونی و هر طبقه شامل ۲ واحد است.

مدیر پروژه‌های انبوه‌سازی شرکت جهاد نصر استان زنجان، خاطرنشان کرد: یک بخش فاز M۵ شامل ۷۶۸ واحد مسکونی و دو بخش دیگر هر کدام ۳۱۷ واحد و ۳۸۴ واحد مسکونی را شامل می‌شود. البته به لحاظ پیشرفت فیزیکی فاز M۶ نسبت به این فاز در اولویت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان طرح نهضت ملی مسکن بازدید خبرنگاران پیشرفت فیزیکی واحد مسکونی پروژه برکت شاه مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در آئین تکریم و معارفه معاونت‌های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است، گفت: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا تلاش مضاعفی می‌خواهد.

وی بر لزوم وفاق و همدلی بین کارکنان تاکید و با بیان اینکه در این شرایط کاری سخت و حساس، برنامه‌ها و کارها با همدلی جلو می‌رود، افزود: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می‌کند، آثار آن در اداره‌کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

این مسؤول ادامه داد: باید همه دست به دست هم داده و در این روزهای حساس، پروژه‌های نهضت ملی مسکن را به خوبی اجرا کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری و پرداختی، کارکنان این اداره‌کل با جان و دل کار می‌کنند که این موضوع بسیار ارزشمند بوده و در این میان باید با کم‌ترین هزینه بیشترین راندمان کاری را داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تکریم ارباب رجوع را یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌های مهم در نظام اداری عنوان کرد و افزود: باید با صبر و حوصله تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گیرد.

قزوینیان خاطرنشان کرد: پیگیری امور یکی از اصولی است که در کنار کیفیت و کمیت باید مورد تاکید همه کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان باشد.

در این مراسم از خدمات چندین ساله سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تقدیر و محسن محرمی یگانه هم به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل منصوب شد.

کد خبر 6087314

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری