Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین - محمد زارعی

مسعود شجاعی، هافبک باسابقه فوتبال ایران و کاپیتان سابق تیم‌ملی بعد از سپری‌کردن یک فصل در تیم نساجی، قراردادش را به‌مدت ۲سال با این تیم تمدید کرد. شجاعی فصل قبل همراه نساجی به‌عنوان قهرمانی جام‌حذفی رسیده بود و حالا با این تیم به موفقیت‌های بیشتری می‌اندیشد. او در گفت‌وگویی با روزنامه همشهری به سؤالات پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*به‌نظر با قهرمانی که در جام‌حذفی کسب کردید، یک فصل خاطره‌انگیز با نساجی داشتید. درست است؟

طبیعتا همینطور است. کسب عنوان قهرمانی جام حذفی با تیم نساجی از شیرین‌ترین خاطرات من در فصل گذشته بود.

*شما یک قهرمانی حذفی هم با تیم تراکتور به‌دست آوردید که آن هم با ساکت الهامی بود. گویا شگرد قهرمانی در جام حذفی را خوب می‌دانید.

بله، این دومین قهرمانی من در حذفی آن‌هم در ۳فصل اخیر است. خوشبختانه با تلاش مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این اتفاق مهم افتاده است. خوشحالم من هم در این مجموعه بودم.

*در مورد مسابقات لیگ برتر چه نظری دارید؟

اعتقاد شخصی من این است که در لیگ برتر وقتی در میانه جدول قرار دارید، چند پله بالاتر یا پایین‌تر نمی‌تواند تفاوت چندانی داشته باشد. یعنی واقعا هیچ اهمیتی ندارد. برای همین هم تیم نساجی فصل قبل هم‌قسم شد تا در کنار رقابت‌های لیگ برتر تمام تمرکز خود را برای بازی‌های حذفی بگذارد. در نهایت هم خوشبختانه توانستیم به هدفمان که قهرمانی بود، دست یابیم.

*نظرتان در مورد لیگ فصل آینده که از اواسط مردادماه آغاز خواهد شد، چیست؟

فقط امیدوارم دیگر شاهد وقفه‌های زیاد که در کیفیت مسابقات فصل قبل تأثیر زیادی گذاشته بود، نباشیم و تماشاگران بتوانند در تمام بازی‌ها به ورزشگاه بیایند. متأسفانه فصل قبل شاهد بودیم که به‌طور گزینشی برخی مسابقات با تماشاگر بود و برخی بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد!

*سازمان لیگ برای بازیکنان سقف قرارداد گذاشته است. شما با سابقه سال‌ها بازی در اروپا با این قانون موافق هستید؟

واقعا نمی‌خواهم در این ارتباط نظر بدهم چراکه با عرض معذرت این مسئله خیلی سطحی و پیش‌پاافتاده است! اصلا بحث در موردش کار اشتباهی است. سال‌ها قبل یک نفر آمد و این قانون من‌درآوردی سقف قرارداد را پیاده کرد. مگر مثلا بقیه مشاغل سقف دارند که شما برای فوتبالیست‌ها سقف گذاشتید!؟ حالا همه مشکلات حل شده فقط سقف قرارداد بازیکنان مانده است؟

*سیدجلال حسینی، یکی دیگر از هم‌نسل‌های شما هم از فوتبال خداحافظی کرد. نظر شما چیست؟

در مورد سیدجلال عزیز باید عرض کنم این راهی است که یک روز همه ما شروع می‌کنیم و یک روز هم به پایان می‌رسانیم. دقیقا مثل داستان زندگی‌مان است. فقط مهم به‌نظر من این است که چه چیزی از خودت به‌جا گذاشتی و مطمئنا سیدجلال عزیز افتخاراتی که آفرید و زحماتی که برای فوتبال ایران، باشگاه‌هایش و تیم ملی کشید حتما در خاطر فوتبالی‌ها خواهد ماند. مطمئنا او می‌تواند در ادامه راه از این تجربه استفاده کند که در عرصه مربیگری هم مانند زمانی که بازی می‌کرد، موفق باشد.

*شما کی از فوتبال خداحافظی می‌کنید؟

من در گذشته هم بارها تأکید کردم تا هر زمانی بتوانم برای تیمم مفید باشم، بازی می‌کنم.

*بعد از دوران فوتبالتان چه برنامه‌ای دارید؟

برای من هر فصل فوتبالی که بازی می‌کنم، تجربیات گرانبهایی دارد که می‌توانم در آینده از آنها استفاده کنم. طبیعی است به مربیگری هم فکر کنم اما فعلا دارم بازی می‌کنم و از این دوران آموزه‌های بسیاری می‌گیرم.

*یکی از انتقاداتی که از تیم ملی می‌شود، این است که فیفادی‌ها را خیلی راحت از دست می‌دهیم.

بله، متأسفانه همینطور است. حالا فقط یک فیفادی مانده و امیدوارم شرایطی فراهم شود که حداقل تیم ملی ۲ بازی خوب برگزار کند. واقعیت این است که ما گروه سختی در جام جهانی داریم و به هیچ‌وجه راحت نیست که بخواهیم حرف از صعود بزنیم.

کد خبر 688585 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم باشگاه نساجی مازندران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم باشگاه نساجی مازندران سقف قرارداد جام حذفی تیم ملی فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی آسیا: ضرب ۲طلای فرنگی به‌نام ایران / علیزاده و میرزازاده روز اول را شیرین کردند/ رقص تک‌دست مازنی روی تشک بیشکک

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان چهار مدال کسب کرد و از رقبا در جدول امتیازی پیشی گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دو طلا ، یک نقره و یک برنز حاصل تلاش پنج کشتی‌گیر ایران در روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بوده است. یک کشتی گیر ایران هم با شکست در جدال رده‌بندی، رتبه پنجم را کسب کرد تا برای جدول تیمی امتیازات برای تیم ملی مفید باشد.

بین شاگردان حسن رنگرز، ناصر علیزاده و امین میرزازاده دو طلایی قطعی ایران بودند که موفق شدند قاره آسیا را بار دیگر فتح کرده و طبق پیش‌ببنی بدرخشند.

ژاپنی ها در این دوره بسیار آماده و قبراق ظاهر شدند و در جدال‌هایی که با فرنگی کاران ایرانی داشتند ، با امتیازات برابر باختند. با این حال در پنج وزن نخست جایگاه سومی رده‌بندی تیمی را بعداز ایران و قزاقستان از آن خود کردند.

 

طلای تکراری علیزاده با رقص محلی روی تشک

ناصر علیزاده کشتی‌گیر مازنی اهل شهرستان چمستان که سال گذشته نیز در قزاقستان قهرمان آسیا شده بود، در مصاف با نورسلطان تورسینوف قزاق پیروزی فینال سال گذشته اش مقابل این حریف را تکرار کرد و قهرمان آسیا شد. او این کشتی را 5-صفر به سود خود تمام کرد.

ناصر علیزاده که دور اول استراحت کرده بود، با نتیجه 8 بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان و 1 - 1 ماساتو سومی از ژاپن را برده و فینالیست شده بود.

 

 

 

فردا نیز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در 5 وزن 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم در بیشکک دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم
  • کشتی قهرمانی آسیا: ضرب ۲طلای فرنگی به‌نام ایران / علیزاده و میرزازاده روز اول را شیرین کردند/ رقص تک‌دست مازنی روی تشک بیشکک
  • کشتی قهرمانی آسیا: ضرب ۲طلای فرنگی به‌نام ایران / علیزاده و میرزازاده روز اول را شیرین کردند
  • خداحافظی پاکو خمز با تراکتوری‌ها؛ گزارش تصویری
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • آلونسو: این قهرمانی تاریخی است ولی بیشتر می‌خواهم
  • رسمی: پائز با یک ناکامی بزرگ به ایران می‌آید
  • فینال جام حذفی: اول تابستان!