Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال توانست لهستان را در خانه خودش شکست دهد.

به گزارش ایسنا، محمدطاهر وادی پس از پیروزی ایران در نخستین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها مقابل لهستان گفت: اول به مردم خوب ایران تبریک می‌گویم و بعد هم به بازیکنان تیم. همه بازیکنان تلاش کرده توان خود را گذاشتند تا برنده بازی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من قبل از بازی هم گفتم، بازیکنان ایران جلوی تماشاگران خیلی بهتر بازی می‌کنند. ست اول کمی جو سالن تاثیرگذار بود ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم. البته یکسری اشتباهات هم داشتیم که با تمهیدات مربیان برای بازی بعدی برطرف می‌کنیم.

وادی در پایان درباره مسابقه با ایتالیا گفت: همه بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا در بازی مقابل ایتالیا هم بهترین نتیجه را بگیریم.

هم‌چنین امیرحسین اسفندیار پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر لهستان گفت: قطعا می‌دانستیم که این مسابقه همانند همیشه سخت است اما بازیکنان ایران به این خودباوری رسیدند که بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهند. خداراشکر مسابقه را به نفع خود پیش بردیم البته اشتباهاتی در امتیازهای آخر داشتیم که نباید در بازی بعد تکرار شود. ست پنجم را با قدرت شروع کردیم و با حفظ فاصله پیروز میدان شدیم.

اسفندیار با تاکید بر این که تیم ملی یک گام برای صعود به مرحله بعد نزدیک‌تر شده است، گفت: قطعا برد با ارزشی است. برای اولین‌بار در این کشور و مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم. حس خوبی بود اما در ست چهارم به دلیل فشار تماشاگران اختلاف کم شد. در مجموع خداراشکر که مسابقه را بردیم و مردم خوشحال شدند.

او در پایان گفت: هر مسابقه سختی‌های خاص خود را دارد. با تیم‌های قدرتمندی دیدار داریم به همین دلیل باید با برد یا نتیجه خوب مسابقات را به پایان برسانیم تا بتوانیم به مرحله صعود کنیم. بازی با ایتالیا قطعا سخت خواهد بود، حتی سخت‌تر از لهستان و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با یک ریکاوری کوتاه، آماده مسابقه با این تیم شویم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۱۶ تیرماه در دومین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت‌ها به مصاف ایتالیا می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال لیگ ملت های والیبال 2022 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد

آفتاب‌‌نیوز :

این ماجرا در جریان مبارزه با آرکادی اوسیپیان رخ داد. هیبتی در راند اول، ناک‌اوت شد و باخت.

پس از مسابقه، حاضران صحنه علی هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

علی هیبتی پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما نه‌تن‌ها روس‌ها مبارز ایرانی را برای همیشه از مسابقات محروم کردند که تماشاگران روس به او حمله کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟