Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان بسیج رسانه کشور به ضرورت تشکیل اطلس رسانه‌ای در استان‌ها تاکید کرد و گفت: جبهه رسانه نباید وام‌دار یک دولت باشد.

عباس محمدیان در نشست با اعضای بسیج رسانه استان اردبیل گفت: 10 سال از عمر تشکیل بسیج رسانه می‌گذرد و در این 10 شاهد اقدامات ارزشمند در سطح کشور و استان‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه به عنوان قشر متخصص در جریان تبیین منویات مقام معظم رهبری نقش مهمی دارد، افزود: در حال حاضر نیاز ضروری به یک جبهه واحد با شعار فراجناحی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خلق آورده برای نظام و انقلاب داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان با بیان اینکه متاسفانه مسئولان رسانه را به عنوان یک پیوست نگاه می‌کنند، درصورتیکه امروز رسانه قلب تپنده هر نقشه و برنامه‌ای است، تصریح کرد: امروز جبهه رسانه در کشور باید به نقطه امید جامعه تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور جبهه رسانه را موتور محرکه جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نباید از اختلاف سلیقه‌ها، اختلاف عقیده ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه اطلس رسانه‌ای استان‌ها باید شکل گیرد، گفت: رسانه‌ها در حوزه جهاد تبیین باید خطشکن باشند.

محمدیان تاکید کرد: از خبرنگاران حوزه مبارزه با فساد و اجرای عدالت اجتماعی حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه امروز استقلال رسانه نیازمند بازتعریف است، افزود: در شرایطی قرار داریم که همه ظرفیت‌های نظام برای خدمت‌رسانی به مردم بسیج هستند؛ چراکه اولویت منابع انقلاب و مردم است.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات و بسیج رسانه دو بال پرواز جبهه رسانه بوده و تعامل این دو نهاد در استان اردبیل ستودنی است، گفت: جبهه رسانه نباید وام‌دار یک دولت باشد.

علی لطفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل نیز با اشاره به رونمایی پوستر هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران استان در تابستان سالجاری انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های تخصصی هیات اندیشه‌ورزی استان اردبیل، افزود: در همین راستا میزهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تشکیل و با دعوت از مسئولان استان، علاوه بر کمک به مسئولان برای رفع مشکلات، بحث مطالبه‌گری از مسئولان را نیز دنبال کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه اردبیل بسيج رسانه بسیج رسانه استان اردبیل اطلس رسانه ای جشنواره رسانه ای ابوذر رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل جبهه رسانه رسانه ای استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در واقع کار قابل توجهی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان انجام نشده است، گفت: تشکیل هنرستان‌ در جوار صنعت در استان کردستان ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین بخش‌های در وزارت آموزش و پرورش، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشی است و امیدوارم با توجه به اقدامات خوبی که در این دوره شروع شده، کیفیت مدنظر در بحث آموزش‌ و آزمون‌ها حاصل شود.

وی با تاکید بر اینکه کار بسیار بزرگی در حوزه استاندارد‌سازی آزمون نهایی و شیوه ارزشیابی امتحانات نهایی در دولت سیزدهم انجام شده است، گفت: این اقدام بسیار ارزشمند در عین حال کار سخت و بزرگ، نیاز به یک همت و اراده و یک تعهد فوق‌العاده‌ای داشت، چرا که این تکلیف دولت‌های مختلف بوده، اما به هر دلیل آن چیزی که باید اتفاق می‌افتاد، نیفتاده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه سال گذشته یک مرحله‌ از این مهم اجرایی شد، افزود: امسال نیز بخش بزرگ‌تری از آن اجرایی می‌شود و کار بزرگتر اینکه پایه اول و دوم هم اضافه شد، توفیق در آزمون بخش اصلی منوط به فعالیت دانش‌آموز در پایه متوسطه دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال وظیفه ما در برگزاری آزمون سنگین‌تر شده است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت ویژه این موضوع لازم است که شورای آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق و همچنین شورای تامین به طور ویژه جلسه برگزار کنند.

زارعی‌کوشا با تاکید بر اینکه برگزاری و تضمین آزمونی مطمئن، اطمینان بخش و سالم در هر سه پایه، یک حق بزرگ بر گردن همه ما است، عنوان کرد: باید امنیت لازم جهت برگزاری آزمون ایجاد شود و این مهم در دستور کار شورا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امسال تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت به صورت ویژه پیگیری می‌شود، بیان کرد: در این دوره اقدامات خوبی در حوزه ایجاد اشتغال استان صورت گرفت، اما در واقع کار قابل توجهی که باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان انجام نشده است، لذا نباید از این موضوع غافل باشیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه هنرستان‌های جوار صنعت، مهارت‌آموزی را محور قرار می‌دهد و می‌‌تواند ما را از مخمصه مدرک‌گرایی نجات دهد گفت: باید مهارت‌‌‌آموزی محور آموزش قرار داده شود و پیوندی بین آموزش و پرورش و اشتغال برقرار و طرز تفکر حاکم بر جامعه که کنکور را یگانه راه رسیدن به سعادت الان تلقی می‌شود، اصلاح کنیم.

وی عنوانکرد: خوشبختانه در این دولت این مسیر دنبال شده و در استان کردستان نیز بر اساس آنالیز‌های انجام شده، تصمیم‌گیر‌ها و برنامه‌ریزی مناسبی صورت خواهد گرفت و از توان علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان نیز استفاده خواهیم کرد.

استاندار کردستان به مسئله نوسازی مدارس اشاره و عنوان کرد: جلسه‌ای ویژه برای مواد 13 و 16 در بحث نوسازی مدارس تشکیل و این تکالیف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برخی از نیازهای مدارس و فضای آموزشی ما می‌تواند از طریق تعهدات شهرداری‌ها، تهاتر، عملیات عمرانی و ماشین‌آلات تعریف شود و حتما نباید اعتبارات نقد باشد.

زارعی‌کوشا در بخش پایانی سخنان خود به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هفته معلم اشاره کرد و گفت: در کنار تجلیل از معلمان فعال در مدارس و فضای آموزشی استان از معلمان پیشکسوت کردستان نیز تجلیلی شایسته به عمل آید.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • مسئولان به قانون جوانی جمعیت باید در عمل معتقد باشند