Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-16@11:18:21 GMT

آیین امضای تفاهم‌نامه توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۹۳۲۵

‍‍‍‍‍‍

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان بین شرکت ملی نفت ایران، بانک‌ها و شرکت‌های اکتشاف و تولید داخلی روز سه‌شنبه (۱۴ تیرماه) با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری و جواد اوجی وزیر نفت امضا شد.

دریافت 10 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شانا

کلیدواژه: میدان آزادگان توسعه میادین نفت و گاز دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی جواد اوجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تفاهم‌نامه‌ همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان با حضور سکینه‌خاتون مهدیان‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونین و همکاران ستادی دو اداره‌کل، به‌منظور افزایش تعاملات و هم‌افزایی دو دستگاه فرهنگی برای تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های مشترک در دفتر مدیرکل فرهنگ امضا شد.

مدیرکل کتابخانه‌های مازندران با تأکید بر اهمیت ایجاد تفاهم‌نامه‌ همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: وجود این تفاهم‌نامه به‌همراه ظرفیت‌های مختلف دو اداره‌کل، موجب هم‌افزایی و همکاری مضاعف و در نتیجه سبب اجرای بهتر و بیشتر برنامه‌های باکیفیت و تأثیرگذار خواهد شد.

مهدیان‌پور افزود: جشنواره‌ی «روستای دوستدار کتاب»، یکی از بند‌های این تفاهم‌نامه است که نیاز به حمایت ویژه و برگزاری جلسات مشترک با همکاران وزارتخانه‌ای دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن تقدیر از تلاش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان جهت ایجاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری گفت: امضای تفاهم‌نامه، اقدام بسیار بسزایی است که موجب همیاری و هماهنگی مؤثر برای تحقق اهداف مشترک دو دستگاه فرهنگی است.

وی افزود: ما اولین جلسه‌ مشترک را با اداره‌کل کتابخانه‌های استان داشتیم و این جریان را با سایر دستگاه‌ها نیز خواهیم داشت چراکه اگر قرار است در فضای پیچیده‌ی امروز، فعّالیت درست و اصولی داشته باشیم و کارمان به نتیجه‌ی خوبی برسد، می‌بایست همراه و کنار هم باشیم و به‌تنهایی، اعمالمان تأثیرگذار نخواهند بود.

آهنگر بر لزوم تعامل و همکاری متقابل دستگاه‌های مختلف فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: در جلسات متعددی با استاندار گفتیم که طی ۴۵ سال انقلاب اسلامی، هماهنگی و تفاهم دستگاه‌ها گسترش یافته است و باید قدردان این نعمت‌ها باشیم و فرصت‌ها را دریابیم.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ما دامنه و گستره‌ی برنامه‌های مشترک مختلفی هستیم و می‌بایست باهَم برای توسعه‌ی فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، تلاش مؤثری داشته باشیم.

همکاری مستمر با رویکرد بهره‌وری توأمان از ظرفیت‌های طرفین به‌منظور اشاعه‌ فرهنگ کتاب‌وکتابخوانی در بین آحاد مردم؛ بهره‌گیری از ظرفیّت‌ها و توانایی‌های بالقوه‌ی طرفین در راستای بهبود و ارتقای خدمات کتابخانه‌ای؛ ارتقای فرهنگ عمومی استان و کوشش برای سوق‌دادن آحاد جامعه به امر مطالعه‌ی غیردرسی بواسطه‌ی برنامه‌های فرهنگی مشترک، ایده‌های خلّاقانه و...؛ بهره‌مندی از ظرفیّت اطلاع‌رسانی رسانه‌ای هر دو دستگاه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسابقات و پویش‌ها و گزینه‌ی آخر، هم‌افزایی جهت رفع نیاز‌های زیرساختی توسعه و تجهیز کتابخانه‌های عمومی در سطح استان، از مفاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری اداراتِ کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی مازندران بودند.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • اولین سرمایه‌گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در صنعت نفت
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • امضای قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت