Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:13:39 GMT

فلاح: روند تیم بسکتبال با ویلچر رو به رشد است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۹۳۸۹

فلاح: روند تیم بسکتبال با ویلچر رو به رشد است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسعود فلاح درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای شرکت در مسابقات جهانی امارات، اظهار کرد: بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند در جلسه‌ای که با رییس فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم، نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کردیم و با برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال حضور پرقدرت در مسابقات جهانی امارات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی از اواخر تیرماه گفت: در این اردو در کنار جوانان 9 نفر از بازیکنان لژیونر نیز حضور خواهند داشت تا پس از برگزاری چند مرحله اردوی آمادگی در نهایت 12 نفر اعزامی به امارات را مشخص کنیم. هدف گذاری ما کسب سکو و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس است که امیدوارم با تلاش بازیکنان به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر افزود: آخرین حضور ما در مسابقات جهانی 2017 در آلمان بود که چهارم شدیم، از آن تاریخ تا به امروز با جوانگرایی که در تیم انجام شده، سعی داریم بهترین تیم خود را برای جهانی امارات آماده کنیم.

فلاح در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان بسکتبال با ویلچر همچنان با مشکل کمبود ویلچر استاندارد و مدرن مواجه هستند یا خیر؟ تصریح کرد: بازیکنان لژیونر هیچ مشکلی از نظر ویلچر ندارند و تجهیزات آنها به روز و استاندارد است، بازیکنان داخلی نیز که از نظر سخت افزاری دچار مشکل بودند با حمایت فدراسیون مشکل آنها مرتفع شده و روند کار راضی کننده است.

وی در پایان گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از پارالمپیک توکیو تا به امروز پیشرفت خوبی داشتند و روند آنها رو به رشد بوده است، امیدوارم که این روند با حضور لژیونرهای تیم تداوم داشته باشد تا در جهانی امارات برای نخستین بار به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر جهانی امارات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی

جهان اکنون در موقعیتی است که شرایط سیاسی پیش از شرایط مربوط به عرضه و تقاضا در حال تحت تاثیر قرار دادن بازار است. از همین رو، تعجبی ندارد که با امیدواری‌ها به پایان منازعات در شرق اروپا و خاورمیانه، بهای انرژی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و باثبات‌تر می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بهای نفت در معاملات امروز (سه شنبه) بازار جهانی انرژی شاهد ثبات نسبی بود. 

بر این اساس، بهای نفت برنت دریای شمال با ۱۲ سنت کاهش، به ۸۶ دلار و ۶۳ سنت در هر بشکه رسید. نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با ۱۳ سنت افزایش، ۸۲ دلار و ۸ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. 

ثبات نسبی امروز بازار جهانی انرژی پس از آن رخ می‌دهد که روز گذشته و پس از دستور روسیه به منظور کاهش عرضه به شرکت‌های تابعه خود در ۳ ماهه دوم سال جاری میلادی برای رسیدن به تعهدات ذیل توافق اوپک پلاس، شاهد افزایش ۱.۶ درصدی بود. 

از شروع سال جاری میلادی، هر دو شاخص اصلی نفت شاهد روند صعودی بوده اند به طوری که در سال ۲۰۲۴ نفت برنت نزدیک به ۱۱ درصد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت نزدیک به ۱۲.۵ درصد رشد را نسبت به سال گذشته تجربه کرده اند.

تحلیلگران بازار می‌گویند انتظار برای کاهش نرخ بهره بانکی از سوی اقتصاد‌های بزرگ جهان در تابستان پیش رو، و نیز ادامه تنش‌های ژئوپلتیک در شرق اروپا و خاورمیانه از جمله دلایل اصلی روند صعودی بهای طلای سیاه در بازار انرژی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • مردان بسکتبال با ویلچر برای کسب سهمیه پارالمپیک به پاریس می‌روند
  • بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • دومین برد دختران هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا