Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۴۸ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۵۲ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته منتهی به ۱۰ تیر، اظهار کرد: در هفته گذشته در مجموع ۱۸۴ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۹۱۹ سهم و حق‌تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به معاملات انجام شده، افزود: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته، بیش از ۱۲۱۸ میلیارد و ۱۴۰ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال بود.

این مسئول ادامه داد: ارزش سهام خریداری‌ شده طی این مدت، بالغ بر ۵۸۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون و ۹۴ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بالغ بر ۶۳۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون و ۳۳۳ هزار ریال بود.

نجفی در رابطه با سهم خرید و فروش‌ها در سبد معاملاتی، تصریح کرد: ۴۸ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۵۲ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای خاطرنشان کرد: این معاملات توسط ۲۷ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان بورس سهام هفته گذشته بورس منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۱۹۷۱ واحدی به ۲,۲۶۱,۳۹۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با رشد ۱۱۹۷۱ واحدی به ۲,۲۶۱,۳۹۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۷۹۹.۶۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۴.۱۸۱ میلیارد سهم بود که طی ۴۰۸,۴۱۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۶,۷۹۴.۴۸۲ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۴۲۶,۱۹۱.۳۷۰ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فارس»، «ذوب» و «بوعلی» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 739469

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام