Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ثبت‌نام کاروان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی  اظهار داشت: کاروان ما حدود ۵۰۰ نفر است که ثبت‌نام تا سه‌شنبه به طول انجامید‌. بزرگترین موضوعی که در بازی‌های قونیه مطرح می‌شود مربوط به اسکان است. ستاد برگزاری یک دانشگاه را برای بازی‌ها اختصاص داده که برای تحصیل مناسب است اما برای اسکان ورزشکاران و برگزاری بازی‌ها خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کاروان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی، با اشاره به اینکه معمولا ثبت‌نام نهایی چنین رویدادهایی یک هفته تا ۱۰ روز قبل از اعزام نهایی می‌شود، یادآور شد: برای گرفتن اسامی نهایی فشار روانی زیادی به کشورها وارد شد البته نه همه کشورها چرا که ۱۰ تا ۱۵ کشور هستند که کاروانی بزرگتر از ۲۰۰ ورزشکار دارند. فدراسیون‌ها با ما همکاری کردند تا ثبت‌نام انجام شود. جدا از معایبی که گفته شد میزبانی ترکیه از نظر غذا، مسافت و آب و هوا به ایران نزدیک است.

وی در پاسخ به این سوال که برای همراهی مربیان با تیم‌های ملی آیا محدودیتی وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری از ابتدا فرمول درستی تعریف نکرده بود. ۲۵ درصد ورزشکاران به ما سهمیه دادند که توانستیم ۱۰ تا ۱۵ درصد آن را افزایش دهیم. ما هم اولویت‌بندی کردیم مثلا کشتی برای ما با ۲۰ ورزشکار از نظر مدال‌آوری اهمیت زیادی دارد. برخی رشته‌ها مانند دوومیدانی، کاراته و تکواندو کار بسیار سختی دارند. ما کف کادر فنی را داریم اما فدراسیون‌ها مجبورند مدیریت کنند. مثلا برای ۸ ورزشکار تکواندو ۲ مربی داریم اما برای کشتی ۴ مربی آزاد و ۴ مربی فرنگی اعزام خواهیم کرد.

رحیمی در خصوص اینکه کشتی هنوز انتخابی خود را انجام نداده ثبت‌نام این رشته چطور انجام شد، گفت: کشتی و هندبال استثنا بودند. کشتی روز یکشنبه انتخابی دارد و اسامی مشخص می‌شود. در کشتی فرنگی تکلیف تا حدودی معلوم بود و بعد از انتخابی اسامی نهایی اعلام می‌شود اما در مورد هندبال ما ثبت‌نام را انجام دادیم اما اسامی نهایی باید توسط کادر اعلام شود. ترس من از این است که ستاد برگزاری بگوید ثبت‌نام دیر شده یا امکان جابه‌جایی نیست.

سرپرست کاروان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی در خصوص انتخاب پرچمدار و اینکه آیا مثل المپیک ۲ پرچمدار انتخاب می‌شود، یادآور شد: درباره انتخاب پرچمدار مهلتی تعیین نشده و درباره تعداد نیز بحثی نبوده است. باید ببینیم رشته‌ها به چه صورت در افتتاحیه هستند تا براساس آن تصمیم بگیریم.

وی همچنین درباره نحوه پرواز کاروان به قونیه هم گفت: پرواز ما به آنکارا خواهد بود و از آنجا ۲ ساعت و نیم با اتوبوس طی خواهد شد. باتوجه به اینکه بازی‌ها مرداد برگزار می‌شود و استانبول آن موقع سال شلوغ است مسیر آنکارا را انتخاب کردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی بازی های کشورهای اسلامی قونیه کشتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ماندگاری پرستاران به مرحله تدوین نهایی رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با شنیدن صحبت‌های مدیران پرستاری، بر تعهد دولت و وزارت بهداشت به حل مشکلات این قشر تأکید کرد و خواستار همدلی و همکاری برای عبور از چالش‌های موجود شد.

بیشتر بخوانید: تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

وی افزود: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران، "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل درخواست‌های رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده و به زودی اجرایی خواهد شد.

عبادی ضمن اذعان به وجود مشکلاتی در نظام سلامت، به دلیل مختلف از جمله تحریم‌های ظالمانه، از تلاش‌های دولت برای رفع این موانع و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد و با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای آموزش نیروی انسانی، تأکید کرد که ثمره این هزینه‌ها باید رفاه، امنیت و سلامت جامعه باشد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه تعرفه گذاری خدمات پرستاری در ابتدای مسیر خود قرار دارد، از پویایی و قابلیت ارتقای این قانون خبر داد و به احصاء و رفع مشکلات اجرایی این قانون طی دو سال گذشته اشاره کرد و از آمادگی برای اصلاح و بهبود مستمر آن سخن گفت.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات از طریق مجاری قانونی و مدنی، از پرستاران خواست تا با ارائه نقدهای علمی و سازنده، به ارتقای فرآیندها و رفع چالش‌ها کمک کنند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در این نشست، مدیران پرستاری مراکز درمانی استان سمنان، مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف از جمله اضافه کار، مالیات، رفاهیات، کمبود نیرو، استخدام، تبدیل وضعیت، فوق العاده خاص و ترمیم حقوق مطرح کردند و خواستار رسیدگی به این موارد شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227914 برچسب‌ها پرستار

دیگر خبرها

  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • سهمیه‌های المپیکی ایران به 30 رسید
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • بسته «ماندگاری پرستاران» در مرحله تدوین نهایی
  • بسته ماندگاری پرستاران به مرحله تدوین نهایی رسید
  • بسته ماندگاری پرستاران در حال تدوین نهایی
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند