Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبحگاه چهارشنبه پانزدهم تیر صورت پذیرفت، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های بابایی، همت، زین الدین، حکیم، نیایش، نواب و خیابان آزادی جزو پرترافیک‌ترین معابر صبحگاهی شهر تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی است.

سرهنگ شریفی افزود: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیکی است.

به گفته او در بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک سنگین پلیس راهور مسیر شرق به غرب مسیر غرب به شرق جنوب به شمال بار ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در هراز

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محور چالوس - کرج مسیر جنوب به شمال برای تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی مسدود و یکطرفه است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کندوان محدوده مرزن آباد، ماسال و طیور سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین در تردد در محور هراز نیز سنگین و دیگر محورها عادی و روان است و از نظر شرایط جوی شاهد بارش باران در برخی محورها هستیم.

کد خبر 6062266

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور کندوان
  • ترافیک در محور کندوان سنگین است
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت
  • جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در هراز