Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی صنعت برق گفت: جلسه‌ای در وزارت صمت برای اصلاحات برنامه مدیریت انرژی این بخش از صنعت برگزار شد و مقرر شد انجمن فولاد نظرات خود را ارایه دهند و منتظر دریافت پیشنهادات اصلاحی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، مصطفی رجبی مشهدی اظهار داشت: به منظور دریافت نظرات انجمن فولاد دو جلسه در وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو برگزار شد و همچنین جلسه‌ای در وزارت صمت برای اصلاحات برنامه مدیریت انرژی این بخش از صنعت برگزار شد و مقرر شد انجمن فولاد نظرات خود را ارایه دهند و منتظر دریافت پیشنهادات اصلاحی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور مشابه این اقدام با انجمن سیمان صورت گرفت و نظرات این بخش تامین شد.

رجبی مشهدی ادامه داد: هماهنگی لازم با بخش فولادی کشور در دوره تابستان طی دو جلسه‌ای که با حضور وزیر نیرو و اعضای انجمن فولاد کشور برگزار شد، به عمل آمد و تصمیم‌های خوبی گرفته شد.

سخنگوی صنعت برق گفت: در خصوص صنایع فولادی کوچک انجمن فولاد نظراتی داشتند که در وزارت صمت همه برنامه‌های مدیریت مصرف در اختیار انجمن قرار گرفت و وزارت نیرو منتظر دریافت پیشنهادهای اصلاحی است تا با هماهنگی وزارت صمت تصمیم‌های لازم گرفته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی برق صنعت فولاد وزارت نیرو انجمن فولاد برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد انرژی و پروتئین از گندم تامین می‌شود

سهراب سهرابی با بیان اینکه در تقویم رسمی کشور ۳۱ فروردین روز گندم نامگذاری شده است، گفت: گندم در ایران و جهان یک غله بسیار مهم و استراتژیک محسوب می‌شود و در کشور ماهم بیش از ۴۰ درصد انرژی و پروتئین مورد نیاز از گندم تامین می‌شود.

به گفته او، گندم یکی از محصولات مهم زراعی است که ۲ برنامه اساسی و کلیدی را  در راستای افزایش پایداری تولید و ارتقای کیفیت دنبال می‌کند.

سهرابی ادامه داد: در راستای افزایش و پایداری تولید و ارتقای کیفیت برنامه‌های ویژه‌ای همچون تولید و ساماندهی بذور اصلاح شده، توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، کشت‌های مکانیزه، مدیریت آفات، بیماری و علف‌های هرز  و کاهش ضایعات برداشت از جمله این اقدامات است که در راستای شعار سال و مشارکت کشاورزان انجام می‌شود.

مجری طرح گندم با اشاره به برنامه‌های وزارت جهاد در راستای پایداری تولید گندم افزود: طرح جهش تولید با همکاری ستاد فرمان حضرت امام (ره) و کشاورزان دیم کار در سطح ۵.۲ میلیون هکتار و کشت قراردادی در سطح ۳.۲ میلیون هکتار در حال انجام است. همچنین تولید نان کامل اقدام دیگری است  که با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد شروع کردیم. براین اساس حداکثر ۴ درصد سبوس دانه استخراج می‌شود که جوانه گندم حاوی ویتامین مورد نیاز بدن، نشاسته و کربوهیدرات‌ها را تامین می‌کند.

او در ادامه افزود: در فرهنگ عمومی جامعه نان‌های سفید تقاضای بیشتری دارند، درحالیکه از لحاظ سلامت جامعه و تامین پروتئین نان‌های سبوس دار مقوی هستند که سلامت جامعه را تامین می‌کنند.

سهرابی با بیان اینکه طی یک برنامه کوتاه مدت ۲ تا ۳ ساله به خودکفایی پایدار می‌رسیم، گفت: در دنیا گندم ابزار قدرت است که باید بتوانیم غذای اصلی را در داخل تامین کنیم. خودکفایی با دانش بخش تحقیقات و کشاورزی شدنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد انرژی و پروتئین از گندم تامین می‌شود
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • اقتصاد در ورطه خاموشی / هشدار برقی به اقتصاد
  • وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت/ نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمانده کل قوا هستند