Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پیمانکار قبلی طرح استادیوم پنج هزار نفری دامغان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خلع ید و تعیین پیمانکار جدید ورزشگاه دامغان در دستور کار قرار گرفت. 

علیزاده اظهار داشت: پیگیری های لازم در جهت خروج این طرح از تعطیلی به نتیجه رسید و پس از طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان و بررسی طرح در کمیسیون مربوطه، ورزشگاه دامغان در ردیف بودجه ۱۴۰۱ وزارت‌خانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از محل اعتباریِ طرح‌های وزارت ورزش و جوانان، مبلغ اولیه ۵۰ میلیارد ریال برای شروع ساخت پیش‌بینی شده است و وزیر ورزش و جوانان نیز قول مساعد داد به‌شرط واگذاری اعتبار توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از سوی وزارت ورزش به این طرح اختصاص یابد. 

علیزاده تصریح کرد: در گام نخست این طرح، زمین چمن آماده و سکوی مورد نیاز برای هزار تماشاگر ساخته می‌شود و در گام‌های بعدی طرح تکمیل می‌شود. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اقدام دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، با آغاز به کار مجدد طرح ورزشگاه، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل اخذ می‌شود. 

به‌ گزارش ایرنا، کلنگ احداث این ورزشگاه پنج هزار نفری در سال ۸۵ و اوایل دولت نهم در زمینی به مساحت فضای رو باز ۲۲ هزار و ۷۵۰ متر مربع زده شد که از این میزان سه هزار و ۲۵۵ متر مربع نیز فضای سرپوشیده برای این استادیوم پیش‌بینی شد. 

ورزشگاه پنج هزار نفری دامغان از جمله طرح های ملی و زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است که با گذشت ۱۵ سال از آغاز عملیات اجرایی، تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که این میزان پیشرفت هم به ۱۰ سال قبل برمی‌گردد و از آن زمان تاکنون هیچ پیشرفتی فیزیکی نداشته است. 

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان شرکت توسعه و اماکن ورزشی دامغان لایحه بودجه 1401 علی اکبر علیزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان شرکت توسعه و اماکن ورزشی سازمان برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان شرکت توسعه و اماکن ورزشی دامغان لایحه بودجه 1401 علی اکبر علیزاده ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد

آیین عملیات ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی امروز به صورت نمادین ۳۲۷ قطعه زمین به تعاونی کارکنان جهادکشاورزی در شهر مهاباد واگذار شد.

هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی در این مراسم، گفت: واگذاری زمین و تامین مسکن کارکنان جهادکشاورزی یکی از اولویت‌های وزارتخانه بوده که در راستای طرح جهش تولید مسکن ملی اجرایی شده است.

وی افزود: توجه به معیشت و مسکن کارکنان در دستور کار وزارت‌خانه قرار دارد و کارکنان جهاد که جزو حداقل بگیران کارمندان دولتی هستند با واگذاری زمین در قالب تعاونی صاحب مسکن خواهند شد.

خسرو شهبازی مدیرکل سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی هم در این مراسم، گفت: فرم جیم بیش از ۸۰ درصد کارکنان سازمان در این استان سبز است که نشان می‌دهد تاکنون از هیچ خدمات دولتی در حوزه زمین و مسکن استفاده نکرده اند.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی عملیات ساخت مسکن کارکنان کشاورزی در سه شهر مهاباد، خوی و شوط به طور همزمان انجام شده، گفت: در قالب این ۳ طرح حدود ۳۲۷ قطعه زمین واگذار شد که باید از تلاش سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی تشکر کنیم.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم، گفت: واگذاری زمین با هدف ساخت منزل برای کارکنان دولت یکی از کار‌های شایسته دستگاه‌ها برای خانه‌دار شدن نیرو‌ها و کارکنان دولت است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار نفر برای ساخت مسکن در مهاباد متقاضی هستند، افزود: اهدای اراضی از طریق این طرح‌ها و همچنین الحاق آنها به محدوده شهر و روستا با هدف تامین زمین برای ساخت‌وساز مسکن مردم در دستور کار قرار دارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله آغاز شد
  • آغاز عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال