Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:15:00 GMT

کوی زیتون زنجان؛ پروژه‌ای با امکانات رفاهی شاخص

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۹۳۱۴

کوی زیتون زنجان؛ پروژه‌ای با امکانات رفاهی شاخص

ایسنا/زنجان مدیر پروژه‌های کوی ثمین ۲ و ۳ از کوی زیتون پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان گفت: در پروژه عمرانی کوی زیتون امکانات رفاهی - فرهنگی متعددی اجرا خواهد شد که از این نظر شاخص است.

امیرحسین قزل‌کمر شامگاه روز گذشته (۱۴ تیرماه) در برنامه بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، در بخش پروژه عمرانی کوی زیتون در غرب زنجان،‌ با اشاره به جزئیات اجرایی این پروژه، عنوان کرد: همه سایت این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲۵ هکتار و واقع در ابتدای جاده منتهی به بهشت زهرا (س) شروع شده و به طول تقریبی ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر به ابتدای جاده سد تهم زنجان منتهی می‌شود.

وی افزود: این پروژه شامل ۸۵۰۰ واحد مسکونی در زون‌بندی‌های مختلف شامل A, B, C, D و F تقسیم شده است و قسمتی از قطعات این زمین متعلق به شهرداری زنجان و بخشی به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان زنجان تعلق دارد.

قزل‌کمر در رابطه با امکانات رفاهی، خدماتی و فرهنگی طراحی شده در پروژه کوی زیتون، بیان کرد: در این پروژه فضاهای سبز، تاسیسات شهری، گردشگری، درمانی، تجاری، ورزشی و ورزشی روباز ساخته خواهد شد.

این مسئول با اشاره به زمان اتمام این پروژه، تصریح کرد: زون‌بندی‌های مختلف این پروژه با توجه به انتخاب پیمانکار و تزریق نقدینگی از سوی متقاضیان مشخص می‌شود و در حال حاضر در مرحله نصب تاسیسات و دیوارچینی واحدها هستیم و قسمت شرقی پروژه نیز در مرحله اجرای اسکلت ساختمانی است.

قزل‌کمر با اشاره به زیربنای واحدهای مسکونی این پروژه، گفت: زیربنای واحدها با توجه به زون‌بندی و زمین هر قسمت از پروژه متفاوت است و بلوک‌ها شامل بلوک A در ۵ طبقه، بلوک B در ۵ طبقه، بلوک F در ۹ طبقه و بلوک C در ۹ طبقه اجرا خواهد شد.

وی افزود: بلوک‌های ۵ طبقه شامل واحدهای ۲۰ و ۱۶ واحد مسکونی بوده و برخی نیز ۱۲ واحدی با متراژهای مختلف و واحدهای ۳، ۲ و تک‌خوابه را تشکیل می‌دهد.

قزل‌کمر با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور، اظهار کرد: در این پروژه قسمت‌های مختلف درصد پیشرفت متفاوتی دارد و از ۱۵ درصد قسمت D تا ۳۰ درصد قسمت A متفاوت است.

این فعال حوزه مسکن در رابطه با بخش عمرانی کوی ثمین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان، عنوان کرد: این پروژه شامل ۵۸۶ واحد مسکونی در قالب ۷۳ بلوک و هر بلوک شامل ۸ واحد اجرا خواهد شد که تاکنون حدود ۳۹ تا ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در چهار طبقه مسکونی واحدهای دو خوابه اجرا خواهد شد.

قزل‌کمر با اشاره به تامین مالی متقاضیان در این پروژه، گفت: در خصوص تامین مالی متقاضیان در کوی ثمین، تاکنون اقساط اول، دوم و سوم واریز شده و در حال حاضر در مرحله تامین تسهیلات بانکی هستیم.

مدیر پروژه‌های کوی ثمین ۲ و ۳ از کوی زیتون پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان، خاطرنشان کرد: به طور کلی پروژه‌های غرب زنجان (کوی ثمین ۲ و زیتون) برای ۲۰۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان نهضت ملی مسکن پروژه های طرح نهضت ملی مسکن اجرا خواهد شد استان زنجان کوی زیتون قزل کمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی که امروز با هدف شرکت در ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان‌شرقی به این استان سفر کرده است در این سفر از آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی شهر تبریز نیز بازدید کرد.

بازدید از پروژه بازآفرینی شهری در شهرک جوانان، احیای میدان تاریخی صاحب آباد، سکونتگاه غیررسمی حاشیه اتوبان پاسداران و همچنین پروژه‌های نوسازی مردمی و پروژه‌های بازآفرینی پیرامون مسجد کبود و میدان شهید بهشتی شهر تبریز از جمله برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی بود.

محمد آئینی در این بازدیدها خاطرنشان کرد: تبریز و استان آذربایجان شرقی در حوزه بازآفرینی شهری از استان‌های سرآمد کشور بوده و می‌تواند الگویی برای سایر کلانشهرها محسوب شود.

وی یادآور شد: موفقیت طرح‌های بازآفرینی شهری همچون مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به مدد همراهی و همدلی مدیران شهری و استانی امکان پذیر شده است.

محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز نیز که در این بازدیدها معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کرد در خصوص آخرین وضعیت پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب تصریح کرد: طول مسیرگشایی ۱۸۰۰ متر بود و در مجموع ۷۵۰ ملک در این پروژه نیازمند تملک است.

عزتی از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این پروژه مهم شهری خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته مقرر شده این پروژه امسال به اتمام رسیده و به مسیر ایده لو متصل شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز همچنین اظهار کرد: این پروژه در حوزه منطقه ۱۰ تبریز توسط شهرداری منطقه ۱ در حال اجرا بوده و تا کنون یک هزار میلیارد تومان برای تملک در این پروژه هزینه شده است.

وی ادامه داد: پروژه بزرگ مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب موسوم به پروژه ملی طرح نجات تبریز با هدف بازگشایی، تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری در سه فاز به طور همزمان اجرا می‌شود.

عزتی اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر را از اولویت‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: با همراهی شورای اسلامی شهر و نهادهای قضائی و همچنین تلاش‌های شهردار تبریز در حوزه بازآفرینی شهری اقدامات مهمی در این خصوص انجام یافته است.

کد خبر 6086926

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • دستگاه بلوک زنی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • خواص «زیتون» معجزه‌گر